MYYTY: Crucial M4 128GB SSD-levy (UUSI)
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet. Huom! Myös Applen koneissa tehtaalta tulleet muistit ja kovalevyt tänne.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Crucial M4 128GB SSD-levy (UUSI)
Viesti Kirjoittaja sieltloyty »
Elikkäs myynnissä olisi otsikon mukainen avaamanton pakkaus.
HP: 169,20+postit, niin ei tule pettymystä että kaupasta saisit halvemmalla
posti kuljettaa tuotteen päivässä kotiisi. voit noutaa seinäjoelta, maksaa tilisiirrolla tai postiennakolla, aivan kuten haluat.
HP: 169,20+postit, niin ei tule pettymystä että kaupasta saisit halvemmalla
posti kuljettaa tuotteen päivässä kotiisi. voit noutaa seinäjoelta, maksaa tilisiirrolla tai postiennakolla, aivan kuten haluat.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 9.11.2011 klo 20.29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: otsikko ajan tasalle myyjän puolesta (mikäli virheellisesti, myyjä voi toki palauttaa M:ksi)
Syy: otsikko ajan tasalle myyjän puolesta (mikäli virheellisesti, myyjä voi toki palauttaa M:ksi)
Bitch please.
-
Re: M: Crucial M4 128GB SSD-levy (UUSI)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Voisi vaikka kiinnostaakin, mutta miksi sinulle pitäisi maksaa enemmän kuin liikkeet pyytävät? Tarjoan 140€.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
-
no joo 181e+postit oli kun tilasin että en tiedä mistä liikkeestä aiot hakea jos saa pelkästään crucialin verkkokaupasta, joka taas tulee englannista
voit tietysti korjata minua jos olen väärässä mutta suomen tukkurit eivät ainakaan sitä saa

Viimeksi muokannut sieltloyty, 3.11.2011 klo 12.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bitch please.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Missä kapine sijaitsee, voiko noutaakin?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
http://www.jimms.fi/tuote/CT128M4SSD2sieltloyty kirjoitti:no joo 181e+postit oli kun tilasin että en tiedä mistä liikkeestä aiot hakea jos saa pelkästään crucialin verkkokaupasta, joka taas tulee englannistavoit tietysti korjata minua jos olen väärässä mutta suomen tukkurit eivät ainakaan sitä saa
http://www.pixmania.com/fi/fi/9760816/a ... ePromo=oui
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
-
jimms pc-store saldo -16kpl, ei tilausaikaa saatavilla.KunkkuJ kirjoitti:http://www.jimms.fi/tuote/CT128M4SSD2sieltloyty kirjoitti:no joo 181e+postit oli kun tilasin että en tiedä mistä liikkeestä aiot hakea jos saa pelkästään crucialin verkkokaupasta, joka taas tulee englannistavoit tietysti korjata minua jos olen väärässä mutta suomen tukkurit eivät ainakaan sitä saa
http://www.pixmania.com/fi/fi/9760816/a ... ePromo=oui
pixmania sijaitsee ranskassa.
onko tämä niinkuin renkaan potkimista jos liikkeestä saa 3euroa halvemmalla mutta kestää kuukausi saamisessa.
Tuote sijaitsee seinäjoella, voi noutaa, maksaa käteisellä tilisiirrolla.. yksityinen myyjä etc etc..
Viimeksi muokannut sieltloyty, 3.11.2011 klo 13.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bitch please.
-
Ei ole ainakaan tarkoitus olla renkaan potkimista. Tuollaista olen vakavasti harkitsemassa. Kyse on siitä, mistä aiemmin jo kysyin. Kun ostaa liikkeestä, ostotapahtumassa ei ole mitään epäselvää. Raha ja tavara vaihtavat omistajaa ilman ongelmia tai epäilyksiä ja tavaran mukana tulee kuitti - liike on velvollinen hoitamaan takuuasiat. En ymmärrä, miksi kukaan maksaisi saman hinnan jollekin, joka myy kertaalleen ostettua tuotetta samaan hintaan? Siis ensin maksu jollekin tuntemattomalle yksityiselle ja sitten odottamaan, tuleeko tavara ja onko se sellaista kuin on puhuttu. Kerro, miksi kukaan tekisi niin? Sitten tilanne olisi vähän toinen, jos lupaat lähettää ensin tavaran ja maksun voi hoitaa vasta sen jälkeen.sieltloyty kirjoitti: onko tämä niinkuin renkaan potkimista jos liikkeestä saa 3euroa halvemmalla mutta kestää kuukausi saamisessa.
Tuote sijaitsee seinäjoella, voi noutaa, maksaa käteisellä tilisiirrolla.. yksityinen myyjä etc etc..
Ja mitä väliä sillä on, missä Pixmania sijaitsee, jos tavara kulkee luvatulla tavalla?
Se 140€ tarjous on edelleen voimassa.
-
Kiitos mutta uskoisin saavani paremman hinnan tuosta kuin 140euroa, ja niin tosiaan eihän sitä tiedä että tuleeko tavara, en missään vaiheessa kylläkään missään myymissäni tuotteissa ole pyytänyt etukäteen rahoja, aina olen kuljettanut tuotteeni ostajalle vaikkakin suurin osa ostajista asunut helsingissä. Eli käyttänyt käteismaksuja. Tilisiirto voi olla monille parempi vaihtoehto jota itse suosittelen. En käytä käteistä. Maksan ostamani tuotteet tilisiirrolla ja odotan tuotteita kärsivällisesti.
Eli tuotteen saaminen käteen 350 km sen myyntipaikasta mielestäni on jonkin arvoista. Itsehän siis asun seinäjoella.
Tuotteet tullut suoraan Crucialilta joten eipä sillä luulisi olevan merkitystä takuu asioissa kumpi ne on sieltä tilannut, minä vai uusi omistaja. Samalla tavalla sinne otetaan yhteyttä ja pyydetään lähettämään vioittunut laite.
Tiedot he ottavat ensin ylös kuka sinne soittaa ja sitten katsotaan milloin tuote ostettu.
Eli tuotteen saaminen käteen 350 km sen myyntipaikasta mielestäni on jonkin arvoista. Itsehän siis asun seinäjoella.
Tuotteet tullut suoraan Crucialilta joten eipä sillä luulisi olevan merkitystä takuu asioissa kumpi ne on sieltä tilannut, minä vai uusi omistaja. Samalla tavalla sinne otetaan yhteyttä ja pyydetään lähettämään vioittunut laite.

Bitch please.
-
150 tarjottu vielä, ei aivan sillä lähde. Tiistaina kulkeutuu helsinkiin
Bitch please.
-
-
160+postit, sillä lähtee tämän viikon aikana.
Bitch please.
-
Viesti Kirjoittaja il-est »
Moi,
en saanut yksityisviesti lähetettyä kun meni vain lähteviin...(?)
Mutta, olen kiinnostunut noutamaan levyn tänään/huomenna!
edit; paitsi että onko levy jo helsingissä?
Mutta, olen kiinnostunut noutamaan levyn tänään/huomenna!
edit; paitsi että onko levy jo helsingissä?

Viimeksi muokannut il-est, 8.11.2011 klo 22.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viestit siirtyvät lähettyihin vasta, kun vastaanottaja on ne lukenut, ei hätää siis.il-est kirjoitti:Moi,
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
-
Joo siis kulkeutui mutta palasi myös kun ei oikeanlaista tarjousta tullut.
Bitch please.
-
15 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka