Yliso1 kirjoitti:Hei,
Kokeilen testata toista puhelinta tuolla simkortilla. Jos toimii moitteettomasti vien iPhonen huoltoon. Tyttärellä tosiaan samanlainen puhelin käytössä. Kiitos Jari@SoneraPartio
Moikka,
Testailehan tuota ja kerro miten käy! Kaupan kautta huoltoon jos ei lähde toimimaan.
Hei, eilen tuli laite takaisin huollosta eli uusi iPhone on käytössä. Vikakin sitten löytyi eli liittymässä oli häikkää. Nyt luuri toimii moitteettomasti
Anteeksi nyt maalaisuuteni! Mut en oikein jymmärrä miksi sait uuden puhelimen, jos vika oli liittymässä...? Siis Sonerassa eikä sun kännykässäsi. Vai mitä sinä tarkoitat tuolla liittymässä-sanalla?
Liittymällä kun yleisesti tarkoitetaan kännykän liittämistä/liittymää nettiin tai muuhun verkkoon tai vaikka palvelimeen. Se ei siis ole sinänsä mikään fyysinen 'kikkare'. vaikka sellainen mahdollisesti yhteyden syntymiseen tarvittaisiinkin ohjelman lisäksi.
Viimeksi muokannut jake69, 6.8.2014 klo 12.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitä ihmettelin kyllä minäkin mutta lähti huoltoon sillä tiedolla että puhelut katkeilee kokoajan ja viikossa tuli uusi luuri. En tiedä mitä huollossa tekivät mutta näin kävi.
Kun olin vienyt luurin huoltoon selvisi että puhelut katkeilee edelleen ja siitä tehti vika ilmoitus jos selvisi että soneran yritysliittymässä oli vika joka nyt korjattu. Se vika oli vain mun liittymässä ei kenenkään muun liittymässä.
Yliso1 kirjoitti:Sitä ihmettelin kyllä minäkin mutta lähti huoltoon sillä tiedolla että puhelut katkeilee kokoajan ja viikossa tuli uusi luuri. En tiedä mitä huollossa tekivät mutta näin kävi.
Kun olin vienyt luurin huoltoon selvisi että puhelut katkeilee edelleen ja siitä tehti vika ilmoitus jos selvisi että soneran yritysliittymässä oli vika joka nyt korjattu. Se vika oli vain mun liittymässä ei kenenkään muun liittymässä.
Hieno homma, että vika selvisi. Hyvin mahdollista, että laitteessa on ollut myös muutakin vikaa ja tämän vuoksi on lähtenyt uusi puhelin tilalle.
En ole tätä ketjua alusta asti lukenut joten en tiedä mistä on kyse, mutta meidän firmassa on muutamalla käyttäjällä ongelmaa että puhelut eivät yhdisty tai toisessa päässä ei kuulu ääni tms. Viimeisin IOS-päivitys ilmeisesti korjasi tai ainakin vähensi ongelmaa huomattavasti, mutta edelleen se ongelma on ettei toisessa päässä kuulu mitä puhutaan. Tämä ainakin kolmella käyttäjällä ja kaikilla samaan aikaan hankittu Iphone 5. Onko vika operaattorissa vai voiko sama vika olla sattumalta kolmessa puhelimessa. Luulisi että Suomessa ja maailmalla olisi muitakin vastaavia ongelmia jos olisi laiteongelma. iPhone 5:ttä on kuitenkin myyty miljoonia...