![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Hinta 60 eur/tarj.
Paketti on Turussa. Mieluiten nouto, mutta näin pieni boksi kulkee kyllä postilla tai matkahuollolla.
Viesti Kirjoittaja ProMac »
Viesti Kirjoittaja anttti »
Tää on nyt taas tätä, mutta tota hintapyyntöä kannattanee vähän tarkistaa... käytetty ohjelma, josta on uudempikin versio jo liikenteessä ollut hyvän aikaa. Itse ostin Elements nelosen 16 eurolla huuto.netistäProMac kirjoitti:Hinta 60 eur/tarj.
Rautatavara kuluu käytössä, mutta kyllä softa pelittää yleensä "käytettynä" ihan yhtä hyvin kuin uutenakin. Sikäli käytetyn softan hinnan voi mun mielestä laittaa melko lähelle uutta vastaavaa. Versio on kyllä vanha, mikä jäi kiireessä huomaamattaanttti kirjoitti:Tää on nyt taas tätä, mutta tota hintapyyntöä kannattanee vähän tarkistaa... käytetty ohjelma, josta on uudempikin versio jo liikenteessä ollut hyvän aikaa.ProMac kirjoitti:Hinta 60 eur/tarj.
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Toisalta Elements 4:n päivitys 5;een maksaa 80 dollaria, kun Elements 5 täyspaketti maksaa 100 dollaria. Nämä hinnat napattu Adoben sivuilta.ProMac kirjoitti:Hyvä pointti, katoin vaan pikaisesti MBnetin hintaseurannasta, jossa hinnat oli 65-89 rahaa.
Jotain arvoa tuolla on ainakin Photoshop CS3:n ostajalle. Adoben verkkokaupassa täysi CS3 maksaa 1096,78 eur, ja päivitys Elementsistä 718,58 eur. Siinä säästää sentään 378 euroa. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. Katsoin nuo pikaisesti netistä.
No, tarjotkaa jotain, ainakin Photoshopin ostajat.
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”