Saurikia ei oltu kuulemma infottu tästä jailbreakista joten Cydia on päivittämättä, mobilesubstrate ei toimi siksi eikä tämän johdosta monikaan tweak.
Itselläni ei mennyt heittämällä läpi ipad2:een (johtunee OTA-päivityksistä) joten jääpi joulun jälkeen jailbreikkaus. Ei jaksa/ehdi enää fullrestorea tehdä ennen reissuun lähtöä
Tarkoittaako OTA-päivitys puhelimella suoraa päivitystä ilman itunesia? Mulla siinä tapauksessa OTA- . Ensimmäisen kerran käytin kaapelin nokassa kun jb:N ajoin ja asentu, mutta cydian asennukset ei toimi, tai mitä nyt oon muutamaa koittanut.
Ja jos kun tulee cydiasta uus päivitys, niin tarviiko jb:ä uudelleen ajaa, vai päivittääkö cydia ittensä ?
Viimeksi muokannut tomba76, 22.12.2013 klo 20.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iphone 4s 16gb(jailbreik) / IPad air 16gb wi-fi(jailbreik) /atv2(jailbreik)
Koira, ja 3 tyttöä
tomba76 kirjoitti:Tarkoittaako OTA-päivitys puhelimella suoraa päivitystä ilman itunesia? Mulla siinä tapauksessa OTA- . Ensimmäisen kerran käytin kaapelin nokassa kun jb:N ajoin ja asentu, mutta cydian asennukset ei toimi, tai mitä nyt oon muutamaa koittanut.
Ja jos kun tulee cydiasta uus päivitys, niin tarviiko jb:ä uudelleen ajaa, vai päivittääkö cydia ittensä ?
Joo OTA on päivitys suoraan puhelimesta.
Cydian pitäis päivittyä ihan itse cydiasta, korjakaa, jos olen väärässä.
Itekkin pitäisi oma air ja veljen ipad 3 päivittää.
Toimiiko teillä toi JB okei?
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
tomba76 kirjoitti:Tarkoittaako OTA-päivitys puhelimella suoraa päivitystä ilman itunesia? Mulla siinä tapauksessa OTA- . Ensimmäisen kerran käytin kaapelin nokassa kun jb:N ajoin ja asentu, mutta cydian asennukset ei toimi, tai mitä nyt oon muutamaa koittanut.
OTA - Over The Air, eli juurikin ilman iTunesia päivitys. EDIT: korjattu, pilkun viilauksen avulla... sorry my bad...
Tuskin päivittyy, kun nyt asentuva Cydia ei ole tekijänsä "virallinen" versio ollenkaan. Myöskin tähän on mahdollista säätää tuo TaiG "kauppa" joka varmasti poistuu, jos kerran tuolla tavalla antaa toimia. Muuten on tekijöillä isommat kalat perässä... Kannattaa odotella rauhassa uusia versioita...
Viimeksi muokannut egoste, 22.12.2013 klo 22.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OTA - Off The Air, eli juurikin ilman iTunesia päivitys.
Tuskin päivittyy, kun nyt asentuva Cydia ei ole tekijänsä "virallinen" versio ollenkaan. Myöskin tähän on mahdollista säätää tuo TaiG "kauppa" joka varmasti poistuu, jos kerran tuolla tavalla antaa toimia. Muuten on tekijöillä isommat kalat perässä... Kannattaa odotella rauhassa uusia versioita...
Mites muilla toimii?
Eikös se cydia päivity sitten cydiasta?
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Jotain läppää iclarifiedissä tästä kiinakytkystä... Ilmeisesti vain Kiinassa asentuu...? Sit on pari huolestuttavaa kotisoitto huhua että lähtis kryptattu paketti jollekkin "kyseenalaiselle" 360firmalle... Eipä oo tämmöstä sotkua koko JB-historian aikana kuultu.
uskaltaakohan täs odotella ettei Apple julkaise paikatun version 7.1sta ja lopeta signaamisen aikasemmille..... No eka steppi varmaa on yrittää saada Tinyllä seiskan blobsit... Tosin se taitaa edellyttää et laite on jo seiskassa...?
Itse en ole viitsinyt jailbreakata vielä, odotan päivitettyä versiota bugikorjauksineen.
Saurikin Twitterissä hyvää lukemista: https://twitter.com/saurik
Tyhmä kysymys tästä JB hommasta, mutta miten tuo unlockkaus? Pitääkö Cydiasta ladata joku "ohjelma" jos tuon haluaa tehdä? YV:lläkin voi vastata, nii voi selittää kuin lapselle, miten tuo homma oikein toimii tai on aiemmin toiminut.
Ei ole "operaattori lukituksen poistoa olemassa vieläkään" näihin uudempiin versioihin.
Kannattaa olla varovainen tämän JB virityksen kanssa. Lataa huhujen mukaan "tietoja" Qihoo360 palvelimelle... JB:n julkaisusta olisi myös maksettu 1m$ että Kiinan App Store olisi saatu mukaan jne...
Viimeksi muokannut egoste, 22.12.2013 klo 22.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pakkohan se oli lähtee säätää En oo päässy edes ajaa jb-softaa kun restoren jälkeen ei itunes eikä se jb-kikkare haluu huomata kytkettyä puhelinta... iTunes sanoo jotain:
iTunes could not connect...an invalid response was received from the device
Aikas super hämärää - ja tosiaan nyt laite on vasta tehdas asetuksilla... jeesiä???
egoste kirjoitti:Ei ole "operaattori lukituksen poistoa olemassa vieläkään" näihin uudempiin versioihin.
Kannattaa olla varovainen tämän JB virityksen kanssa. Lataa huhujen mukaan "tietoja" Qihoo360 palvelimelle... JB:n julkaisusta olisi myös maksettu 1m$ että Kiinan App Store olisi saatu mukaan jne...
Joo mut en olis liian huolissani turhista huhuista... kyl tää tiimi on tehny ennenkin toimivaa kamaa ja niillä on maine vaakalaudalla niin kyllä luottoa lyötyy vaikka jotain Kiina-mokia ovat näköjään tehneet niin tuskin koodissa mitään vikaa on: http://www.iclarified.com/36991/evad3rs ... -for-ios-7
BTW. JB-kikkare löysi puhelimen... askeleen eteenpäin
IIIMacci kirjoitti:Joo mut en olis liian huolissani turhista huhuista...
Mutta Saurikin jättämäminen kelkasta ja tämä TaiG-sekoilu on kyllä ihan täydellistä uunoilua. Tosi harmi juttu.
So, I got no lead time on evasi0n7, nor was I asked for an official iOS 7 Cydia; I was not given builds, nor was I asked for things to test.
Joo, aikamoista uunoilua mut Saurikin viimeaikasesta puuhista voi helposti vetää johtopäätöksen että mihin leiriin tuo hänen mielenkiinto on keskittynyt. ehkä saadaan arvo herran huomio takas iOSään tän jbn myötä edes siks aikaa että saa fixit kuntoon.
Asentu muuten ihan ok, pari pakotettuu boottii.... Enenmmän oli ongelmia itunessin yhdistymiseen ja selvis että joku boxi-folderi piti vaa tyhjentää...
arttula kirjoitti:Minulla meni heittämällä sisään iPhoneen. Pari kertaa uudelleenkäynnistyi, ja sitten toimi.
Meneehän se sisään, mutta kun se jää boottilooppiin. Siinä ei uudelleenkäynnistelyt auta, kun se kokoajan jo itse uudelleenkäynnistelee itseään....pöh.
Kuten jo monta kertaa todettu, OTA-päivitetyt (eli ilman tietokonetta päivitetyt) laitteet jäävät jumiin jailbreakatessa. Pitää tyhjentää tietokoneen iTunesin kanssa, sitten vasta toimii.
omenamyyrä kirjoitti:Kuten jo monta kertaa todettu, OTA-päivitetyt (eli ilman tietokonetta päivitetyt) laitteet jäävät jumiin jailbreakatessa. Pitää tyhjentää tietokoneen iTunesin kanssa, sitten vasta toimii.
No 3 kertaa itunesilla päivitettynä ei vielä riitä siihen....?!?!!?!?
Eikä koko laittetta ole koskaan OTA päivitetty.
Seuraava ehdotus ?
omenamyyrä kirjoitti:Kuten jo monta kertaa todettu, OTA-päivitetyt (eli ilman tietokonetta päivitetyt) laitteet jäävät jumiin jailbreakatessa. Pitää tyhjentää tietokoneen iTunesin kanssa, sitten vasta toimii.
Minä taasen olen joka kerta päivittänyt tuon iPhoneni OTA:na. Silti jailbreikki meni sukkana sisään.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
No 3 kertaa itunesilla päivitettynä ei vielä riitä siihen....?!?!!?!?
Eikä koko laittetta ole koskaan OTA päivitetty.
Seuraava ehdotus ?
Itse teen breikin aina niin että ensin varmuuskopio koneelle, sitten iTunesista >PALAUTA< sitten breikki, jonka jälkeen varmuuskopion palautus luuriin. Päivitys iTunes kautta ei ole sama..
Kyseistä breikistä odottelen kuitenkin vielä järkevämpää versiota.
No menipäs kivasti toi lainaus...
Viimeksi muokannut Anniel, 24.12.2013 klo 10.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Lainaus korjattu