omenamyyrä kirjoitti:Kuten jo monta kertaa todettu, OTA-päivitetyt (eli ilman tietokonetta päivitetyt) laitteet jäävät jumiin jailbreakatessa. Pitää tyhjentää tietokoneen iTunesin kanssa, sitten vasta toimii.
No 3 kertaa itunesilla päivitettynä ei vielä riitä siihen....?!?!!?!?
Eikä koko laittetta ole koskaan OTA päivitetty.
Seuraava ehdotus ?
Kyllä mullakin meni JB hyvin sisälle, mutta kun käynnisti cydian niin tulee bootteja
Itellä on kyllä itunesilla päivitetty ja palautettu varmuusikopiosta ja tämän jälkeen vasta JB sisään.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
airin kans ei mitää ongelmia. on puhelimella itellä päivitetty (OTA:a) 7.0.4 ios, ja jb meni heti heittämällä.
Vähän tuntuu viel löytyvän cydian kautta appseja jotka toimivat...
Tuossa eilen ku nakkasin, unohtu ottaa vain varmuuskopiot... Eli ei kertaakaa kiini itunessissa...
Viimeksi muokannut tomba76, 23.12.2013 klo 22.26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Iphone 4s 16gb(jailbreik) / IPad air 16gb wi-fi(jailbreik) /atv2(jailbreik)
Koira, ja 3 tyttöä
tomba76 kirjoitti:airin kans ei mitää ongelmia. on puhelimella itellä päivitetty (OTA:a) 7.0.4 ios, ja jb meni heti heittämällä.
Tuossa eilen ku nakkasin, unohtu ottaa vain varmuuskopiot... Eli ei kertaakaa kiini itunessissa...
Mites muuten toimii jb?
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
tomba76 kirjoitti:airin kans ei mitää ongelmia. on puhelimella itellä päivitetty (OTA:a) 7.0.4 ios, ja jb meni heti heittämällä.
Mites muuten toimii jb?
Hyvin, ei ongelmia, mutta cydian app:ta harva suostuu toimii, asentuu kyllä nätisti,mutta eipä toimi..
Odotellaan päivitystä josko se siitä.
Eli ei kauhee järkevää viel nakata jb:ä
Koira, ja 3 tyttöä
Onko kellään sellaista ongelmaa kun asentaa Cydian kautta ohjelman niin ohjelman asetukset näkyvät ipadin omissa asetuksissa (esim. barrel), mutta sitten jonkin ajan päästä katoaa sieltä.
Itse yritin ratkaista ongelmaa tällä neuvolla: http://www.igeeksblog.com/cydia-tweaks- ... ow-to-fix/ mutta ei auttanut.
Ja seuraavaksi päätin unjailbreikata ja sitten uudelleen jailbreikata tämä auttoi, mutta jonkin ajan päästä asetukset olivat taas kadonneet.
Löytyisikö joltain tähän ongelmaan ratkaisua?
Ja minulla on siis tuo Ipad mini 16gb.
EDIT. Sain itse korjattua ongelman että reintallesin tuon Mobile Substraten.
Viimeksi muokannut keerot, 24.12.2013 klo 13.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
keerot kirjoitti:Onko kellään sellaista ongelmaa kun asentaa Cydian kautta ohjelman niin ohjelman asetukset näkyvät ipadin omissa asetuksissa (esim. barrel), mutta sitten jonkin ajan päästä katoaa sieltä.
Itse yritin ratkaista ongelmaa tällä neuvolla: http://www.igeeksblog.com/cydia-tweaks- ... ow-to-fix/ mutta ei auttanut.
Ja seuraavaksi päätin unjailbreikata ja sitten uudelleen jailbreikata tämä auttoi, mutta jonkin ajan päästä asetukset olivat taas kadonneet.
Löytyisikö joltain tähän ongelmaan ratkaisua?
Ja minulla on siis tuo Ipad mini 16gb.
EDIT. Sain itse korjattua ongelman että reintallesin tuon Mobile Substraten.
Korjaantuu lopullisesti asentamalla BootStrap nimisen paketin (käynnistää MobileSubstraten automaattisesti uudelleen)
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Kun julkaisu päivänä laitoin tuon, niin tuli boottauksia.
Tosin laitoin varmuuskopiointi -> palautus itunesilla -> varmuuskopion palautus -> JB sisään.
Aivan, käytätkö Win vai OS X konetta? Jos käytät win konetta niin koita ajaa evasi0n 7 järjestelmänvalvojana joka voi auttaa asiaan . Minulla ainakin toimii hyvin parhaillaan kyseinen breikki, eikä haittaa vaikka kaikki tweakit ei toimisikaan, iFile toimii ja se on se tärkein
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Kun julkaisu päivänä laitoin tuon, niin tuli boottauksia.
Tosin laitoin varmuuskopiointi -> palautus itunesilla -> varmuuskopion palautus -> JB sisään.
Aivan, käytätkö Win vai OS X konetta? Jos käytät win konetta niin koita ajaa evasi0n 7 järjestelmänvalvojana joka voi auttaa asiaan . Minulla ainakin toimii hyvin parhaillaan kyseinen breikki, eikä haittaa vaikka kaikki tweakit ei toimisikaan, iFile toimii ja se on se tärkein
Win kone on, pitääpä kokeilla.
Pitäisi saada omaan airiin ja veljen ipad 3:seen breikki
Ei tohon ios7 satu olemaan mitään cydia appia/teemaa millä valikon saa samanlaiseks kun vanhemmissa malleissa? Muuten menis toi seiska mutta en tykkää ulkonäöstä niin asentelin kutosen takas..
aabohax kirjoitti:Ei tohon ios7 satu olemaan mitään cydia appia/teemaa millä valikon saa samanlaiseks kun vanhemmissa malleissa? Muuten menis toi seiska mutta en tykkää ulkonäöstä niin asentelin kutosen takas..
Jahka saavat Cydia-kikkareet kuntoon niin Winterboardillahan teoriassa voi vetää skinin ihan vaikka Classiciksi (jos semmonen teema löytyy) niin silloin pääsee lällättelee koko flättihömpälle. Mistäköhön asti käyttäjistä on tullu kuvake neroja - webissäkin näkee nykyään paljon saitteja joiden PÄÄNAVIGAATIO jossa on vaan yksinkertaiset, valkoiset kuvakkeet, ihankun mun pitäis osaa kaikki webin hiton kuvakkeet ulkoo... Käytettävyyden gurut taitaa syödä pelihuosujaan moisen suuntauksen jyllätessä!
Toihan olis aika hyvä veto kun saisivat Classic teeman mahd. monen jailbreakattuun puhelimeen niin pienenä viestinä sinne Applelle että olis syytä tehdä jotain Designille - tiimi takas duuniiin, prkl
Edit: tässä pari päivää iOS7kan karua totuutta ihmetelleenä ruvennu vapisee josko ne hullut innostuu raiskaa koko OSXn samalla päättömyydellään.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 25.12.2013 klo 1.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aabohax kirjoitti:Ei tohon ios7 satu olemaan mitään cydia appia/teemaa millä valikon saa samanlaiseks kun vanhemmissa malleissa? Muuten menis toi seiska mutta en tykkää ulkonäöstä niin asentelin kutosen takas..
Jahka saavat Cydia-kikkareet kuntoon niin Winterboardillahan teoriassa voi vetää skinin ihan vaikka Classiciksi (jos semmonen teema löytyy) niin silloin pääsee lällättelee koko flättihömpälle. Mistäköhön asti käyttäjistä on tullu kuvake neroja - webissäkin näkee nykyään paljon saitteja joiden PÄÄNAVIGAATIO jossa on vaan yksinkertaiset, valkoiset kuvakkeet, ihankun mun pitäis osaa kaikki webin hiton kuvakkeet ulkoo... Käytettävyyden gurut taitaa syödä pelihuosujaan moisen suuntauksen jyllätessä!
Edit: tässä pari päivää iOS7kan karua totuutta ihmetelleenä ruvennu vapisee josko ne hullut innostuu raiskaa koko OSXn samalla päättömyydellään.
En sano, että designtyö olisi tehty ihan loppuun asti, mutta selkeä askel parempaa. Toki tavallaan on surullista, että iOS on nykyajassa, mutta Macit ovat edelleen menneisyydessä - toivottavasti saavat yhtenäistettyä mahdollisimman pian.
Kuvakkeida ei kuulu muistaa ulkoa - kuva kertoo mitä se tekee.
Viimeksi muokannut PatrikSelin, 25.12.2013 klo 2.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jjpeltola kirjoitti:Onkohan ylläolevissa viesteissä mitään syytä roikottaa lainauksia mukana?
Itse olen ymmärtänyt että näin foorumeilla keskustellaan ja vastataan tiettyyn kysymykseen…
Mutta nyt taisin raahata itsekin tuon lainauksen mukana, HUPS
Heletee kirjoitti:Nyt toi jailbreak taitaa toimia ipad airissa
ei tule bootteja 8)
Vielä veljen ipad 3:seen
Siis laitoin tuon uusimman JB 1.0.1 version
Toimiiko cydian appsit ok?
Tuossa mietin ku en ottanut backuppeja enne jb:ä. Niin jos nyt otan itunesiin ne, niin eihän ne tallenna jb asetuksia. Tarkoitus olisi että saisi muksujen pelien savet taltee.
Ja ottais uutena käyttöön ja palauttais backupit ja sitten uutta jb:ä kehiin?
Koira, ja 3 tyttöä
Heletee kirjoitti:Nyt toi jailbreak taitaa toimia ipad airissa
ei tule bootteja 8)
Vielä veljen ipad 3:seen
Siis laitoin tuon uusimman JB 1.0.1 version
Toimiiko cydian appsit ok?
Tuossa mietin ku en ottanut backuppeja enne jb:ä. Niin jos nyt otan itunesiin ne, niin eihän ne tallenna jb asetuksia. Tarkoitus olisi että saisi muksujen pelien savet taltee.
Ja ottais uutena käyttöön ja palauttais backupit ja sitten uutta jb:ä kehiin?
cydian apps toimii ok
itunesin ei pitäisi tallentaa jailbreakin asetuksia.
Mutta tuon jailbreakin pitäis kyllä asentua vaikka laitetta ei palauta, kunhan olet sen uusimpaan päivittänyt itunesilla.
ei OTA:na.
Sellainen kutina on että taisin OTA:a päivittää sen 7.04 ku tapin hain kaupan hyllystä. Mutta aikaisempi, eli se eka jb versio asentu ilman ongelmia.
Eli kannattaako mun nyt ottaa varmuuskopsut ja miten itunesilla asennan sen päivityksen uudelleen?
Koira, ja 3 tyttöä
tomba76 kirjoitti:Sellainen kutina on että taisin OTA:a päivittää sen 7.04 ku tapin hain kaupan hyllystä. Mutta aikaisempi, eli se eka jb versio asentu ilman ongelmia.
Eli kannattaako mun nyt ottaa varmuuskopsut ja miten itunesilla asennan sen päivityksen uudelleen?