![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Ortizz »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Naksu »
4.3.3-firmiksen pystyy jailbreikkaamaan Redsn0wlla mutta firmiksen mukana tulevaa 04.10.01 basebandia ei voi unlockata.Naksnaks kirjoitti:Nyt on pakko kysyä apuja kun en vaan tajuu.
Eilen hain postista iPhone nelosen, joka on Soneran kytky. Ongelma on, että mulla on Elisan liittymä. Koko tän päivän olen yrittänyt jailbreakata tuota (unlock siis tarkoituksena tehdä sen jälkeen), mutta ei tuo pirulainen suostu breikkaamaan. Myyjä oli mennyt päivittämään puhelimen 4.3.3 softaan, ja ilmeisesti samalla oli päivittynyt bb versioon 4.10.01. Olenko ymmärtänyt oikein, että tuo bb on nyt syynä siihen ettei suostu toimimaan? Ja sitäkö ei voi mitenkään downgradettaa?
Käytössä Win 7 64 bittisenä, mikäli sen nyt mitenkään tähän vaikuttaa.
Mukana tullut Gevey pro -härpäkekään ei näköjään (http://applenberry.com/store/instructio ... y-pro.html) toimi tuon uuden firmiksen kanssa.
Kirjota sinne hakukenttään "ultrasn0w". Pitäis löytyä.Ortizz kirjoitti:Noniin, kirjoittelen nyt muutimme ja ihmettelen, että mistä tuon ultrasn0n saa cydiasta?
Viesti Kirjoittaja RaPa »
Millä softalla breikkasit? Macilla vai windowsilla?RaPa kirjoitti:Onkohan mulla mennyt nyt jotain totaalisesti ohi, kun breakasin 3gs ja iOS 4.3.3. Nyt ei puhelin enään löydä verkkoa. Mitään unlock hommia en tarvi ja tehnyt.
Kysykö se Redsn0w onko sulla "new" vai "old" bootroom?RaPa kirjoitti:redsn0w ja win7 32bit
Mjoo. Ensin laitoin, että old, mutta sen jälkeen se keskeytti tuo prosessin ja käski tehdä uudelleen koska sen mukaan on uusi. Toisella kertaa sitten laitoin, että uusi niin kaikki meni normaalisti läpi niinku ainaa ennenki.tuomaril kirjoitti:Kysykö se Redsn0w onko sulla "new" vai "old" bootroom?RaPa kirjoitti:redsn0w ja win7 32bit
Kokeile tehä breikki Sn0wbreezellä jos kerran Redsn0w temppuilee.RaPa kirjoitti:Mjoo. Ensin laitoin, että old, mutta sen jälkeen se keskeytti tuo prosessin ja käski tehdä uudelleen koska sen mukaan on uusi. Toisella kertaa sitten laitoin, että uusi niin kaikki meni normaalisti läpi niinku ainaa ennenki.tuomaril kirjoitti:Kysykö se Redsn0w onko sulla "new" vai "old" bootroom?RaPa kirjoitti:redsn0w ja win7 32bit
Kokeilen nyt vielä kertaalleen tuolla. Mä ihan elin siinä luulossa, että toi redsn0w on ainoo vaihtoehto.tuomaril kirjoitti:Kokeile tehä breikki Sn0wbreezellä jos kerran Redsn0w temppuilee.RaPa kirjoitti:Mjoo. Ensin laitoin, että old, mutta sen jälkeen se keskeytti tuo prosessin ja käski tehdä uudelleen koska sen mukaan on uusi. Toisella kertaa sitten laitoin, että uusi niin kaikki meni normaalisti läpi niinku ainaa ennenki.tuomaril kirjoitti:Kysykö se Redsn0w onko sulla "new" vai "old" bootroom?RaPa kirjoitti:redsn0w ja win7 32bit
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Sn0wbreeze voi temppuilla enemmän kuin redsn0w, mitä nyt olen lukenut. Itse veikkaisin että joku bugi vaa sattunu kun oot jailbreakannut ja suosittelen että palautat normaalisti virallisee Applen firmikseen ja kokeilet uudelleen redsn0win kanssatuomaril kirjoitti:Kokeile tehä breikki Sn0wbreezellä jos kerran Redsn0w temppuilee.RaPa kirjoitti:Mjoo. Ensin laitoin, että old, mutta sen jälkeen se keskeytti tuo prosessin ja käski tehdä uudelleen koska sen mukaan on uusi. Toisella kertaa sitten laitoin, että uusi niin kaikki meni normaalisti läpi niinku ainaa ennenki.tuomaril kirjoitti:Kysykö se Redsn0w onko sulla "new" vai "old" bootroom?RaPa kirjoitti:redsn0w ja win7 32bit
Kyllä mulla ainakin Cydia asentelee ohjelmia ihan normisti.RaPa kirjoitti:Palautin ihan vairallisesti ja tämä päivä sitten teki kaikesta niin paljon yksinkertasempaa =)
Tosin Cydia ei oikeen suostu asentaan mitään, mutta kaippa se vika voi olla sielläkin päässä.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Katso onko sulla sourcessa mitään.RaPa kirjoitti:Palautin ihan vairallisesti ja tämä päivä sitten teki kaikesta niin paljon yksinkertasempaa =)
Tosin Cydia ei oikeen suostu asentaan mitään, mutta kaippa se vika voi olla sielläkin päässä.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Tulee jos tulee, tällä hetkellä ei.Ortizz kirjoitti:Hei, hei, hei!
Joo, tosiaan oikeassa olit(te), että GPS saattaa kusta, jos asentaa Ipad basebandia, ja tietenkin näin tapahtui tai toimii erittäin huonosti. Onko tietoa, että onko tähän tulossa mahdollista fixiä?
Viesti Kirjoittaja w3sber »
Jos toinen käytti 3G-verkkoa ja toinen EDGE-verkkoa?w3sber kirjoitti:tämä iphone neppe ja siihe kyselin et onko mahdollista unlockata mut ei ollu sitte päätin kokeilla tota gevey sim card hommaa ja hetken ko siinä räpläs ni joha aukes ja plim plim.... viestii rupes pukkaa. ainoa ongelma että kuuluvuus on melko huono ko siinä vertasin oman ja kaverin 4 kuuluvuuksii samalla liittymällä niin mulla 2 palkkia ja toisella täydet. mistä mahtais johtua ? en usko että vika siinä sim systeemissä.
Viesti Kirjoittaja w3sber »
milläs tuon sitten tietää :Otuomaril kirjoitti:Jos toinen käytti 3G-verkkoa ja toinen EDGE-verkkoa?w3sber kirjoitti:tämä iphone neppe ja siihe kyselin et onko mahdollista unlockata mut ei ollu sitte päätin kokeilla tota gevey sim card hommaa ja hetken ko siinä räpläs ni joha aukes ja plim plim.... viestii rupes pukkaa. ainoa ongelma että kuuluvuus on melko huono ko siinä vertasin oman ja kaverin 4 kuuluvuuksii samalla liittymällä niin mulla 2 palkkia ja toisella täydet. mistä mahtais johtua ? en usko että vika siinä sim systeemissä.
Lukeeko siinä operaattorin nimen oikealla puolella:w3sber kirjoitti:milläs tuon sitten tietää :Otuomaril kirjoitti:Jos toinen käytti 3G-verkkoa ja toinen EDGE-verkkoa?w3sber kirjoitti:tämä iphone neppe ja siihe kyselin et onko mahdollista unlockata mut ei ollu sitte päätin kokeilla tota gevey sim card hommaa ja hetken ko siinä räpläs ni joha aukes ja plim plim.... viestii rupes pukkaa. ainoa ongelma että kuuluvuus on melko huono ko siinä vertasin oman ja kaverin 4 kuuluvuuksii samalla liittymällä niin mulla 2 palkkia ja toisella täydet. mistä mahtais johtua ? en usko että vika siinä sim systeemissä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”