iOS 5 - asennus ja -ongelmat
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
Re: iOS 5
Viesti Kirjoittaja sebulban »
lataa lataa ja lataa...kun aloitti latauksen niin arvio oli 6 minuuttia. Nyt reilu puolet ladannut ja näyttää vielä 27 minuuttia...taitaa käydä kuparit aplella aika lämpösenä 

MBA 2011 13/ i7/1.8/4/256 with Thunderbolt dsp -MBP Retina
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Mulla on ihan sama juttu. Otin puhelimesta backupin ja siirsin ostokset ensin. Yritän vihdoin siirtää tuon puhelimen Mac puolelle, ettei tarvitsisi pc:tä enään boottailla. Backupista varmaan voi helposti palauttaa softat ja niiden asetukset. Tosin tein backupin kaikenvaralta myös pc:lle ennen Mac päivitystä.lusikka kirjoitti:Argh, iTunes heitti heti jotain että "Kaikki iPhonen media poistetaan mukaanlukien iTunes Storen ostokset....." ja käski päivittää tietokoneella jolla olen synkronoinut musiikin, kuvat ja videot. Ja sen olen tehnyt aikana jolloin en vielä omistanut nykyistä Macciani, joten eikun vanha kunnon Windows XP tulille ja päivittelemään. Edessä tietysti ensiksi iTunesin päivitys ->10.5... Tai no, ihan ensiksi ootellaan että tuo vanha rakkineeni edes käynnistyy
-
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Jos ostin softan enkä synkannut sovelluksia MacBookille ennen päivitystä, pitääkö niistä muka maksaa uudestaan?!
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Nyt toimii taas siedettävän hitaasti, äskettäin heitti SQL erroria.Teemuz kirjoitti:Kyllä tää homppu toimii yllättävän hyvin näin suurilla kuormituksilla, normaali foorumi olisi ollut jo monta tuntia kaatuneena, ei täs valittaakkaan voi.
(Statustieto: OS X-päivitys noin 21 minuuttia, iOS 36 minuuttia jäljellä, lataus aloitettu heti kahdeksan jälkeen ja silloin oli ruudulla huomattavasti pienemmät lukemat ja bitti liikkui noin 10x rivakammin)
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja Nuvi »
Ei ole fyysinen vika mikäli on ilmestynyt "itsestään". Käytännössä tämä on ilmestynyt iOS 4.3.1 päivityksen yhteydessä jollekkin käyttäjille. Homma lähti ihan lapasesta iOS5 betan kanssa mutta GM mukama korjasi ongelman. Itselläni ei ollut ongelmia ennen iOS5 betoja mutta eipä tuo GM niitä ole korjannut. Intensiivistä kirjeenvaihtoa on nyt tullut käytyä engenjöörien kanssa josko tämä nyt sitten jotenkin tästä. Ei siis kannata ihmetellä jos se Home-nappula on vähän homeessa tuon päivityksen jäljiltä. Jotain sukseeta on saavutettu pistämällä värkki sileäksi ilman, että palautetaan restorella vahoja settingsejä (manuaalisesti siis kaikki sisään). Tämä ei ole kyllä mitenkään varmuudella todettu fix eli joillakin auttaa ja joillakin ei mitään vaikutusta.jomppeli kirjoitti:Nuvi kirjoitti:Varoituksen sananen tuosta iOS5:sta. Beta testaajilla on ollut ongelmia Home-nappulan kanssa. Nappulan responsiivisuus on joillakin kärsinyt. Tämä koskee iPhone nelosta mutta ei iPad 2:sta. GM:ssä homma piti olla hallussa mutta itselläni kyllä tuota Homea saa joskus survoa kyllä turhan intensiivisesti ennen kuin luuri toiveen toteuttaa.
Eli sekö ei sitten ole välttämättä fyysinen vika? Itsellä esiintyy tätä iOS 4.3.5 aina välillä.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Mä olen odottanut tätä päivitystä herraties miten kauan (kaveri on testaajana, joten sain hipelöidä sen luuria betan kera) ja sit tänään mä unohdin odottaa ihan täysin. Vissiin EA1-kurssi vei huomion ja unohdin, että nyt on SE keskiviikko.
Oli varsin iloinen yllätys, kun tuli infoa jotta se ois nyt tullunna. Muutama tuntuu joo olevan latailemassa kans...
Nelosta juurikin päivittelee, tän jälkeen olisi iPad2 vuorossa. Sormet ristissä toivon, että menis ongelmitta koska tässä on nyt mun mielenterveys kyseessä.
Mä olin viimeks yhtä innoissani päivityksestä silloin, kun tuli kansiot kehiin
T: IhQtosifani4eva87
Oli varsin iloinen yllätys, kun tuli infoa jotta se ois nyt tullunna. Muutama tuntuu joo olevan latailemassa kans...
Nelosta juurikin päivittelee, tän jälkeen olisi iPad2 vuorossa. Sormet ristissä toivon, että menis ongelmitta koska tässä on nyt mun mielenterveys kyseessä.
Mä olin viimeks yhtä innoissani päivityksestä silloin, kun tuli kansiot kehiin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
T: IhQtosifani4eva87
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Täällä meni 15min arviossa ensimmäiset 45 minuuttia, nyt se on ollut noin 20minuutissa se arvio sen jälkeen. Todella nihkeesti kyllä latautuu, onko kaikkiin luureihin saman kokoinen paketti? 3Gs:n paku on 668.8MB.jomppeli kirjoitti:Hyvin toimii tuo aika näkymä. Näyttänyt 14min nyt 50min
-
Viesti Kirjoittaja skip »
Mulla näyttää jotain puolta tuntia. Näyttänyt jo pidemmän aikaa. Noin puolivälissä lataus. Kellotin kuinka nopeasti yksi mega tulee ja siitä laskin kauanko sillä vauhdilla kestäisi ja sain tulokseksi 2,5 tuntia. 8)
Ei mulla mikään kiire ole, mutta on tämä aika huvittavaa. Lion-päivitys tulee huomattavasti rivakammin, joskin sekin tuo mieleen ehkä ISDN-ajat, kun taas iOS-päivityksen tulovauhti tuo mieleen modeemiajat (alkuajat, jolloin 14,4 kbit/s modeemi oli nopea).![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ei mulla mikään kiire ole, mutta on tämä aika huvittavaa. Lion-päivitys tulee huomattavasti rivakammin, joskin sekin tuo mieleen ehkä ISDN-ajat, kun taas iOS-päivityksen tulovauhti tuo mieleen modeemiajat (alkuajat, jolloin 14,4 kbit/s modeemi oli nopea).
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Haluatko Dropboxin ja puoli gigaa bonus-tilaa ilmaiseksi? Klikkaa tästä:
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja Lelluth »
Kymmentä yli kahdeksan rupesin tuota vitosta lataamaan ja silloin ilmoitti latausajaksi kakskytä minuuttia, joten jätin sen tuonne taustalle latailemaan ja puuhastelin kaikkea muuta tässä koneella samalla. Ihan unohdin koko päivityksen, kunnes sitten siinä kakskytviis vaille puhelin välkähti kun oli vitonen ladattu. :)) Asentu siis ilman ongelmia ja hyvältä vaikuttaa!
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Aloitin latauksen tuossa 20min sitten, 10min ja IPSW oli tullut perille. Alla oli JB ja 4.3.1, nyt on luuri palautettu varmuuskopiosta ja iOS 5.0 sisällä. Ei ongelmia.
Viimeksi muokannut Armadillo, 12.10.2011 klo 21.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka