Marbo kirjoitti:Oliko jotain sellasta softaa saatavilla millä voi ohjata mac tietokoneella iphonea? esim lähettää tekstiviestejä?
Jossain muistaisin nähneeni juttua tälläsestä tai sit se oli vaan unta :<
iPhoneen vaan ohjelma nimeltä Veency, ja sitten VNC-yhteys puhelimeen. Google löytää tarkemmat ohjeet.
Asiasta ensimmäiseen, tässä suomenkieliset ohjeet Jailbreakkiin, käänsin ne tuossa aikani kuluksi yksi ilta, kieli on varmasti kamalaa, parantaakaa, jos haluatte.
tervehdys. tälläistä nyt täss kyselisin et,olen jailbreikannut vekotimen ja nyt on sellainen ongelma.mites saa nuo teemat esim näkymää tai oikeestaa toimimaa?
asentanut ne olen mut eivät näy missään.ja sit viel et miksi kaikki mitä asentaa cydian kautta ni ei näy missää ja sit osa näkyy ja toimii?
magezu kirjoitti:tervehdys. tälläistä nyt täss kyselisin et,olen jailbreikannut vekotimen ja nyt on sellainen ongelma.mites saa nuo teemat esim näkymää tai oikeestaa toimimaa?
asentanut ne olen mut eivät näy missään.ja sit viel et miksi kaikki mitä asentaa cydian kautta ni ei näy missää ja sit osa näkyy ja toimii?
Etsi cydianista ohjelma winterboard, lataa, asenna ja käynnistä ohjelma. Klikkaat haluamasi teemam käyttöön ja poistut ohjelmasta.
Marbo kirjoitti:
Mites tossa akun kulutus kun ei näytä saavan mistään laitettuu päälle tai kiinni?
Mulla ohjelma nimeltä VNC-lite ja sen kyllä saa ihan päälle ja kiinni.
taidat puhuu kuules nyt ihan erin laisista ohjelmista. Veency on VNC SERVERI ja VNC-Lite on sitten Clietti. Eli niillä tehään ihan eri juttuja. Tai no samoja mutta toistepäin.
Marbo kirjoitti:
Mites tossa akun kulutus kun ei näytä saavan mistään laitettuu päälle tai kiinni?
Mulla ohjelma nimeltä VNC-lite ja sen kyllä saa ihan päälle ja kiinni.
taidat puhuu kuules nyt ihan erin laisista ohjelmista. Veency on VNC SERVERI ja VNC-Lite on sitten Clietti. Eli niillä tehään ihan eri juttuja. Tai no samoja mutta toistepäin.
Äh, niinpäs puhuinki. Luin tuon aikasemman postauksen vähän hätäsesti. Sorry, my bad.
Hei. Olen foorumin uusi käyttäjä. Luin parisen tuntia nuita jailbreak ohjeita ynm. hyviä ohjeita. Pystyiskö joku kuitenkin jeesaamaan sen verran miten tuon sim lukon saa pois? En tajua juuri mitään tuosta ohjelmien asennuksista ja muista operaatioista. Käytössäni on iphone (sonera kytky) )16giga 2.28.00 versio + Saunalahden sim kortti. Olisin kiitollinen jos saisin tarkat ohjeet mistä lähdetään liikkeelle ja näin pois päin. Jää jumiin jo siihen laitanko soneran kortin aluksi puhelimeen ...käynnistänkö itunesin vai ????? Ja mistä se ohjelma edes ladataan, kun en löytänyt sieltä sivulta mitään linkkiä. http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1881
kallenphone kirjoitti:Hei. Olen foorumin uusi käyttäjä. Luin parisen tuntia nuita jailbreak ohjeita ynm. hyviä ohjeita. Pystyiskö joku kuitenkin jeesaamaan sen verran miten tuon sim lukon saa pois? En tajua juuri mitään tuosta ohjelmien asennuksista ja muista operaatioista. Käytössäni on iphone (sonera kytky) )16giga 2.28.00 versio + Saunalahden sim kortti. Olisin kiitollinen jos saisin tarkat ohjeet mistä lähdetään liikkeelle ja näin pois päin. Jää jumiin jo siihen laitanko soneran kortin aluksi puhelimeen ...käynnistänkö itunesin vai ????? Ja mistä se ohjelma edes ladataan, kun en löytänyt sieltä sivulta mitään linkkiä. http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1881
En tiedä onko aihetta käsiteltu ennen tässä ketjussa/ muualla täälä mutten ainakaan löytänyt. minulla on jailbreakattu iphone 3g ja en tiedä millä mutta jollain olen saanut cydian jumiin niin että se kippaa jokakerta kun sitä käynnistää. onko jotakin kätevää "reinstallia" cydiaan niin ettei tarvitse tehdä restorea/muuta. voiko sen esim. asentaa installerin kautta jotenkin. jos ainut keino siihen on jotenkin ssh:lla kaipaisin neuvoja kuinka se noin todella rautalangasta väännettynä tapahtuu.
Jos jotakin merkitystä tietää versio:2.2(5g77) modeemi firmis:02.11.07
Nikke neuvo mua tässä jonkin aikaa sitten ihan samassa ongelmassa... Jailbreakkauksen yhteydessä olet ilmeisesti valinnut siitä ekasta kohdasta (download apps tms.) Cydian.. kun se pitää vasta siinä seuraavassa kohdassa valita.. eli helpoimmalla pääset kun annat iTunessin tehä backup ja sit vaan uudestaan Jailbreakki täysin iClarifiedin ohjeiden mukaan.. tosiaan jos ton Cydian laittaa - lisää väärässä kohdassa niin se ei käynnisty.
Tervehdys taasen
nyt oon saanut noit teemat sun muut toimimaa,mut viel olis sellainen ongelma et en saa taustakuvaa vaihdettua olleska?
Lock Screenin sain vaidettua jollaintapaa Facliftin kans mut työpöydän kuva ei vaihdu sit millää.
Mikäs lääke tai neuvo siihe auttas?
magezu kirjoitti:Tervehdys taasen
nyt oon saanut noit teemat sun muut toimimaa,mut viel olis sellainen ongelma et en saa taustakuvaa vaihdettua olleska?
Lock Screenin sain vaidettua jollaintapaa Facliftin kans mut työpöydän kuva ei vaihdu sit millää.
Mikäs lääke tai neuvo siihe auttas?
Tämän ketjun ekassa viestissä opetetaan tekemään oma teema. En tiedä onko jotain muuta keinoa vaihtaa taustakuva mutta teet oman teeman ja laitat sen winterboardissa ylimmäksi niin se korvaa toisen teeman taustakuvan.
micqo kirjoitti:Kuinka tehdä omia teemoja
1) Lataa/Asenna DiskAid niminen ohjelma.
2) Luo uusi kansio ja nimeä se haluamallasi tavalla. Luo teema kansion sisälle kansio "Icons". Tähän kansioon laitetaan kaikki ikoni-kuvakkeet.
3) Etsi tai valitse haluamasi taustakuva. Kuvan pitää olla kokoa 320*480. Jos kuva ei ole 24bit png. Muuta se. Nimeä taustakuvasi "Wallpaper".
4) Etsi tai valitse haluamasi "Dock" kuva tai kuvakkeet ja siirrä ne taustakuvasi viereen. EI "Icons" kansioon!
5) Kun teemasi on valmis siirrettäväksi. Kytke puhelin usb-kaapeliin ja avaa DiskAid. Valitse ohjelmassa "Root Folder" - löytyy "Media Folder:n" alta.
6) Avaa kohta "Library" ja "Themes". Tänne talletat kaikki teemasi. Sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa kuinka siirtää teemasi. Ensimmäinen tapa on valita ylävalikosta "Copy Folder to Device" tai sitten ihan yksinkertaisuudessaan raahaat kansiosi "Themes" kansion alle. Erittäin simppeliä!
7) Avaa "WinterBoard" - oletan että tämä jo asennettuna. Jos ei, löytyy Cydiasta. WinterBoardin ollessa auki valitse oma teemasi ja poistu. Puhelin buuttaa ja that's it! Nyt sulla on oma teema käytössä
- Jos tarvitse/haluat vaihtaa kuvakkeitasi, Dockkeja tai Taustakuvaa, niin se onnistuu todella helposti! Etsi/valitse uusi kuva tai kuvake ja nimeä se samalla tavalla miten alkuperäinen on nimetty, niin saat uuden kuvakkeesi näkymään. Siirto tapahtuu joko raahaamalla tai ""Copy File to Device". HUOM! Kaikki kuvakkeet eivät välttämättä näy, mutta nekin on vaihdettavissa nimeämällä ikoni ohjelman nimen mukaisesti > Cydia > Cydia.
Joo tästä on tossa toisaalla ( http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=120955 ) kiihkeätä keskustelua.. oma mielipiteeni hidastumisista on se että kyse on niin marginaalisista eroista että menee vähän hifismin puolelle. Mutta kuten sanottu Winterboard kuuluu siihen no-no-listaan.. omasta kokemuksesta voin sanoo että sillä on myös vaikutusta puhelimen vakauteen. Mut jos ne kivat teemat on niin tärkeitä niin jokainen tavallaan
v1ll3 kirjoitti:Onko olemassa joku ohjelma, millä sais poistettua yksittäisiä cydiasta ladattuja ohjelmia? Eli ettei tarvitsisi poistaa kaikkia ohjelmia..