MYYTY: 1. Firewire 800 / 400, USB 2.0 -kovokotelo. macallyn nimissä myyty, mutta ONNTOn valmistama. Jos löydän jostain FW800-piuhan, sen saa mukaan, mutta muuta ei tule mukaan. Siirtonopeus (7200rpm-levy sisällä) on kirjoitus 55-60 MiB/s ja luku 80-82 MiB/s. Tämän myyn vain Firewire-kotelona, koska USB 2.0 ei toimi ilman erillistä virtalähdettä. Hinta 8 e.

2. MYYTY: Delock 2.5 External Enclosure SATA HDD > Multiport USB 3.0 + eSATAp (up to 14,5 mm HDD) Käyttämätön. Saksasta ostettu (Suomessa ei taida olla myynnissä). Onnettoman tuplaklikkauksen seurauksena tullut ylimääräinen kappale. Koteloon mahtuu normaalia (9,5 mm) paksumpi 2.5"-kovo. Itse käytän omaa kappalettani eSATA-kotelona ja hyvin toimii. Tämän kotelon ostaja saa myös Delock Express Card > 1x Power over eSATA -kortin mukaan. Hinta 15 e. Kilometrikorvaus 50 km:iin asti.

3. PERUTTU: STARAY Perfect mini JBOD-kotelo. STARAYn merkillä myyty RAIDONin minitankki, johon mahtuu neljä 2,5"-kovoa. Itselläni on toinen samanlainen, joka on kytketty eSATA-modattuun Mac miniin ja hyvin toimii. Myynnissä olevaa kappaletta on käytetty vain toimivuustestissä (kaikki toimii). Koska tämä kotelo ei toimi ilman Port Multiplier -tukea, tämän kotelon ostaja saa kaupan päälle FirmTekin SeriTek/6G-kortin, joka maksaa yli $100. Hinta kaikkineen 40 e. Kilometrikorvaus 100 Km:iin asti.

PERUTTU: 4. Taurus Mini Super-S LCM (eSATA, Firewire 800 x 2, USB 2.0)
Nyt tarvitsen itse tämän, joten perun myynnin.
Kaksi kuukautta käytetty PC:hen eSATAn kautta kytkettynä. Tämän kotelon eSATA on nopeimpia, mitä olen nähnyt. Siirtonopeus on 125 MiB/s (W ja R), kunhan laitaa yli 500 GB:n kokoiset 7200rpm-levyt sisään. Macciin kytkettynäkin toimii tietysti hyvin. Siirtonopeus ExpressCard 34-kortin eSATAn kautta on 118 MiB/s. Hinta 50 e. Kilometrikorvaus 150 Km:iin asti.

PERUTTU: 5. ST-2250RU3 mini 2.5" RAID BOX
Nyt tarvitsen itse myös tämän, joten perun myynnin.
Puoli vuotta TimeMachine-kovokotelona käytetty. Firmware on päivitetty, joten Windowsinkin kanssa toimii hyvin (testattu). Tämän kotelon ostaja saa Akasan USB 3.0 ExpressCard-kortin kaupan päälle (tämä kortti ei kuitenkaan toimi macissa, ainakaan nyt). Hinta 40 e. Kilometrikorvaus 100 km:iin asti.

Koko paketin ostajalle pakettihinta turkulaisille 45 e ja muualta tuleville ostajille 40 e. En myy ExpressCard-kortteja erikseen. Opiskelija-alennus koko paketista 5 e. Koska haluan päästä kamoista eroon kertaheitolla, koko paketin ostaja on etusijalla.
Toimitustapa: VAIN NOUTO
Kamojen sijainti: Turku, Tuomiokirkon lähellä
Selkeyden vuoksi ostotarjoukset vain tänne. Ohitan yv:llä tehdyt tarjoukset kokonaan.
EDIT Pakettihinta laskettu ja nro 1 Firewire-koteloa lukuun ottamatta Turun ulkopuolelta tulevia varten kilometrikorvaus on otettu käyttöön. Vähennän 1 e / 10 km. Jokaisen kaman kohdalla on mainittu kuinka paljon kilometrikorvauksia saa. Kilometrikorvaus ei koske opiskelijoita. Firewire-kotelon hinnasta on vähennetty kaksi euroa.