edamski kirjoitti:
Päivitetäämpä tilannetta:
Sain tarpeekeseni Soneran yritysliittymän huonosta kuuluvuudesta = katkeilevat puhelut ja huono kattavuus nopealle datalle (3G). Liittymä oli useita vuosia käytössä joten tiedän mistä puhun. Nyt on Saunalahden liittymä ollut käytössä kuukauden. Kertaakaan puhelut eivät ole katkenneet ja samoissa sijainneissa kuin ennen (koti 37120 Nokia, anoppila 49460 Hamina, työ 33950 Pirkkala). Nyt Sauniksen liittymässä on jatkuvasti 3G käytössä. Ennen noissa sijainneissa oli joskus vaan 3G, yleensä Edge tai GPRS. Myös vaimollani OLI Soneran (yksityis)liittymä. Hänellä on ihan Nokian peruspuhelin mutta hänelläkin katkeili puhelimet kotona hyvin usein, ei enää uudella Saunalahden liittymällä. Vikailmoitusta Soneralle olemme tehneet viime vuosina pariinkin otteeseen, vasteaika oli hurja, meni viikkoja ennen kuin tuli tietoa että ovat lähellä olevalle tukiasemalle jotain tehneet mutta ei muutosta käytännössä mihinkään tilanteeseen. En enää palaa Soneran asiakkaaksi, ikinä.
Morjesta!
Haminan alueella on saattanut olla maastolliset kuviot haasteena. Pirkkalassa on kaksi tukiasemaa purettu ja parannusta tälle alueelle on tulossa Pirkkahalliin. Nokialle on tulossa 3G parannusta parin vuoden sisällä. Koska kyseessä on laajoja alueita, eikä tarkkaa osoitetta, niin en voi varmaksi sanoa yltääkö nämä juuri sinun osoitteisiisi.
Mielelläni otan palautetta vastaan kuuluvuudesta, jos vain kerkiät ja haluat naputella viestiä tästä. Palaute ja kehittäminen ovat sidoksissa toisiinsa.
Julkisella foorumilla en tietenkään kysele tarkempia osoitetietoja, mutta jos sinulla on mahdollista laittaa viestiä meidän
verkkoasiointikanavaan (privaviestillä Facebookkiin tai Twitteriin) otsikolla ”kuuluvuuspalautetta” niin toimitamme tämän oikealle taholle luettavaksi.
Jos ketjussa on asiakkaita, joilla Soneran Omille Sivuille tunnukset, otamme ilolla vastaan
kuuluvuuspalautteet myös tätä kautta tutkittavaksi.
jake69 kirjoitti:Mulla on aiemmin toiminut hyvin tuo Soneran liittymä, mutt nyt parin vkon aikana useampi puhelu ei oo tullut perille eikä lähtenyt tai ainakaan hälyttänyt esim vaimon kännyssä. Vaimolla DNA ja mulla Sonera.
Tuon perusteella vika vois olla toki missä vain kolmesta osatoimijasta - omassa tai vaimon kännyssä tai kahdessa operaattorissa, juu, mutt mun luuri on se mikä on tippunut Soneran verkosta viime vkoina... Ja kuitenkin asun edelleen samassa talossa kuin edellisetkin reilu 30v... Ja samat ikkunanlasitkin on edelleen talossa. Juu ne joidenkin syyllistämät lämpölasit. ...olis luullu, ett operaattorit, myös Sonera, ois ehtinyt mukautua niiden muka aiheuttamiin 'ongelmiin'...
Ps. Facetime-puhelut toimii ihan hyvin
Oletko
Jake69 huomannut, että vika olisi sidottu esim. kotiosoitteeseen vai onko tämä paikasta riippumaton ongelma? Mikäli ongelma ilmenee juuri kotiosoitteessa tuo vikarin tekeminen on suotavaa.
Häiriöilmoituksen voit tehdä näppärästi Omilla Sivuilla. Ikkunalaseihin mukautuminen on vielä työnalla..
Selene@SoneraPartio