Aivan, enpäs tullu Ajatelleeksiettä onko korttini nettipankissa valtuutettu. THÄNKS TO YOUU!Anniel kirjoitti:Käsittääkseni kaikki Electronit eivät kelpaa ja kortin pitää olla nettipankissa valtuutettu verkko-ostoksiin. Olethan tarkastanut tuon? Suojakoodi on tosiaan se kolminumeroinen siellä kortin takana ja numero on se pitkä litania siinä etupuolella.[js kirjoitti:Käyks toho maksuvälineeks visa electron? Ku se pyys niit kortin nro, suojakoodii ja sit kortin voimassaolopv. Mut sit ku oon asettamas niit nii ei hyväksy mun suojakoodia .__. että, missä vika? Ja suojakoodi meinaa varmaa sitä visan koodia. Ja sit kortin numero on se helllllkutin pitkä litannia numeroita jne.
iTunes / App Store ilman luottokorttia
-
Re: Apps storen kyssäri.
Viesti Kirjoittaja [js »
-
iPhone ja AppStoren maksulliset sovellukset?
Viesti Kirjoittaja Neiti-Ehtivä »
-
Re: iPhone ja AppStoren maksulliset sovellukset?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Re: iPhone ja AppStoren maksulliset sovellukset?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
Apple id
Viesti Kirjoittaja merja@ »
Minulla oli iphone 3gs jonka annoin pojalleni. No ekaks palautimme tehdasasetukset. Sen jälkeen olis pojan tietty kiva päästä käyttämään puhelinta ja saada storesta haettua ilmaisia pelejä ja ladattua päivityksiä. Mutta... apple id luonti ei ollutkaan niin helppoa. Se vaan vaatii ne luottokorttitiedot sinne, eikä ole mitään vaihtoehtoa että ei laita mitään! Olen ne applen sivulla olevat ohjeet käyny moneen kertaan läpi eikä vaan sellasta ole, on vain luottokorttivaihtoehdot

Apuva, siis millä sen saa sitten oikeen laitettua kuntoon??
Kiitollinen jos vaan saan jotain apua täältä
-
Re: Apple id
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-

-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Näin minä tekisin ja olen tehnytkin (tosin vaimon puhelimelle).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-

-

-
Viesti Kirjoittaja Jekku0966 »
Ei Apple ID siihen synkkaukseen vaikuta... Vaan se mitä kirjastoa käytetään.merja@ kirjoitti:no siinä tuli jo eilen ongelmia, kun mulla on uus iphone itelläni, hän synkronoi oman puhelimensa itunesissa ja yhtäkkiä hänen yhteystietonsa oli mun puhelimessa
Tämä: http://support.apple.com/kb/HT1495?viewlocale=fi_FI
Ja tapa nro. 3.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Mikset antaisi? Et vain anna hänelle salasanaasi.merja@ kirjoitti:Ja ongelmahan on se ettei sitä apple id:tä saa tehtyä loppuun kun pyytää sitä luottokorttitietoa...en tahtoisi sitä omaani kuitenkaan 15 v pojalle antaa..
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Mutta jos laitan oman tunnukseni ja luottokorttitietoni sinne, mun oma ainakin pyytää aina salasanan kun jotain tahdon ladata storesta. Eikö hän voi sillon ladata sieltä mitä vain?
joku täs ei ny mee mun kaaliin

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Se on kyllä kettumaista jos on jo apple id tehtynä ja ekaa kertaa ostaa jotain Appstoresta on pakko antaa luottotiedot ja vasta sitten voi pistää nonen.
-
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Kysyy se aina salasanaa, mutta eikö se ole vain hyvä? Tuskin kuitenkaan haluat, että janttara vinguttaa sinun Visaasi ihan huoletta. Ja toisaalta, hän varmasti malttaa odottaa ilmaistenkin ohjelmien kanssa aina siihen asti, kunnes sinä syötät salasanan.merja@ kirjoitti:no toi kolmas tapa kuullosti kyllä aika hankalalta meikäläiselle....
Mutta jos laitan oman tunnukseni ja luottokorttitietoni sinne, mun oma ainakin pyytää aina salasanan kun jotain tahdon ladata storesta. Eikö hän voi sillon ladata sieltä mitä vain?
joku täs ei ny mee mun kaaliin
Compaq Prolinea 4/33.
-
Mut miksi se ei ole mahdollista.. ja tosiaan jos syötän sinne tiedot voiko sen jälkeen vain valita takaisin visan ja taas pelittää

-
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
Moimerja@ kirjoitti:Ja ongelmahan on se ettei sitä apple id:tä saa tehtyä loppuun kun pyytää sitä luottokorttitietoa...en tahtoisi sitä omaani kuitenkaan 15 v pojalle antaa..
Aihetta vähän sivuten ... Taiteilin vähän saman aiheen kimpussa viimeviikolla. Ohjeita en ole jaksanut lukea, mutta seuraavat havainnot ihan käyttöliittymää rapsutellen.
Tabletin AppStoren kautta tunnuksen luonti kysyi jääräpäisesti luottokorttia. Mikään ei auttanut, ei mikään.
iTunesin kautta luotaessa apple ID:tä, valittavien vaihtoehtojen lukumäärä kasvoi "lahjakortilla". Eli mikäli ymmärsin oikein, kioskeilla myynnissä oleva itunes lahjakortti saattaisi riittää ko. tlin luomiseen.
iTunesin "kautta" on mahdollista myös poistaa annettu luottokorttitieto. Tällöin uuden tunnuksen luonnin yhteydessä on teoriassa mahdollista antaa luottokorttitiedot, käyttää tunnusta aktivoinnin verran. Kun tunnus on todettu iPhonessa toimivaksi, voi iTunesissa käydä poistamassa luottokorttitiedot.
-
Viesti Kirjoittaja wiljam.i »
Tässä kohtaa ilmeisesti Applen myyntipolitiikka on kiristynyt ... Ennen vanhaan tuon tunnuksen taisi onnistua tekemään ilman luottokorttia?merja@ kirjoitti:No joo voisinhan minä aina sen salasanan syöttää, mutta siksi juuri tahtoisin sen "ei mitään luottokorttia" sinne käyttöön, kun mulla se on ollu käytössä tossa samassa puhelimessa ennenkuin ite syötin omat tietoni sinne. Se olis aika paljo helpompaa..
Mut miksi se ei ole mahdollista.. ja tosiaan jos syötän sinne tiedot voiko sen jälkeen vain valita takaisin visan ja taas pelittää
Toisaalta, jos luot tunnuksen kortilla. Käyt ostamassa sen ilmaisen softan ja sen jälkeen käyt "poistamassa" luottokorttitiedot, ei niitä luottokorttitietoja voine kovin helposti enää palauttaa. Lyhyen testauksen perusteella ainakin minulta kyseli kortin numerot sun muut uuusiksi. Toki noi voi löytyä jostain tietokoneen välimuistista, mutta silloin niitä voi käyttää muuallakin kuin Apple Storessa.
-

-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Toi konsti luoda se tili ja antaa sen luottokortin numero. Sitten kun tili on luotu, käy hetken päästä vaihtamassa kortin tilalle Ei mikään. Jos kortin haluaa takaisin maksutietoihin, se pitää syöttää uudestaan.merja@ kirjoitti:Ei kai se sit auta kun vaan tyrkätä ne sinne..kui tää näin vaikeaa voi olla. Onhan applea nyt lapsillakin..... eikä lapsilla ole mitään luottokortteja..
-
Re: iTunes / App Store ilman luottokorttia
Viesti Kirjoittaja Tege »
Se on vaan harmi, että jos tili on jo, niin on pakko antaa tiedot ja sitten none vasta.
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Miksi käyttää hankalaa tapaa nro 3? Ykkönen eli omat windows/macos-käyttäjätilit kullekin henkilölle on helpoin ja luonnollisin tapa.Jekku0966 kirjoitti:Ei Apple ID siihen synkkaukseen vaikuta... Vaan se mitä kirjastoa käytetään.merja@ kirjoitti:no siinä tuli jo eilen ongelmia, kun mulla on uus iphone itelläni, hän synkronoi oman puhelimensa itunesissa ja yhtäkkiä hänen yhteystietonsa oli mun puhelimessa
Tämä: http://support.apple.com/kb/HT1495?viewlocale=fi_FI
Ja tapa nro. 3.
-
App-Storesta ostaminen, kun ei luottokorttia
Viesti Kirjoittaja pasipoika »
Eli olen onnistunut luomaan itselleni Apple Id-tunnuksen ja saanut ladattua ilmaissovelluksia kyllä tuolta. Nyt tarvis ostaa mm. Navigonin merikartta Navigointiohjelma, joka maksaa 49.90e, mutta en omista luotto/ maksukorttia, vain luotottomat Visa Debit ja Visa Electronit löytyvät.
ITunesin olen nähnyt mm. R-kioskilla myytävän prepaid-latauskortteja, onko myös tuonne saatavilla
vastaavia?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka