iOS 4.1 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 4.1 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Taikio »
http://www.theiphonewiki.com/wiki/index ... oldid=prev
http://www.theiphonewiki.com/wiki/index ... oldid=prev
http://theiphonewiki.com/limera1n/
-
Viesti Kirjoittaja kamk »
-
Viesti Kirjoittaja thomaslaura »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
No riskinä nyt ainakin se että huomenna ei tuota pysty unlockaamaan. Greenpois0n on vain jailbreak, ei unlock.thomaslaura kirjoitti:Hei, olen itse etsimässä uutta Iphone 4 puhelinta ja olen selalaillut eri vaihtoehtoja. Yksi niistä olisi, että ostaisin toiselta ihmiseltä soneran kytkypuhelimen ja samalla myyjä unlockaisi puhelimen huomenna greenp0ison ohjelmalla jos on mahdollista. Niin mitä riskejä siihen sisältyisi jos ostaisi kytkypuhelimen ja unlockaisi tämän. Poistuuko unlockaus jossain vaiheessa? mikäli poistuu niin miten sen saisi takaisin unlockattua. Kytkypuhelimen osto toiselta ihmiseltä on huomattavasti halvempaa kuin operaattorivapaan. Saisin about 475eurolla ostettua 16gb:n kytkypuhelimen ja about 520 eurolla operaattorivapaan. Pitäisikö ostaa vain toi operaattorivapaa tai jos unlockaus on helppoa ja eikä ole mitään eroa niin halvempi?
Osta suoraan Elisalta lukoton puhelin. Sitä ei tarvitse unlokcata, ja päivitykset voi asentaa heti kun ne julkaistaan. Soneran luurilla joutuisit aina odottamaan uutta unlockia ennenkuin saisit puhelimen unlockattua. Plus muut riskit jotka tältä foorumilta löytyvät.
Jos tuo toinen ihminen oikeasti väittää että voi unlockata sen huomenna niin kyseessä on valehtelu ja selvästi yritys kusettaa sulta rahat. Ja kun hinta ero oikeasti noin 50e niin en nää mitään järkeä ostaa käytettyä.
-
Tuolla huomisella Greenp0ison jailbreakillä et voi tehdä unlockia, vaan joudut odottelemaan. Mutta jos ostamasi iphone 4 on BB: 1.59.00. niin huomenna julkaistavan jailbreakin jälkeen hoituu Unlock UltraSn0w:lla.thomaslaura kirjoitti:Hei, olen itse etsimässä uutta Iphone 4 puhelinta ja olen selalaillut eri vaihtoehtoja. Yksi niistä olisi, että ostaisin toiselta ihmiseltä soneran kytkypuhelimen ja samalla myyjä unlockaisi puhelimen huomenna greenp0ison ohjelmalla jos on mahdollista. Niin mitä riskejä siihen sisältyisi jos ostaisi kytkypuhelimen ja unlockaisi tämän. Poistuuko unlockaus jossain vaiheessa? mikäli poistuu niin miten sen saisi takaisin unlockattua. Kytkypuhelimen osto toiselta ihmiseltä on huomattavasti halvempaa kuin operaattorivapaan. Saisin about 475eurolla ostettua 16gb:n kytkypuhelimen ja about 520 eurolla operaattorivapaan. Pitäisikö ostaa vain toi operaattorivapaa tai jos unlockaus on helppoa ja eikä ole mitään eroa niin halvempi?
Helpointa ja vaivattominta on siis kuitenkin ostaa tuo Unlock versio kun kerta hinta ero on noin pieni!
K: http://twitter.com/#!/hevalkaya/status/26792884416
V: http://twitter.com/#!/veeence/status/26781021401
V: http://twitter.com/#!/veeence/status/26821004561
-
Viesti Kirjoittaja thomaslaura »
-
Viesti Kirjoittaja Dimitri »
Jos kuitenkin toimii, onnistuuko 4.1 downgrade millään? SHSS tjsp ei ole tallessa. Tarkoituksena saada unlock toimimaan mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelen tätä ylenpalttista samojen kysymysten toistoa.
p.s toimiihan soneran prepaid liittymät iPhonessa joka ei ole unlockattu?
-
Ei toimi juu. Odota maanataille, ja Jailbreakkaa IP Limera1n:llä (jossa jo keskusteltu aiheesta aikaisemmilla sivuilla,oikeessa alakulmasta pääset taaksepäin)Dimitri kirjoitti:Omistan iPhone 3GS:n uudella bootromilla. Huomenna julkaistava jailbreak ei käsitykseni mukaan toimi uudella bootromilla vai miten asia on?
Jos kuitenkin toimii, onnistuuko 4.1 downgrade millään? SHSS tjsp ei ole tallessa. Tarkoituksena saada unlock toimimaan mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelen tätä ylenpalttista samojen kysymysten toistoa.
p.s toimiihan soneran prepaid liittymät iPhonessa joka ei ole unlockattu?
Ei onnistu Downgrade jos ei tallessa shsh blobs.
Ja unlock tulee luultavammin OS.4.2 jälkeen...joskus ensikuussa.
-
Viesti Kirjoittaja InsaneFinn »
Se riippuu varmaan käyttäjästä, onko parempia sovelluksia, mutta saa ainakin semmoisia sovelluksia, mitä Apple ei tule hyväksymään omaan kauppaansa. Mainittakoon nyt muutama omalla kohdalla kohtuu hyödyllisiä ohjelmia: MyFi - voi käyttää iPhonea wlan tukiasemana, Yourtube - saa ladattua Youtube ohjelmalla videot puhelimen muistiin haluamallaan laadulla, Winterboard - Saa laitettua erilaisia teemoja, emulaattorit - no, nämä ovat aika yksiselitteisiä, mutta mikä on hienoa, niin nämä ovat alkaneet tukea myös Wiimotea, joka helpottaa pelaamista ja monia muita hyödyllisiä tai vähemmän hyödyllisiä ohjelmiathomaslaura kirjoitti:Voisiko joku vielä selventää, että mikä tämä jailbreak touhu mahtaa olla? Parempia sovelluksia?
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Firmware 4.1
- Malli MB500ks
- Modeemi firmis 5.14.02
Ja onko tuosta ultrasnow ajamisesta jotain haittaa jos ei vielä poista lukitusta?
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Ei toimi!sahkari kirjoitti:Minulla nyt 2 luurina iphone 3 jossa asensin juuri 4.1 ja sille jailbreakin uusimma redsnowlla, ja cydian valikossa on tuo ultrasnow mutta se ei ilmeisesti poista kumminkaan lukitusta vaikka luuri on seuraavilla speckseillä:
- Firmware 4.1
- Malli MB500ks
- Modeemi firmis 5.14.02
Ja onko tuosta ultrasnow ajamisesta jotain haittaa jos ei vielä poista lukitusta?
Modeemi firmis 5.14.02
enkä lähtis yrittämään...? Joudut odottelemaa....
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Ei kai iPadille oo tulossa 4.1stä!? Käsittääkseni vast ens kuussa tulee suoraan se 4.2 mitä jengi jo testaileekin.. Eli Täst 11.10 julkaisusta ei olis hyötyä ipadin omistajille.... Saa nyt nähdä, nää on viel spekulointia...Taikio kirjoitti:
Limera1n julkaisu vahvistettu maanataille 11.10.2010. Ja siis kaikille OS.4.1 alustoille. (tuleva maanantai)
Helpotus varsinkin kaikille 3g,3gs Ipad,IP,Ipod omistajille.
Dramatiikkaahan sopankeitosta ei puutu, ja blogejen mukaan se on niin GeoHot:in tyylistä.
Amerikan malliin 10.11.10 eli tasan vuosi kun Balckra1n ilmestyi....
Limera1n Os.4.1 alustoilla, on tosiaan untethered..
Iphone4 32giganen lähti tilaukseen... tele muuten antaa paremmat tarjoukset jos puhelimen yhteydessä haluu päivittää liittymää...8kk puoleen hintaan!
-
Jep.Oikeessa olet...lipsahti tuo iPad tuonne!IIIMacci kirjoitti:Ei kai iPadille oo tulossa 4.1stä!? Käsittääkseni vast ens kuussa tulee suoraan se 4.2 mitä jengi jo testaileekin.. Eli Täst 11.10 julkaisusta ei olis hyötyä ipadin omistajille.... Saa nyt nähdä, nää on viel spekulointia...Taikio kirjoitti:
Limera1n julkaisu vahvistettu maanataille 11.10.2010. Ja siis kaikille OS.4.1 alustoille. (tuleva maanantai)
Helpotus varsinkin kaikille 3g,3gs Ipad,IP,Ipod omistajille.
Dramatiikkaahan sopankeitosta ei puutu, ja blogejen mukaan se on niin GeoHot:in tyylistä.
Amerikan malliin 10.11.10 eli tasan vuosi kun Balckra1n ilmestyi....
Limera1n Os.4.1 alustoilla, on tosiaan untethered..
Iphone4 32giganen lähti tilaukseen... tele muuten antaa paremmat tarjoukset jos puhelimen yhteydessä haluu päivittää liittymää...8kk puoleen hintaan!
Niin ja tuo tarjous näyttäs olevan houkutteleva...Olis vain pitäny itekin pitkittää tuota 4:en hankintaa, ja katella rauhassa.
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
-
Viesti Kirjoittaja Neve7 »
Oon aika uus näissä Jailbreak hommissa, kerran sen olen vain tehnyt ja senkin spiritillä. Elikkä tällä hetkellä Jailbreak päällä. Mutta...
-Iphone 3GS 16gb
-3.1.3 Softa missä on tällä hetkellä jailbreak (Spiritillä)
-Modeemin Firm: 05.12.01
Haluisin kuiteskin päivittää 4.1 ja sen vielä jailbreakata mahdollisesti myös Sim-lock. Mitä mun pitäisi siis tehdä, pyydän älkää sanoko lue aikaisemmat viestit
jne. Olen lukenut mutta en tiedä mitä kohtia pitäisi ymmärtää..en tajua mikä on shsh filut ym tollaset. Niin jos joku viitsis ihan vaan kertomaan mitä mun pitäisi tehdä, mitä pitäisi odottaa ja kuinka kauan ym tarpeelliset tiedot.
-
Nyppii tuo Sormi Sonera välillä, jossa ainoastaan kulta asiakas etuja jne..Itse ollu asiakkaana v.92 lähtien, ja ei olla muistettu kuin laskuilla! Ei suurempaa hyötyä pitkäiaikaisista asiakkuuksista tms.IIIMacci kirjoitti:^ joo ton liittymä tarjouksen tosiaan sain vaa soittamalla aspaan...netissä ei löytyny moista olemassa oleville asiakkaille ja uusillekkin vain 4kk huonommalla alennuksella.
Vois hyvin sonerallakin olla vastaavanlaisia etuisuuksia!
En tiedä sitten miten muilla operaattoreilla asiat hoidetaa.(pitkäaikais asiakkuus) ja paraneeko vaihtamalla (lukuunottamatta dna.he,he)
ps.menee taas OffTopicin puolelle.sory!
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Ei kannata päivittää 4.1:n koska et ainakaan tällä erää siihen vielä JB:tä saa. Päivitä 4.0.1:n. http://iclarified.com/entries/index.php ... =11&seid=2Neve7 kirjoitti:Terrrve!
Oon aika uus näissä Jailbreak hommissa, kerran sen olen vain tehnyt ja senkin spiritillä. Elikkä tällä hetkellä Jailbreak päällä. Mutta...
-Iphone 3GS 16gb
Haluisin kuiteskin päivittää 4.1 ja sen vielä jailbreakata mahdollisesti myös Sim-lock. Mitä mun pitäisi siis tehdä, pyydän älkää sanoko lue aikaisemmat viestit
jne. Olen lukenut mutta en tiedä mitä kohtia pitäisi ymmärtää..en tajua mikä on shsh filut ym tollaset. Niin jos joku viitsis ihan vaan kertomaan mitä mun pitäisi tehdä, mitä pitäisi odottaa ja kuinka kauan ym tarpeelliset tiedot.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Soita soneran aspaan ja pyydä purkamaan sim-lukitus. Mainitse ko. Puhelimen olevan iPhone. Antavat ohjeet lukituksen purkuun.Neve7 kirjoitti:
-Iphone 3GS 16gb
Sitten voit huoletta päivittää puhelimen uusimpaan versioon ja breikata sen limera1nilla tai pois0nilla.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Razer92 »
Pois0n toimii vaan iphone 4,ipod touch 4 ja iPad,Limera1n toimii kaikissa.Erño kirjoitti:Soita soneran aspaan ja pyydä purkamaan sim-lukitus. Mainitse ko. Puhelimen olevan iPhone. Antavat ohjeet lukituksen purkuun.Neve7 kirjoitti:
-Iphone 3GS 16gb
Sitten voit huoletta päivittää puhelimen uusimpaan versioon ja breikata sen limera1nilla tai pois0nilla.
-
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Käyttävät eri reikää, limera1n tukee myös vanhoja malleja uusien 4. sukupolven mallien lisäksi.Tege kirjoitti:Onko kellään tiedossa mikä näiden greenpoisonin ja limerainin erot ovat ns.? Molemmathan vissiin käyttää samaa shatterin reikää?
-
http://sm3e.com/2010/10/08/geohot-makes ... era1n-too/
-
Viesti Kirjoittaja Kaakeli »
E: kaikissa ohjeissa lukee, että laitteen pitäisi välähtää valkoisena. Sitä ei kuitenkaan kertaakaan ole käynyt kun tänään (n.25 kertaa) olen yrittänyt. Alkaa pikkuhiljaa loppumaan kärsivällisyys...
-
Alapuolella linkki oikeaan redsnowiin ja 4.1 softaan joka pitää koneella olla myös.Kaakeli kirjoitti:Pääsin Redsnown "Waiting for reboot" kohdan ohi käynnistämällä iPodin kesken toimituksen Palautustilaan (Piuha ja iTuneslogo näytössä) ja sen jälkeen taas DFU-tilaan. Näin Redsnow hoiti hommansa loppuun ja käski käynnistämään iPodin. Cydia yms. eivät kuitenkaan asentuneet ja iPod on aivan samanlainen kuin ennen Redsnowta. Mikä meni väärin? Mallina ipt2genMC (4.1, ei jailbreikattu ikinä) ja Redsnow 2.0.2 Winukalle.
E: kaikissa ohjeissa lukee, että laitteen pitäisi välähtää valkoisena. Sitä ei kuitenkaan kertaakaan ole käynyt kun tänään (n.25 kertaa) olen yrittänyt. Alkaa pikkuhiljaa loppumaan kärsivällisyys...
http://iphwn.org/rs/redsn0w_win_0.9.6b1.zip
http://appldnld.apple.com/iPhone4/061-7 ... store.ipsw
-
Lainatekseni muutamia kommenteja;
iH8sn0w:
yeah, but do you know what geohot is doing? Its a dick move. ,
p0sixninja:
heh, geohot confirmed he only decided to work on limera1n when he found out we released an ETA ! ASSHOLE
veeence: (ei hakkeri)
Unbelievable... Egohot is back.
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä oikeen myöskää GeoHot:in esiin asutumista tässä vaiheessa, koska niinkuin alunperinkin olis tarkoitus Limera1n piti astua kehiin tuonenpana.
Tottahan on minkä takia julkaista kaksi työkalua, vain että saadaan vanhemmat 3g,3gs jne.. koska Jailbreak vanhemille kapuloille oli anyway tulossa!
Creditit tuosta GeoHot tepauksesta, vähenee Cronic Dev teamiltä ja isku vyön alle selkeesti!
Olisivat säästänyt jomman kumman työkalun tuleviin julkaisuihin! Apple saa näin kaks kärpästä yhdellä iskulla!
Itse meinaan KOLEHDIN antaa Greenp0isonin suntaan, niinkuin tein Comex tapauksessakin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka