Tony80 kirjoitti:Moro. Kertokaapas tietämättömälle, voiko 6.1.3 breikata?! Ihan pihalla näistä breikeistä nykysin, kun vimosin minkä breikkasin oli 3GS kun se tuli siihe saatavaks
Kiitos jo etukätee.
6..1.3 ei voi toistaiseksi jailbreakata. 6.1.2 vielä pystyy helposti.
Seuraa täältä miten tilanne etenee iclarified.com
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
Tony80 kirjoitti:Moro. Kertokaapas tietämättömälle, voiko 6.1.3 breikata?! Ihan pihalla näistä breikeistä nykysin, kun vimosin minkä breikkasin oli 3GS kun se tuli siihe saatavaks
Kiitos jo etukätee.
6..1.3 ei voi toistaiseksi jailbreakata. 6.1.2 vielä pystyy helposti.
Seuraa täältä miten tilanne etenee iclarified.com
Apple has released iOS 6.1.3; do not upgrade or restore (if you want to keep your jailbreak). You cannot downgrade/upgrade/restore to 6.1.2 using SHSH blobs on newer devices; older devices that can use SHSH blobs are iPhone 4, iPhone 3GS, and iPod touch 4th gen.
evad3rsiltä sai sen käsityksen, että heillä olisi jo valmiina mahdollisuus 6.1.3 jailbreakkiin, mutta eivät sitä julkaise, koska luottavat
siihen, että tulevassa iOS 7:ssa sama aukko olisi vielä olemassa, jolloin eivät mene tuhlaamaan tuota aukkoa enää 6.1.3 versioon.
Tämä täysin rivien välistä ajateltua
Viimeksi muokannut juhaa, 25.3.2013 klo 8.50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Eli vähän jelppiä, jos saisi?
Itellä iP4, breikattu ja iOS 5.0.1 pyörii tässä. No ajattelin tässä että voisinpa päivittää puhelimen ja sitten uusia brekin esim iOS 6.1.2 tai 6.0.1. Lähin siinä sitten yrittelemään netin ohjeitten perusteella 6.1.2 asennalla, ja erroria 3194 pukkasi. TinyUmbrellassa ei löydy SHSH-blobseja kun 6.0.1:seen joten lähin sitten TinyUmbrellalla kokeilemaan, mutta pukkasi erroria 11. Elikäs mitäs tekisitte tässä mun saappaissa; päivittäisitte 6.1.3 ja downgrade (vai onko edes mahdollinen) tai yrittää jotain custom ispw:tä?
Kiitosta jo etukäteen:)
Teoriassa noin, mutta asia nyt on vähän monimutkasempi. JB-tiimi tuskin haluaa tuhlata jäljellä olevia aukkoja tuota pikkusta päivitystä varten, säästävät sen iOS 7:kaan.
Miten ihmeessä saan restorattua uudelleen 6.1:een tai päivitettyä 6.2.1:een iPad 2:n, joka tällä hetkellä pyörittää 6.1 jailbreakattuna. Haluaisin vain aloittaa puhtaalta pöydältä, vaikka sitten uudelleen 6.1:en kanssa. Kolme tuntia olen säätänyt DFU:n (myös iREB:in kautta), TinyUmbrellan ja ties minkä kanssa, mutta tuo pirun iTunes aina herjaa 1600, 3194, 21 ja joidenkin muun ongelman kanssa. HOST-filuja olen muokannut yms.
E: Tajusin, ettei uudempaan voi enää päivittää, mutta saako edes tuota 6.1:ta ajettua uudestaan sisään ja sitten tuore JB? Olen siis sitäkin jo yrittänyt, muta jossain kusee.
Viimeksi muokannut hyxal, 26.3.2013 klo 23.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin, tuli koetettua jailbreakkausta ensimmäistä kertaa vasta i5:sen kanssa, mutta nyt päivittelin sitten 6.1.3:een ja unohdin kikkailut ainakin toistaiseksi. Pakko myöntää, että jailbreakilla saa mukavasti uusia ominaisuuksia ja osaa niistä toivoisin tulevan ihan viralliseen päivitykseen. En myöskään täysin allekirjoita sitä, että JB:n myötä pitää hakea sitä "parasta kokoonpanoa" yötä päivää. Pikemminkin se on vähän sama kuin tavallisten appstoren ohjelmien kanssa: jos jotain uutta tulee, lukee arvosteluista toimiiko ohjelma ja sen jälkeen päättää kokeileeko itse.
Miinukseksi näen akkukeston pienen heikentymisen, ei kuitenkaan merkittävää eroa. Itseäni yllätti myös Cydian ohjelmien maksullisuus tai siis se, että osasta pyydettiin miltei 20$. Toki suurin osa on niintä edullisimpia, mutta kyllä tuokin käy hieman lompakon päälle jos innostuu. Suurin syy jailbreakkauksen unohtamiseen on kuitenkin käyttöjärjestelmän epävakaus, kaatuilut, joita tapahtui about kerran viikossa. Pärjääkö sen kanssa? No kyllä, mutta ehkä se jotenkin oli ristiriidassa sen kanssa, miksi ylipäätään ensimmäisen kerran hankin applen tuotteita. No niin tai näin, ajattelin vain kertoa omista kokemuksistani.
Minulla ollut Evasionilla jailbreakattu iPhone 5 iOS 6.1 jo pidempään ja mitään ongelmia ei ole nyt esiintynyt.
Hiekan lyhentyneestä akunkestosta en tiedä, kestää 2 päivää juuri ja juuri vaikka LTE päällä. Tosin olen töissä ja kotobna yleensä wlanin piirissä.
Totta on, että eteenkin käyttöliittymää muokkaavat "skinit" voivat olla bugisia ja ne yleensä aiheuttavat nuo kaatumiset.
Alun kangertelun jälkeen poistettuani bugiset softat, on toiminut hyvin.
Esim. Zephyr vaikka tunnettu softa, aiheutti mulla ongelmia eteenkin akun kestossa.
Käytössä nyt
- activator
- Auxo
- browser changer
- clever pin
- dashboard X
- NCsettings
- iFile
- SBsettings
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
puhelimes evasi0n jb. itunesista hävittäny varmuuskopion joka otettu ennen jb:tä. voiko puhtaaseen puhelimelle palauttaa jailbreikatun varmuuskopion?? luin jostain että pitäs voida*? icloudissa kans varmuuskopiot tosin jb:n jälkeen tehtynä, voinko palauttaa sitä kautta?