ei tosin n900 käyttäjätkään firefoxista tainnu innostua?
Viesti Kirjoittaja delic »
Viesti Kirjoittaja TId »
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Ihan vaan muuten tähän liittyen, monessa noista luureista on ollu pinch zoom? tuskin kovinkaan monessa ja on todella virhe jättää pinch zoom pois niiden luurista jotka tästä ovat nauttineet jo iät ja ajat. Aika harva varmaan haluaa vaihtaa 2 zoom tason tap zoomiin jos on mahdollisuus nauttia portaattomasta zoomista ja saa sisällön aina sen kokoisena miten se omaa silmää miellyttääPerduel kirjoitti: "puolihuolimaton sonta" on maailman jotakuinkin käytetyin mobiililaitteiden nettiselain. Noin 50 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja vuodessa käyttäjämäärä on kasvanut noin 150%.
Viesti Kirjoittaja skip »
Itse käytän todella vähän, kun se vaatii aina kahden käden otteen, enkä tykkää puhelinta räplätä kahdella kädellä kovinkaan usein. Tuplaklikkauszoomi toimii itselläni usein parhaiten, tosin ei kaikissa tapauksissa.delic kirjoitti: En tosin tiä miten paljo iphone käyttäjät käyttää pinch zoomia?, mutta mun mielestä se on ainaki iha ehdoton ja tekee luurilla nettisurffailusta just niin mukavaa mitä se on tällä hetkellä safarilla
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Älykäs tuplaklikkauszoomi on hyvä mutta ilman pinchiä en tulisi toimeen.skip kirjoitti:Itse käytän todella vähän, kun se vaatii aina kahden käden otteen, enkä tykkää puhelinta räplätä kahdella kädellä kovinkaan usein. Tuplaklikkauszoomi toimii itselläni usein parhaiten, tosin ei kaikissa tapauksissa.delic kirjoitti: En tosin tiä miten paljo iphone käyttäjät käyttää pinch zoomia?, mutta mun mielestä se on ainaki iha ehdoton ja tekee luurilla nettisurffailusta just niin mukavaa mitä se on tällä hetkellä safarilla
Onhan se hyvä olla olemassa juu, mutta aika harvoin sitä itse tosiaan käytän, koska tuplaklikkauszoomi onnistuu mulla jotakuinkin 99%:sti toteuttamaan sen mitä mä haluun. Suurin ongelma tuplaklikkauszoomissa on muualla kuin nettiselailussa, esim. Mapsissa, kun ei pääse taaksepäin zoomaamaan yhdellä kädellä mitenkään, tai en itse ainakaan osaa.Sherukka kirjoitti:Älykäs tuplaklikkauszoomi on hyvä mutta ilman pinchiä en tulisi toimeen.skip kirjoitti:Itse käytän todella vähän, kun se vaatii aina kahden käden otteen, enkä tykkää puhelinta räplätä kahdella kädellä kovinkaan usein. Tuplaklikkauszoomi toimii itselläni usein parhaiten, tosin ei kaikissa tapauksissa.delic kirjoitti: En tosin tiä miten paljo iphone käyttäjät käyttää pinch zoomia?, mutta mun mielestä se on ainaki iha ehdoton ja tekee luurilla nettisurffailusta just niin mukavaa mitä se on tällä hetkellä safarilla
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Kokeileppas joskus ihan huviksesi miten nipistäminen peukalolla ja etusormella onnistuu. Niin minä ainakin zuumaan.skip kirjoitti:Onhan se hyvä olla olemassa juu, mutta aika harvoin sitä itse tosiaan käytän, koska tuplaklikkauszoomi onnistuu mulla jotakuinkin 99%:sti toteuttamaan sen mitä mä haluun. Suurin ongelma tuplaklikkauszoomissa on muualla kuin nettiselailussa, esim. Mapsissa, kun ei pääse taaksepäin zoomaamaan yhdellä kädellä mitenkään, tai en itse ainakaan osaa.Sherukka kirjoitti:Älykäs tuplaklikkauszoomi on hyvä mutta ilman pinchiä en tulisi toimeen.skip kirjoitti:Itse käytän todella vähän, kun se vaatii aina kahden käden otteen, enkä tykkää puhelinta räplätä kahdella kädellä kovinkaan usein. Tuplaklikkauszoomi toimii itselläni usein parhaiten, tosin ei kaikissa tapauksissa.delic kirjoitti: En tosin tiä miten paljo iphone käyttäjät käyttää pinch zoomia?, mutta mun mielestä se on ainaki iha ehdoton ja tekee luurilla nettisurffailusta just niin mukavaa mitä se on tällä hetkellä safarilla
Jumaleissön! Hienostihan se onnistuu, heti kun kahden sekunnin jälkeen tajusi pitää peukun paikoillaan ja liikutella vain etusormea ja pitää sen etusormen näytön laidalla. Kiitos tästä. Todellinen pro tip!juu-zo kirjoitti:Kokeileppas joskus ihan huviksesi miten nipistäminen peukalolla ja etusormella onnistuu. Niin minä ainakin zuumaan.skip kirjoitti:Onhan se hyvä olla olemassa juu, mutta aika harvoin sitä itse tosiaan käytän, koska tuplaklikkauszoomi onnistuu mulla jotakuinkin 99%:sti toteuttamaan sen mitä mä haluun. Suurin ongelma tuplaklikkauszoomissa on muualla kuin nettiselailussa, esim. Mapsissa, kun ei pääse taaksepäin zoomaamaan yhdellä kädellä mitenkään, tai en itse ainakaan osaa.Sherukka kirjoitti:Älykäs tuplaklikkauszoomi on hyvä mutta ilman pinchiä en tulisi toimeen.skip kirjoitti: Itse käytän todella vähän, kun se vaatii aina kahden käden otteen, enkä tykkää puhelinta räplätä kahdella kädellä kovinkaan usein. Tuplaklikkauszoomi toimii itselläni usein parhaiten, tosin ei kaikissa tapauksissa.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja TommyI »
"Unlike ordinary web browsers, Opera Mini fetches all content through a proxy server that reformats web pages into a format more suitable for small screens. A page is compressed, then delivered to the phone in a markup language called OBML (Opera Binary Markup Language). This compression process makes transfer time about two to three times faster and the pre-processing also smooths compatibility with web pages not designed for mobile"
Viesti Kirjoittaja Quadra700 »
Viesti Kirjoittaja sirtgl »
Operaa on hypetetty siihen malliin että ihme jos ei olisi joka paikassa ykkösenä. Ainakin Opera on saanut paljon ilmaista julkisuutta.Quadra700 kirjoitti:Onko Safari huono vai mistä tämä kertoo?
http://www.apple.com/euro/itunes/charts ... efree.html
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Saako tuota zoomausta oikeasti mitenkään muutettua niin, että se ei kerralla zoomaa noin paljon? Aivan käyttökelvoton tuo on siihen asti ennen kuin saavat korjattua tuon ominaisuuden. Zoomaa aina aivan liian lähelle ja mitään välimuotoa ei tunnu olevan. Loppui aika lyhyeen tuon testaaminen.sirtgl kirjoitti:Zoomaus on ensimmäinen asia joka jää vähän jurppimaan. Muuten ihan vikkelän oloinen, täytyy katella lisää.
Ei käsittääkseni saa. Se on joko zoom tai ei zoom. Joku välimuoto siihen olisi hyvä saada, edes yksi.Cathi777 kirjoitti:Saako tuota zoomausta oikeasti mitenkään muutettua niin, että se ei kerralla zoomaa noin paljon? Aivan käyttökelvoton tuo on siihen asti ennen kuin saavat korjattua tuon ominaisuuden. Zoomaa aina aivan liian lähelle ja mitään välimuotoa ei tunnu olevan. Loppui aika lyhyeen tuon testaaminen.sirtgl kirjoitti:Zoomaus on ensimmäinen asia joka jää vähän jurppimaan. Muuten ihan vikkelän oloinen, täytyy katella lisää.
Viesti Kirjoittaja nakkifakiiri »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja Nuvi »
Viesti Kirjoittaja Perduel »
Se on taas rajoite, joka tulee siitä Opera Minin tekniikasta. Eli kun se käyttäjälle näkyvä sivu ei ole oikea html-sivu niin sille ei voi suorittaa reflowta (joka on aika vaativa operaatio) ihan noin vaan. Ts. se vaatii käyttäjältä sen refreshauksen, jolloin se saa levitettyä itsensä koko ruudulle (toki Opera voisi laittaa sen refreshaamaan automaattisesti kun puhelinta käännetään, mutta se ei liene järkevää).nakkifakiiri kirjoitti:Ja sais laajentaa sivut kokoruudulle vaakaan käännettäessä niin ku safarikin tekee..
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Enpä minäkään ole sitä pahemmin käyttänyt. Opera Ministä puuttuu (muiden puutteiden ja omituisuuksien lisäksi) kunnon integrointi muuhun järjestelmään. Safari toimii lisäksi taustalla, joka on suuri etu lähes moniajottomassa laitteessa.delic kirjoitti:Nyt olis muuten jännä nähdä joku kysely vaikka, että moniko vaihto operaan, itse en oo päälle laittanu sitten muutaman ekan päivän jälkeen mitä sillon testattua tuli.
Viesti Kirjoittaja Pis »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”