Mä en ole ainakaan huomannu. Miten kauan sulla sitten akku kestää ?Vildee kirjoitti:Onko mahdollista, että jailbreak kuluttaa akkua jopa puolet enemmän.
Itellä on tippunu akun kesto lähes puolella jailbreakin jälkeen. Kokeilin eliminoida mahdolliset kuluttajat kuten push, 3G, backgrounder yms.
Silti akun kesto pysyy yhtä pienenä.
iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja Terpower »
-
Viesti Kirjoittaja Vildee »
"Nyt on 26 % akkua jäljellä.Terpower kirjoitti:Mä en ole ainakaan huomannu. Miten kauan sulla sitten akku kestää ?Vildee kirjoitti:Onko mahdollista, että jailbreak kuluttaa akkua jopa puolet enemmän.
Itellä on tippunu akun kesto lähes puolella jailbreakin jälkeen. Kokeilin eliminoida mahdolliset kuluttajat kuten push, 3G, backgrounder yms.
Usagea 7h 3min
Standby 1d 11h"
Tuollaiset oli joskus joulukuun alussa kun sain puhelimen.
Tällä hetkellä
akku on 38%
Usagea 3h 22min
stand by 8h 37min
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Voiko cydiasta poistaa mitä vaan noista ohjelmista ihan hyvällä omallatunnolla, ilman että siitä on haittaa iphonen omalle käyttikselle?
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kokeilepa rebootata koko laite. Minulla joskus intoutuu käyttämään akkua todella runsaasti. Koko viime yön oli pöydällä, ja lataus oli laskenut 100% ---> 95% yön aikana. Aamupäivällä olin muutaman tekstarin katsonut ja lähettänyt, ja yhtäkkiä olikin 73% jäljellä. Reboottaus lopetti tuon nopean laskun.Vildee kirjoitti:Nyt alkaa jo toden teolla kyrsiä tuo akun syönti. Alle kuusi tuntia ollut stanby:ssa ja muutama tunti käyttöä niin akku on jo puolessa välissä.
Voiko cydiasta poistaa mitä vaan noista ohjelmista ihan hyvällä omallatunnolla, ilman että siitä on haittaa iphonen omalle käyttikselle?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja lynkke »
3GS, factory unlocked ja uusimmalla bootrommilla oleva.
-
Viesti Kirjoittaja wiggin »
juu.lynkke kirjoitti:Onko toi ihan normaalia että jailbreakkauksen jälkeen joka kerta kun käynnistää puhelimen niin se pitää kiinnittää koneeseen ja blackra1n ajaa?
3GS, factory unlocked ja uusimmalla bootrommilla oleva.
-
Mulla kestää varmaan saman verran, mut toisaalta olen aina käyttänyt breikattuna ka unlockattuna, joten en ole kokeillut muuten.Vildee kirjoitti:Nyt alkaa jo toden teolla kyrsiä tuo akun syönti. Alle kuusi tuntia ollut stanby:ssa ja muutama tunti käyttöä niin akku on jo puolessa välissä.
Mutta kyllä muunkin merkkisillä puhelimilla saan akun kulutettua samassa ajassa.
Ei auta ku latailla, ellei joku muuta keinoa keksi.
-
Terpower kirjoitti:Mulla kestää varmaan saman verran, mut toisaalta olen aina käyttänyt breikattuna ka unlockattuna, joten en ole kokeillut muuten.Vildee kirjoitti:Nyt alkaa jo toden teolla kyrsiä tuo akun syönti. Alle kuusi tuntia ollut stanby:ssa ja muutama tunti käyttöä niin akku on jo puolessa välissä.
Aamulla otin laturista tossa puoli kuusi ja nyt alkua jäljellä 64%. Netissä olen surffaillu wlanin kautta pitkin aamupäivää en juuri muuta.
Mutta kyllä muunkin merkkisillä puhelimilla saan akun kulutettua samassa ajassa.
Ei auta ku latailla, ellei joku muuta keinoa keksi.
-
Viesti Kirjoittaja Jaztee »
-
Tuo alkaa jo kuulostaa aika vaaralliselta :sJaztee kirjoitti:Tuohon akunsyöntiin liittyen niin itselle kävi niin että puhelin muuttui jostain syystä melkoisen lämpimäksi ja akku kului loppuun 90%sta tunnissa. Ja ihan taskussa oli kännykkä tuon ajan, mitään ei tehty.
Macbook Pro 13" Mid 2012
-
Viesti Kirjoittaja Jaztee »
Niinpä, muttei tapahtunut kuin kerran ja sekin oli ilman JBiä.Vildee kirjoitti:Tuo alkaa jo kuulostaa aika vaaralliselta :sJaztee kirjoitti:Tuohon akunsyöntiin liittyen niin itselle kävi niin että puhelin muuttui jostain syystä melkoisen lämpimäksi ja akku kului loppuun 90%sta tunnissa. Ja ihan taskussa oli kännykkä tuon ajan, mitään ei tehty.
-
Viesti Kirjoittaja bamsse »
edit: Ultrasnowilla toimi. Eli tein uudestaan jB:n ja hain suoraan cydiasta ultrasnowin -> toimii ja operaattorilogokin näkyy.
-
Viesti Kirjoittaja skippidippi »
Puhelin: iPhone 3 GS 16 gb
Softa: 3.1.2
JB: Blackra1n (Winodows Vista)
Eli puhelin kiinni koneeseen ja iTunes pois päältä (tietokoneesta) vai myös puhelimesta, jos myös siitä niin miten?
Sitten ajetaan Blackra1n ja sen jälkeen puhelin on jailbreakattu ja kaikki toimii samalla tavalla kuin ennenkin?
Sen olen ymmärtänyt että jos puhelimen sulkee JB:n jälkeen pitää avatessa ajaa Blackra1n uudelleen, häviääkö tällöin myös jotain puhelimesta? (cydia appsit, muuta??). Eniten olen miettinyt voiko JB:n jälkeen vielä käyttää iTunesia ja synkronoida puhelinta sen kautta "normaalisti"? Ladata puhelimeen omia levyjä iTunesin kautta ja käyttää silti app storea? En laske itseäni ihan idiootiksi näiden vehkeiden kanssa mutta mikä todennäkösimmin menee vikaan jos menee ja mitä EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa tehdä JB:n yhteydessä ja jälkeen??
ISO kiitos jos joku viitsii nähdä vaivan vuokseni!

-
Viesti Kirjoittaja legace »
- iTunes vain koneesta pois.skippidippi kirjoitti:Pitäisi (pelkästään) jailbreakata iPhone, enkä ole ihan varma kaikesta. Jos joku voi pistää yksinkertaisuudessaan ohjeet olisin enemmän kuin kiitollinen?!
...
ISO kiitos jos joku viitsii nähdä vaivan vuokseni!
- kaikki toimii samalla tavalla, kyllä
- mitään ei häviä kun reboottaat
- voi käyttää iTunesia normaalisti
- iTunesista ei kannata päivittää iPhonea, jos haluat pitää jailbreikin. Päivitys/palautusprosessi tuhoaa Cydiat sun muut (iTunes kamat kyllä säilyy)
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja MagicApple »
No mulla oli sama jo ennen kun jailbreakkasin, joten ongelma taitaa olla siinä luurissa. Mä käytän 3Gs luuria, ja huomasin itsekkin saman melkein heti käytössä.Vildee kirjoitti:Onko mahdollista, että jailbreak kuluttaa akkua jopa puolet enemmän.
Akku tippuu sadasta kuuteenkymmeneen hyvin helposti. Minkäs mallinen phone sulla on?
MacbookPro 2.4 GHz Intel Core i7
Magic mouse
Assembled in china, designed in California
-
Viesti Kirjoittaja kuminuija »
Sen tiedän et voi vaihtaa teemaa ja piilottaa kuvakeita, mutta melkein siinä kaikki

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pienitietopaketti olis jees siitä mitä kaikkea sillä voi sit tehdä!
kiitos
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Google is your information packetkuminuija kirjoitti:Mitä kaikkea voi tehdä jailbreikatulla puhelimella ?? tosi paljon on ollut juttua että miten se tehdään, mutta en oo löytäny paljoa tietoo mitä sillä voi tehdä.
Sen tiedän et voi vaihtaa teemaa ja piilottaa kuvakeita, mutta melkein siinä kaikkisiihen saa varmaan kaikennäköstä kivaa juttuu
![]()
kiitos

Mutta lyhyesti, ohjelmistovalikoma kasvaa kun laitteeseen voi asetnaa ulkopuolistenkin softia jotka eivät ole riippuvaisia Applen tiukoista määritelmistä.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jailbreikkauksen idea on siinä, että silloin laitteeseen voi asentaa muitakin, kuin Applen hyväksymiä ohjelmia. Ja niitä on pilvin pimein. Eli kysymys, "Mitä kaikkea voi tehdä" on aika laaja.kuminuija kirjoitti:Mitä kaikkea voi tehdä jailbreikatulla puhelimella ?? tosi paljon on ollut juttua että miten se tehdään, mutta en oo löytäny paljoa tietoo mitä sillä voi tehdä.
Sen tiedän et voi vaihtaa teemaa ja piilottaa kuvakeita, mutta melkein siinä kaikkisiihen saa varmaan kaikennäköstä kivaa juttuu
![]()
kiitos
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
pystyykö jb jälkeen puhelimessa käyttää monia ohjelmia samaan aikaan ?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Softat ladataan yleensä Cydia nimisen sovelluksen kautta. Moniajon saa asennettua juurikin cydiasta (suosittelen Proswitcher ohjelmaa)kuminuija kirjoitti:Ahaa eli ohjelmia löyttää sitten googlen kautta.. Onko ohjelmat kuitenkin samantyyppisiä kun appstoresta saadut ?
pystyykö jb jälkeen puhelimessa käyttää monia ohjelmia samaan aikaan ?
-
Viesti Kirjoittaja samppa16 »
ja siis oon jailbreikkaamas iPhone 3G blackra1nil, ja mulla on 3.1.2 versio nii mun ei varmaa tarvi laittaa koneeseen kiinni aina iphonen uudelleen käynnistyksen jälkeen et tarvis siis ajaa blackra1n uudestaan?
-

-
iPhone 3GS Jailbreak + Unlock WIfi katoaa ??
Viesti Kirjoittaja raimo968 »
Puhelin menee palautus tilaan ja kun sen jälkeen ajetaan Blackrain...
WIfi katoaa ?? Eikä löydy mistään....
Onkos muil tietoo miks katoaa.... ja miten sen saa takas....
Yhden kerran aijemmin tehnyt kun ajettiin uudestaan toi BlakRain, mut nyt sekään eip auttannut..

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka