iTunes / App Store ilman luottokorttia
-
Re: App-Storesta ostaminen, kun ei luottokorttia
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja jak55550 »
Jos käytät säästöpankin visa electronia niin ei välttämättä toimi...sen visa ominaisuudet ei oikeen itsellä näytä toimivan misään...pasipoika kirjoitti:Aloitteleva IPad 4G/16gb ja IPhone 3GS/8gb kyselee hölmöjä...
Eli olen onnistunut luomaan itselleni Apple Id-tunnuksen ja saanut ladattua ilmaissovelluksia kyllä tuolta. Nyt tarvis ostaa mm. Navigonin merikartta Navigointiohjelma, joka maksaa 49.90e, mutta en omista luotto/ maksukorttia, vain luotottomat Visa Debit ja Visa Electronit löytyvät.
ITunesin olen nähnyt mm. R-kioskilla myytävän prepaid-latauskortteja, onko myös tuonne saatavilla
vastaavia?

-Mac mini 2018
-Apple Watch 42mm 5gen
-Apple TV 4gen
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja jak55550 »
Eip... tai mones muus pankis kyllä, mutta ei säästöpankis.. mä kävin 4 kertaa siel tiskil et onko mulla kaikki verkkomaksamiset ja visa toiminnot päällä, koska edes steamist ei voinu mitn hankkia ..vaikka on valinta et electron jne =) Ne sano siel vaa et jaa..öö ..pöö...köö .. No tilataan sulle debit.. mä olin vähä et jooh...no toivottavasti auttaa... viikon päästä---> ei saa tälläkää, että mikä mättää? ööö äää... kaikki on päällä et... entie.. tilataan sulle Debit/credit.. onko säännöllistä tuloa tai onko opiskelupojoja paljoko? ..öö ei oikeastaa.. No se on sit aikalailla voi voiKain kirjoitti:^ Eikös se johdu siitä, että onko ne verkkopankki-tunnukset aktivoitu?

-Mac mini 2018
-Apple Watch 42mm 5gen
-Apple TV 4gen
-
App Store vaatii uutta luottokorttia
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Nyt en pysty siis enää ilmaisia ohjelmia lataamaan puhumattakaan maksullisista. Mikä nyt eteen? Minulla ei ole tarvetta juuri nyt kuin saada muutama ilmainen sisään mutta miten sen teen? Maksuvaihtoehtoa ei voi poistaa tuolta minne aina joudun eikä myöskään Applen sivuilta tili-osiosta.
Syy: Otsikkoa viilattu
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Re: AppleStore vaatii uutta luottokorttia
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Re: AppleStore vaatii uutta luottokorttia
Luottokunta ei siis voi auttaa asiassa. Olen yhteydessä pankkiin mutta luulen ettei sekään paljoa auta, mitä asiassa he voivat tehdä. Molemmilla korteilla on rahaa ja molemmat toimivat nettimaksuissa. Itseasiassa juuri molemmilla tein pienen koeoston Dealextremistä ja läpi meni (kohta saa myydä turhaa sälää pois)
Miten saan tilistäni poistettua maksukortit eli olisi ilman maksuvaihtoehtoa? Näin ainakin voisin ladata nämä ilmaiset ohjelmat. Toki tämä täytyy muutenkin saada selvitettyä koska maksullisia varmaan tulee jossain vaiheessa taas otettua.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Re: App Store vaatii uutta luottokorttia
-
Ok, kokeilen heti.MacFinn kirjoitti:Kirjaudut iTunesissa tilillesi ja muokkaa maksutapoja. Siellä on Ei mitään-vaihtoehto, ainakin mulla.
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Re: iTunes / App Store ilman luottokorttia
Viesti Kirjoittaja nakkemäkki »

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Onko teillä käytössä työpaikalla joku Apple ID millä asennatte ne softat? Ne kortin tiedot menee siihen Apple ID:n mihin ne lisää ei koko koneeseen.nakkemäkki kirjoitti:Jestas että tämä on tehty vaikeaksi. Tein aikasemmin Apple ID jotta sain asennettua GIT ja SourceTree koska ne vaati apple developer tools:in joka taas vaati Apple ID. Nyt tarvitsisi saada asennettua ilmainen ohjelma App Storesta mutta se taas vaatii maksukortin tietoja. Kyseessä työpaikan kone, enkä halua siihen oman kortin tietojani laittaa. Jos taas tätä ohjetta haluaa käyttää, täytyisi tehdä kokoaan uusi ja toinen Apple ID jolla voisin sitte ladata ilmaisia ohjelmia. Toiselle tilille ei sitten voi käyttää samaa sähköpostia, niin sihen täytyisi ottaa käyttöön jokin muu kuin työpaikan sähköpostiosoite. Huoh!
Tiedän kyllä tuon tunteen. Loin faijalle ID:n etukäteen ja sitten kun pitikin ostaa jotain ilmaista pitääkin kortti lisää ja tämän jälkeen vasta poistaa. Harmi, että tuota None optiota ei ole kuin iTunesissa taikka iOS kun luodaan uutta tiliä.
-
Viesti Kirjoittaja Artemifowl13 »
-
Viesti Kirjoittaja Raiggu »
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
On ja pystyyRaiggu kirjoitti:Onko tuollaisia lahjakortteja Ärrillä vielä? Kaveri pyysi ostamaan parit appsit ja muuten ei kai onnistu kaverin kirjatulle tilille toisen ostaa kuin sitten tuollaisen kautta. Vai pystyykö sieltä storesta poistamaan maksutiedot jos muutama osto tehtäisiin toisen ihmisen kortilla tms.
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Jos sinulta löytyy iPhone itseltä niin voit ostaa lahjaksi ohjelmia. Ne lähetetään kaverille eikä mitään maksutietoja mene kaverille/kaverin puhelimeen. Ilmeisesti tässä tapauksessa kuitenkin sinulla ei itsellä ole iPhonea?Raiggu kirjoitti:Onko tuollaisia lahjakortteja Ärrillä vielä? Kaveri pyysi ostamaan parit appsit ja muuten ei kai onnistu kaverin kirjatulle tilille toisen ostaa kuin sitten tuollaisen kautta. Vai pystyykö sieltä storesta poistamaan maksutiedot jos muutama osto tehtäisiin toisen ihmisen kortilla tms.
Kyllä ainakin SampoPankin Visa Electron toimii iTunesissa ja AppleStoressa.
Eikä tarvitse Ärrälle lähteä kun ostaa täältä: http://support.apple.com/kb/HT2736?view ... le=fi_FI#1
Ja jos Ärrältä haluaa: http://www.r-kioski.fi/iTunes.417.0.html
-
Re: Apple id
Viesti Kirjoittaja jpq »
NYT ALKAA NOUSTA VERENPAINE (MUUTENKIN KORKEA)Jekku0966 kirjoitti:Ei Apple ID siihen synkkaukseen vaikuta... Vaan se mitä kirjastoa käytetään.merja@ kirjoitti:no siinä tuli jo eilen ongelmia, kun mulla on uus iphone itelläni, hän synkronoi oman puhelimensa itunesissa ja yhtäkkiä hänen yhteystietonsa oli mun puhelimessa
Tämä: http://support.apple.com/kb/HT1495?viewlocale=fi_FI
Ja tapa nro. 3.
Tuota en saa toimimaan minulla on jo AppleID jota en käytä silloin kun olen yrittänyt tuota. joka ei kelpaa kun tarttis olla luottokortin numero. Tai jos lahjakortti riittää hyvä.
ja ilmaisen sovellukset valinta tapahtuu täällä ja tein toisen AppleIDeen siitä ei vaan tule nyt vahvistusta tai no tulee viesti jossa käsketään vahvistaa ja se kyselee
AppleIDeetä jota en mielestäni päässyt antamana missään kohtaa. Kokeilin sitten jolla AppleIDeen pitäisi voida kaivaa esille vastasin kysymyksiin en saanut vielä
ainakaan viestiä ja koskaan en ole todellaaan tätä tiliä (ekaa kyllä) valitsemaan AppleIDeetä. Sehän kait pitäs voida valita itse?
ja Icloudiin liittyvä niksikään ei toimi kun se väittää että tarttee AppleID johon liitetty sähköpoisti no minulla sattumoisin on sellainen.
Lopuksi totean: todlela rumansanan vaikeaaksi tehty tämä nykyaika.
-
-
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu
-
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu
-
Sovellusten ostaminen ilman luottotietoja
Viesti Kirjoittaja Viltzu »
Syy: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun
-
Re: Sovellusten ostaminen ilman luottotietoja
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Viltzu »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka