iOS 5.1 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.1 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Heletee »
-
Viesti Kirjoittaja Ihaa_78 »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Macbook Pro 13"
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »

http://cdn.redmondpie.com/wp-content/up ... pod2gg.png
EDIT. PRkeleen 400pixelin rajoitus...
-
Viesti Kirjoittaja zampp3 »
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Sitä että 5.1:n Jailbreakin julkasuun ei ole vielä mitään tiettyä päivää ja muutaman viikon päästä valmiina käyttäjäystävällinen jailbreak ohjelma. Ja Betaa tosta ohjelmasta ei tule.zampp3 kirjoitti:Mitäs tää nyt sit tarkottaa: "ETA for 5.1 jailbreak: look at my previous tweets. Some weeks away to have a nice, user friendly tool. No beta, sorry, even for $1,000,000" ku noin pod2g kirjotti sen twitterissä?
-
Eli periaatteessa 5.1 untethered jailbreak tulee muutaman viikon sisällä?TR8 kirjoitti:Sitä että 5.1:n Jailbreakin julkasuun ei ole vielä mitään tiettyä päivää ja muutaman viikon päästä valmiina käyttäjäystävällinen jailbreak ohjelma. Ja Betaa tosta ohjelmasta ei tule.zampp3 kirjoitti:Mitäs tää nyt sit tarkottaa: "ETA for 5.1 jailbreak: look at my previous tweets. Some weeks away to have a nice, user friendly tool. No beta, sorry, even for $1,000,000" ku noin pod2g kirjotti sen twitterissä?
-
vois sen noinkin muotoillazampp3 kirjoitti:Eli periaatteessa 5.1 untethered jailbreak tulee muutaman viikon sisällä?TR8 kirjoitti:Sitä että 5.1:n Jailbreakin julkasuun ei ole vielä mitään tiettyä päivää ja muutaman viikon päästä valmiina käyttäjäystävällinen jailbreak ohjelma. Ja Betaa tosta ohjelmasta ei tule.zampp3 kirjoitti:Mitäs tää nyt sit tarkottaa: "ETA for 5.1 jailbreak: look at my previous tweets. Some weeks away to have a nice, user friendly tool. No beta, sorry, even for $1,000,000" ku noin pod2g kirjotti sen twitterissä?

-
Viesti Kirjoittaja Heletee »
eli mitä toi meinaa? vai meinaako sitä, että voi huoletta laittaa uusimman 5.1.1 päivityksen ipad 3 sisään ja tuleva jailbreak toimii siinä?
-
Historian tuntien niin Jailbreak on tullut aina (korjatkaa jos muistini pätkii) uusimmalle versiolle. Se että onko se ollut "vaan" tethered on toinen juttu mutta ennenpitkää ne uusimmatkin on aina saatu sit untetheredeiksi...Heletee kirjoitti:Semmosta nyt: http://www.redmondpie.com/pod2gs-unteth ... ios-5.1.1/
eli mitä toi meinaa? vai meinaako sitä, että voi huoletta laittaa uusimman 5.1.1 päivityksen ipad 3 sisään ja tuleva jailbreak toimii siinä?
Eli en suosittele päivittää ennenkun tuo ilmestyy mutta uskon että se toimii uusimmassa firmiksessä. Koskaan ei voi olla liian varoivainen kun tosiaan näyttää tää homma menevän vaikeemmaks ja vaikeemmaksi hakkeroinnin kannalta... en ihmettele vaikka rupeisi tällä tahdilla JBt laahaamaan perässä... toistaiseksi näin ei siis ole käynyt vielä koskaan.

-
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Pystyy uusimmalla RedSn0willa, jos oot ottanut SHSH-blobsit talteen (ja APT-ticketin..?). Touchista en ole varma, mutta luulis että voi..zampp3 kirjoitti:"@GreenPois0n_JB: How To Downgrade iPhone 4S, iPad 2 From iOS 5.1.1 To iOS 5.0.1 http://t.co/AdKDqQtJ" näin luki greenpois0nin twittersivussa nii tarkottaaks tää sitä et ipad 2 ja iphone 4s:än voi downgradee eli tavallaan "palauttaa" ios 5.1:stä ios 5.0.1:teen? Ja tiedättekö voiko ipod touch 4gen. Downgradee ja jos ei voi nii tuleekohan semmollista mahollisuutta?
Kyllä vahvasti siltä näyttää, että toi Jailbreak toimii myös untethered uudessa iPadissa iOS 5.1.1:lläIIIMacci kirjoitti:Historian tuntien niin Jailbreak on tullut aina (korjatkaa jos muistini pätkii) uusimmalle versiolle. Se että onko se ollut "vaan" tethered on toinen juttu mutta ennenpitkää ne uusimmatkin on aina saatu sit untetheredeiksi...Heletee kirjoitti:Semmosta nyt: http://www.redmondpie.com/pod2gs-unteth ... ios-5.1.1/
Eli en suosittele päivittää ennenkun tuo ilmestyy mutta uskon että se toimii uusimmassa firmiksessä. Koskaan ei voi olla liian varoivainen kun tosiaan näyttää tää homma menevän vaikeemmaks ja vaikeemmaksi hakkeroinnin kannalta... en ihmettele vaikka rupeisi tällä tahdilla JBt laahaamaan perässä... toistaiseksi näin ei siis ole käynyt vielä koskaan.

-
Sen verran tässä tuli mieleen että onko tietoa miten noi otetaan fyysisesti talteen? Jossainhan ne mun koneella on.. kelasin että olis ystävällistä laittaa ostajalle blobsitkin jos vaikka innostuisi JBn maailmaan.... Olen siis käyttänyt TIny Umbrellaa...
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mulle ainakin tuli kansio omiin tiedostoihin nimeltä .shsh, missä ne on. Ja jos oot Jailbreikannu ja asettanu että Cydia ottaa blobsit talteen, niin saat ne aina haettua Cydiasta, tai siis Cydian servereiltä. Itse unohdin ottaa 5.0.1:n blobsit talteen, mutta onneksi Cydia teki sen puolestaniIIIMacci kirjoitti:Blobseista puheen ollen tuli eilen niille käyttöä. Myin mun iPad1sen ja luonnollisesti halusin restorella vetää tehdasasetuksiin... Redsnolla blobsien stichaus ja menihän se 5.0.1nen siihen vaikka muuten tuo ei olisi ollut mahdollista vaan mun olisi pitänny vetää restore 5.1.1seen. Saa sitten uusi omistaja päättää haluaako samantien untetheherdin 5.0.1seen vai mitä tekee....
Sen verran tässä tuli mieleen että onko tietoa miten noi otetaan fyysisesti talteen? Jossainhan ne mun koneella on.. kelasin että olis ystävällistä laittaa ostajalle blobsitkin jos vaikka innostuisi JBn maailmaan.... Olen siis käyttänyt TIny Umbrellaa...

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä luotan täydellisesti siihen että Cydia nappaa ne talteen. 8)TR8 kirjoitti:Mulle ainakin tuli kansio omiin tiedostoihin nimeltä .shsh, missä ne on. Ja jos oot Jailbreikannu ja asettanu että Cydia ottaa blobsit talteen, niin saat ne aina haettua Cydiasta, tai siis Cydian servereiltä. Itse unohdin ottaa 5.0.1:n blobsit talteen, mutta onneksi Cydia teki sen puolestaniIIIMacci kirjoitti:Blobseista puheen ollen tuli eilen niille käyttöä. Myin mun iPad1sen ja luonnollisesti halusin restorella vetää tehdasasetuksiin... Redsnolla blobsien stichaus ja menihän se 5.0.1nen siihen vaikka muuten tuo ei olisi ollut mahdollista vaan mun olisi pitänny vetää restore 5.1.1seen. Saa sitten uusi omistaja päättää haluaako samantien untetheherdin 5.0.1seen vai mitä tekee....
-
-
SHSH-blobsit ovat ikään kuin kopio Applen allekirjoituksesta joka antaa iTunesille "luvan" asentaa ohjelmisto. Downgreedaaminen on ihan turvallista, mutta tietääkseni iOS 5:lla tehtyä varmuuskopioita ei voi palauttaa esim. iOS 4:seen.zampp3 kirjoitti:Nii siis selventäkääs mulle viel et mitä ne blobsit tarkottaa?? Ja onks downgradeaminen iha turvallista, ja säilyyhän siin kaikki tiedostott?
-
Mutta esim. iOS 5.1-> iOS 5.0.1 onnistuu varmuuskopion suhteen? ja eikös redsn0willa oo 5.0.1 untethered jailbreak?tuomaril kirjoitti:SHSH-blobsit ovat ikään kuin kopio Applen allekirjoituksesta joka antaa iTunesille "luvan" asentaa ohjelmisto. Downgreedaaminen on ihan turvallista, mutta tietääkseni iOS 5:lla tehtyä varmuuskopioita ei voi palauttaa esim. iOS 4:seen.zampp3 kirjoitti:Nii siis selventäkääs mulle viel et mitä ne blobsit tarkottaa?? Ja onks downgradeaminen iha turvallista, ja säilyyhän siin kaikki tiedostott?
-
Saattaa onnistua. En ole ihan varma. Redsn0wlla pystyy tosiaan jailbreikkaamaan iOS 5.0.1-firmiksen A4- tai vanhemmilla laitteilla. A5:n hoitaa Absinthe.zampp3 kirjoitti:Mutta esim. iOS 5.1-> iOS 5.0.1 onnistuu varmuuskopion suhteen? ja eikös redsn0willa oo 5.0.1 untethered jailbreak?tuomaril kirjoitti:SHSH-blobsit ovat ikään kuin kopio Applen allekirjoituksesta joka antaa iTunesille "luvan" asentaa ohjelmisto. Downgreedaaminen on ihan turvallista, mutta tietääkseni iOS 5:lla tehtyä varmuuskopioita ei voi palauttaa esim. iOS 4:seen.zampp3 kirjoitti:Nii siis selventäkääs mulle viel et mitä ne blobsit tarkottaa?? Ja onks downgradeaminen iha turvallista, ja säilyyhän siin kaikki tiedostott?
-
Viesti Kirjoittaja EA_ »
-
Riippuu mikä laite sinulla on.EA_ kirjoitti:pikaselauksella totesin siis ettei iOS 5.1:seen tai iOS 5.1.1:seen ei ole jailbreikkiä viellä?
-
Tiiätkö ketään kuka tietäis tai mist sais tietoon ton 5.1-> 5.0.1 varmuuskopion onnistumisen…?tuomaril kirjoitti:Saattaa onnistua. En ole ihan varma. Redsn0wlla pystyy tosiaan jailbreikkaamaan iOS 5.0.1-firmiksen A4- tai vanhemmilla laitteilla. A5:n hoitaa Absinthe.zampp3 kirjoitti:Mutta esim. iOS 5.1-> iOS 5.0.1 onnistuu varmuuskopion suhteen? ja eikös redsn0willa oo 5.0.1 untethered jailbreak?tuomaril kirjoitti:SHSH-blobsit ovat ikään kuin kopio Applen allekirjoituksesta joka antaa iTunesille "luvan" asentaa ohjelmisto. Downgreedaaminen on ihan turvallista, mutta tietääkseni iOS 5:lla tehtyä varmuuskopioita ei voi palauttaa esim. iOS 4:seen.zampp3 kirjoitti:Nii siis selventäkääs mulle viel et mitä ne blobsit tarkottaa?? Ja onks downgradeaminen iha turvallista, ja säilyyhän siin kaikki tiedostott?
-
Viesti Kirjoittaja EA_ »
iPhone 4 32gb ja iPod Touch 4, eli A4 laitteita.tuomaril kirjoitti:Riippuu mikä laite sinulla on.EA_ kirjoitti:pikaselauksella totesin siis ettei iOS 5.1:seen tai iOS 5.1.1:seen ei ole jailbreikkiä viellä?
-
Kai tänne jossain vaiheessa joku ilmestyy kuka tietää.zampp3 kirjoitti: Tiiätkö ketään kuka tietäis tai mist sais tietoon ton 5.1-> 5.0.1 varmuuskopion onnistumisen…?
-
Niille on tethered jailbreak.EA_ kirjoitti:iPhone 4 32gb ja iPod Touch 4, eli A4 laitteita.tuomaril kirjoitti:Riippuu mikä laite sinulla on.EA_ kirjoitti:pikaselauksella totesin siis ettei iOS 5.1:seen tai iOS 5.1.1:seen ei ole jailbreikkiä viellä?
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
iPad 2 5.11tuomaril kirjoitti:Riippuu mikä laite sinulla on.EA_ kirjoitti:pikaselauksella totesin siis ettei iOS 5.1:seen tai iOS 5.1.1:seen ei ole jailbreikkiä viellä?
iPhone 4 5.11
onnistuuko noihin?
millä?
ei sitten mitään Down jotain noille, vaan ihan selkeä JB
Ei mitään tetherettejä, ei tietenkään.
Onnistuuko?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka