scorppari83 kirjoitti:Vaatikos muuten puhelin saman tuon reilun 5gb tilan jos päivittää iTunesin kautta? Vai vaatiko vain OTA:n kautta ladattaessa sen?
iTunes ei vaadi tilaa.
5S päivitys onnistui hyvin. Seuraavaksi 4S ja iPad mini..
mulla meni hyvin heti 8 jälkee iOS 8 sisää iPhone 5(OTANA).
Nyt vaa ihmetyttää ettei mul näy ollenkaa ilmotuskeskuksessa sää tietoja, eikä sinne pysty lisätä sitä ollenkaa..
joku bugi(vaikka ilmotti onnistuneesti asennettu) vai ominaisuus?
^ Minulla ne tuli sinne ihan itsestään kun odotteli muutaman minuutin.
Pitikös tähän tulla valintaa tuohon Safarin osoiteriviin liittyen? Vai oliko se pelkästään OS X puolella? Vai oliko sielläkään? Haluisin siis osoiterivillä lukemaan koko osoitteen enkä pelkästään esim. hopeinenomena.net.
Viimeksi muokannut Kuutio, 17.9.2014 klo 22.53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mika_t kirjoitti:iPhone 5 32GB ja ei mitään ongelmia tai hidasteluja. Jostain syystä tosiaan Camera Roll on väistynyt missä on kaikki fotot, kuviin pääsee kyllä kun menee albuminäkymästä kuvanäkymään.
Ainoa mikä ihmetytti oli tuo kaksivaiheinen suojaus minkä olen aiemmin ottanut ID:lleni käyttöön, laite halusi lähettää turvakoodin joko puhelinnumerooni, tai siihen päivitettävään laitteeseen. Yllättäen tekstareihin ei pääse sen alkusetupin aikana. Tietysti tuolla ID:n recovery keyllä pääsi eteenpäin, mutta oudoksutti kyllä, että miten niihin tekstareihin olisi pitänyt päästä käsiksi, jotka sitten tulivat vasta sen jälkeen kun olin jo koko alkuwizardin ajanut läpi.
Itse painoin että lähettää tekstiviestinä niin se luuri ikään kuin kirjoitti itse koodin ja aukes, onneksi sillä en muista minne kirjoitin ylös tuon pitkän turva avaimen
Neljännen sukupolven iPadilla uusi iOS vaikuttaa hyvältä. Joitain graafisia muutoksia taas vähän vaikea ymmärtää, mutta Safarin pienet uutuudet olivat tervetulleita. DuckDuckGo siirtyi välittömästi hakukoneeksi
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
No niinpäniin olisi pitänyt odottaa pari päivää. iOS8 menossa sisälle -> viimeiset varmennukset eivät menneet läpi -> Puhelin meni palautustilaan ja nyt kun koittaa iskeä koneeseen kiinni ja palauttaa niin yhteyttä päivityspalvelimeen ei saada. Toistaiseksi siis puhelin tiiliskivi.
Siis se asetus menee muka päälle tuolla Asetuksissa, mutta kun poistut ja menet takaisin valikkoon niin täppä on heti hävinnyt ja ei siis toimi tuo haku.
Viimeksi muokannut jca, 17.9.2014 klo 22.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samppa19 kirjoitti:mulla meni hyvin heti 8 jälkee iOS 8 sisää iPhone 5(OTANA).
Nyt vaa ihmetyttää ettei mul näy ollenkaa ilmotuskeskuksessa sää tietoja, eikä sinne pysty lisätä sitä ollenkaa..
Käynnistin uudelleen, niin tuli näkyviin. Ja pientä hidastelua ja auttoi myös siihen. Puhelimena 5s
Friday kirjoitti:No niinpäniin olisi pitänyt odottaa pari päivää. iOS8 menossa sisälle -> viimeiset varmennukset eivät menneet läpi -> Puhelin meni palautustilaan ja nyt kun koittaa iskeä koneeseen kiinni ja palauttaa niin yhteyttä päivityspalvelimeen ei saada. Toistaiseksi siis puhelin tiiliskivi.
Asennukset kivutta 4S:ään ja iPadiin (3rd), kaikenkaikkiaan kesti koko prosessi latauksineen iPadillä 1,5h ja luurilla 2h.
Saa nyt sitten nähdä jumiiko pahasti ja jos niin tekee niin onpahan syytä päivittää uuteen rautaan..
Ensi tuntuma ok.
MacBook Pro 15" 2,2GHz i7 | 16 GB | 256 SSD
MacBook Pro 13" 2,8 GHz i7 | 16 GB | 500 SSD
iPad (9th Gen) WiFi + Cel
iPhone 15 Pro Max 256GB
Apple Watch Series 7
★ Snögee on tullut tupaan. Spadaa handuun ★
- Helsingin Sanomat 27.1.2013
jomppeli kirjoitti:Itse painoin että lähettää tekstiviestinä niin se luuri ikään kuin kirjoitti itse koodin ja aukes, onneksi sillä en muista minne kirjoitin ylös tuon pitkän turva avaimen
Jaa, en malttanut odotella tarpeeksi kauan, ilmeisesti yksi koodeista tuli perille, sillä juuri kun olin peruttamassa takaisin, tuli se lisenssisopimuksen hyväksymisteksti ruudulle, ajattelin painaneeni vahingossa jotain kohtaa ruudulta kun juuri siirryin, niin otin backia.
Lukiko jossain, että iOS8 olisi omannut manuaalisäädöt kameralle, vai koskeeko vain kutosta?
Pieniä kikkakuutosia joka puolella tulee kyllä vastaan, tuo oli ihan kätevä kun tuplakotinäpäytyksellä tulee sovellusvalintaruutu, nyt siinä näkyy myös viimeisimmät kontaktit. Sääohjelma on saatu sille tasolle, että periaatteesa mitään ulkopuolista appia ei kaipaa avuksi.
Samppa19 kirjoitti:mulla meni hyvin heti 8 jälkee iOS 8 sisää iPhone 5(OTANA).
Käynnistin uudelleen, niin tuli näkyviin. Ja pientä hidastelua ja auttoi myös siihen. Puhelimena 5s
jomppeli kirjoitti:Itse painoin että lähettää tekstiviestinä niin se luuri ikään kuin kirjoitti itse koodin ja aukes, onneksi sillä en muista minne kirjoitin ylös tuon pitkän turva avaimen
Jaa, en malttanut odotella tarpeeksi kauan, ilmeisesti yksi koodeista tuli perille, sillä juuri kun olin peruttamassa takaisin, tuli se lisenssisopimuksen hyväksymisteksti ruudulle, ajattelin painaneeni vahingossa jotain kohtaa ruudulta kun juuri siirryin, niin otin backia.
Lukiko jossain, että iOS8 olisi omannut manuaalisäädöt kameralle, vai koskeeko vain kutosta?
Pieniä kikkakuutosia joka puolella tulee kyllä vastaan, tuo oli ihan kätevä kun tuplakotinäpäytyksellä tulee sovellusvalintaruutu, nyt siinä näkyy myös viimeisimmät kontaktit. Sääohjelma on saatu sille tasolle, että periaatteesa mitään ulkopuolista appia ei kaipaa avuksi.
Tökkää sormella näytöö voi ainakin säätää valotusta.
Voi helevetti miten muuttui Safari kummalliseksi. En enää onnistu liittämään foorumeilla tekstikenttään mitään, yksityinen selaus meni jostain päälle, enkä tiedä että mistä saa pois
ikinä ei pitäisi asentaa mitään jos toimii.
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
Rooivalk kirjoitti:Voi helevetti miten muuttui Safari kummalliseksi. En enää onnistu liittämään foorumeilla tekstikenttään mitään, yksityinen selaus meni jostain päälle, enkä tiedä että mistä saa pois
Otappa uusi välilehti auki, sivun alalaidasta, niin pitäs löytyä.
Rooivalk kirjoitti:Voi helevetti miten muuttui Safari kummalliseksi. En enää onnistu liittämään foorumeilla tekstikenttään mitään, yksityinen selaus meni jostain päälle, enkä tiedä että mistä saa pois
Minulla leikepöytä ja liittäminen toimivat normaalisti. Eikös yksityisen selauksen asettaminen päälle ja pois löydy suunnilleen sieltä mistä ennenkin? Paitsi iOS 8:an myötä pääset tähän näkymään vain nipistämällä välilehteä jolla olet, koklaas
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
Valitse uusi välilehti ja paina vasemman alakulman yksityinen-painiketta
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Hyvältä näyttää ja vaikuttaa iOS 8 ainakin näin alkutuntumalta. Olisitte aikaisemmin sanoneet ettei iTunesin kautta ladattuna olisi tarvinnut tilaa niin olisin säästynyt kuvien ja sovelluksien poistamiselta
iPhone 6 16GB MacBook Pro 13" (mid 2009) Mac mini 500GB (Late 2012)
Noniin asennus alkoi hienosti, mutta yhtäkkiä kone heitti jonkun kivan pikku virhekoodin ja "ohjelmistopalvelimeen ei saada yhteyttä"... Mitäs tässä nyt sitten tekisi?