The96 kirjoitti:Mites jengi puhuu täällä íhan kuin iOS 5 olisi jo asennettuna ?
Eihän sitä vielä pitänyt saada.. Vasta myöhemmin
Tuo kamera pikanäppäin stydeemi on kyllä loistavin päivitys!
Mutta mitenköhän toimii pääsykoodin kanssa ? Pitääkö pääsykoodi naputella ensin ennen kuvan ottamista ?
Beta on tarjolla kehittäjille, ollut maanantaista asti
Ei pidä, voit ottaa kuvia ilman, mutta et pääse käsiksi vanhoihin kuviin ennenkuin laitat pääsykoodin.
delic kirjoitti:Ei pidä, voit ottaa kuvia ilman, mutta et pääse käsiksi vanhoihin kuviin ennenkuin laitat pääsykoodin.
Olen kyllä ihan varma, että joku päivä löydämme uutisen, jossa esitellään kuinka iPhonen saa avattua ilman pääsykoodia, hyväksikäyttämällä tätä kamerajippoa + jotain muuta.
delic kirjoitti:Ei pidä, voit ottaa kuvia ilman, mutta et pääse käsiksi vanhoihin kuviin ennenkuin laitat pääsykoodin.
Olen kyllä ihan varma, että joku päivä löydämme uutisen, jossa esitellään kuinka iPhonen saa avattua ilman pääsykoodia, hyväksikäyttämällä tätä kamerajippoa + jotain muuta.
Mietinpä ihan samaa..
Mutta kyllähän tuo ominaisuus nopeuttaa kuvan ottamista rutkasti.
wirtala kirjoitti:iOS 5 ja Spotify, toimiiko muilla? Mulla App Store ja iTunes sanoo "installed", mutta luurista ei sovellusta löydy.
Löytyykö Spotlightin avulla? Itselläkin oli käynyt niin, että osa ohjelmista "katosi" mutta löytyi Spotlightin avulla. Tosin minulle olikin tullut yksi ylimääräinen Koti-sivu joten yhden pyyhkäisyn päästä löytyi kaikki "kadonneet" ohjelmat.
wirtala kirjoitti:iOS 5 ja Spotify, toimiiko muilla? Mulla App Store ja iTunes sanoo "installed", mutta luurista ei sovellusta löydy.
Löytyykö Spotlightin avulla? Itselläkin oli käynyt niin, että osa ohjelmista "katosi" mutta löytyi Spotlightin avulla. Tosin minulle olikin tullut yksi ylimääräinen Koti-sivu joten yhden pyyhkäisyn päästä löytyi kaikki "kadonneet" ohjelmat.
Ei löytynyt Spotlightillakaan. Ongelma ratkesi, kun poistin sovelluksen iTunesin kautta, synkkasin ja asensin uudelleen puhelimen App Storesta.
Kovin käyttökelpoiseksi ei vaan voi Spotifyta kutsua iOS 5 alustalla ... puhelimesta tulee kovin hidas.
Ei löytynyt Spotlightillakaan. Ongelma ratkesi, kun poistin sovelluksen iTunesin kautta, synkkasin ja asensin uudelleen puhelimen App Storesta.
Kovin käyttökelpoiseksi ei vaan voi Spotifyta kutsua iOS 5 alustalla ... puhelimesta tulee kovin hidas.
Pitääkin muistaa, että se iOS5 mikä on alla on vasta beta ja se spotify on tehty 4.x versiolle.
Tässä nyt pari pyydettyä kuvakaappausta. Pystynäkymä kokolailla ennallaan ja vaakaan kun kääntää tulee se kauan kaivatu viikkonäkymä jota sitten skrollaillaan sivusuunnassa...
[EDIT]: Tajusinkin että saankos mä laittaakaan näitä kuvia tänne kun tämä on Beta ja jaossa vasta deveille??? Varmaanhan se on kielletty Applen säännöissä, vai? (Pitää mennä lukemaan )Ja veikatenkin ylläpitokaan ei hyvällä katso jos minä menen niitä sääntöjä kiertelemään.....
Viimeksi muokannut Reiska80, 13.6.2011 klo 9.44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Reiska80 - "Luoja loi miehen ja lepäsi, Luoja loi naisen ja siihen loppuikin lepäämiset"
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
Heips,mites tuo asetuksissa löytyvä iCloud- valikko ei toimi? Pitäisikö sen jo toimia?
Myös iOs viteolla kehutaan, että voi iPadillakin kirjoitella viestejä (SMS), mutta
ei itselläni ole onnistunut. Täytyykö laitteet jotenkin naittaa?
MacBook Pro, iMac24, iPhone5, iPad mini, Apple Tv ja ylipäätään kaikkee omenaa..
zappe kirjoitti:Heips,mites tuo asetuksissa löytyvä iCloud- valikko ei toimi? Pitäisikö sen jo toimia?
Myös iOs viteolla kehutaan, että voi iPadillakin kirjoitella viestejä (SMS), mutta
ei itselläni ole onnistunut. Täytyykö laitteet jotenkin naittaa?
Niin varsinaisia SMS viestejä ei kai voi lähettää?? Korjatakaa jos olen väärässä, mutta iMessage viestejä pitäisi kaiketi pystyä. En ole vielä omaan Padiin tuota vitosta uskaltanut laittaa. Puhelimeen kylläkin laitoin ja ihan kohtuu kivasti siinä toimii, pientä jäätymistä välillä, muttei mitään totaali kaatumisia.
EDIT: Niin ja tietty vastapuolella pitää olla iOS5 laitteessa...
Viimeksi muokannut Reiska80, 13.6.2011 klo 13.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reiska80 - "Luoja loi miehen ja lepäsi, Luoja loi naisen ja siihen loppuikin lepäämiset"
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
Tietääkö kukaan mistä saa muutettua seuraavan asetuksen: kun lisään kalenteriin uuden tapahtuman, on tapahtuman alku- ja loppuaikakello 12t muodossa ( jolloin ei heti näe asettaako tapahtuman alkamaan esim. aamu vai ilta yhdeksältä). Haluaisin vaihtaa kellon 24t muotoon mutta en löytänyt ainakaan kalenterin asetuksista tätä mahdollisuutta. Yleisasetuksissa on päällä 24t kello mutta se ei siis päde kalenteriin.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
McKorhone kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saa muutettua seuraavan asetuksen: kun lisään kalenteriin uuden tapahtuman, on tapahtuman alku- ja loppuaikakello 12t muodossa ( jolloin ei heti näe asettaako tapahtuman alkamaan esim. aamu vai ilta yhdeksältä). Haluaisin vaihtaa kellon 24t muotoon mutta en löytänyt ainakaan kalenterin asetuksista tätä mahdollisuutta. Yleisasetuksissa on päällä 24t kello mutta se ei siis päde kalenteriin.
samireivinen kirjoitti:Toimiiko jollain notification center ipadissa? Mulla näkyy vain pieninpätkä harmaata, kun yrittää vetää sitä alas
Toimii. Jos notificationeita ei ole, niin ei tule näkyviin tuon harmaan lisäksi mitään. Lähetä isellesi vaikka sähköposti testiksi ja koita vetää notificationit esiin.