Ah tuo muistioon välillä copy - pasteaminen väheni reilusti
iOS 8
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
Mepi
Re: iOS 8
Viesti Kirjoittaja Mepi »
Vihdoin sähköpostista tuli toimiva kun lisättiin toiminto että kirjoitettavan viestin saa vedettyä alas "odottamaan" Samalla saa vaikka selattua muita viestejä ja kopioitua osia.
iPhone 14 Pro + iPad Air 4 2020 & Apple Pencil 2 + Apple Watch Ultra & S8 + AirPods Pro + AppleTV 4K 2021
## Taloudessa kokemusta iPhone 4, 5, 5S, 6, 6S, 7+, X, 11 Pro, 12 Pro, iPad FIRST, Air 2, Apple Watch Series 0, 3, 4 ##
## Taloudessa kokemusta iPhone 4, 5, 5S, 6, 6S, 7+, X, 11 Pro, 12 Pro, iPad FIRST, Air 2, Apple Watch Series 0, 3, 4 ##
-
tynijo
Viesti Kirjoittaja tynijo »
Nyt ollut jonkin aikaa 4Ssä ios 8 ja tuntuu huomattavasti nihkeemmältä ku 7. Ipad 4gen ei mitään ongelmaa ja hyvin sykkii. 4S toimii hitaammin ja jotkut softat kaatuilee, 7 oli 4s paljo nopeempi!
IPhone 4S 16GB
IPad 4th 32GB Wi-Fi + Cellular
IPhone 6S 65GB
Apple TV
MacBook Pro 2015 2,9GHz 16Gt 512Gt-SSD
IPad 4th 32GB Wi-Fi + Cellular
IPhone 6S 65GB
Apple TV
MacBook Pro 2015 2,9GHz 16Gt 512Gt-SSD
-
Appletyyppi123
Viesti Kirjoittaja Appletyyppi123 »
Olenko ainoa jonka akunkesto on huonontunut ios 8 myötä? Puhelimena iphone 5c ja puhdas asennus on tehty ja kaikki turhuudet pois päältä ja sen verran että kuvat on kyllä sotkeentunut oikeen urakalla ![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
turunkeisari
Viesti Kirjoittaja turunkeisari »
Google kalenterit ei toimi?
IOS8 -päivityksen yhteydessä päätin vaihtaa iPadini samalle käyttäjätilille kuin iPhone ja MacBook, joten poistin koko vanhan roskan ja otin käyttöön iPadin uudestaan iPhonen varmuuskopiosta.
Muuten homma meni kuin elokuvissa, jopa Candy Crushi jatkui samasta paikasta johon puhelimella olin jäänyt (jee!), mutta jostain syystä Google kalenterit eivät tulleet mukana siirrossa. No, asentelinpa ne sitten uudestaan, mutta yhtään kalenteria en ole saanut vielä tähän päivään mennessä näkymään Padissa. Ei näy mitään kalentereita, vaikka olen nyt muutamankin kerran noita yrittänyt asentaa ja poistaa, käynnistellä uudestaan ja odotella. Puhelimessa kalenterit toimii hyvin.
Onko jollain samaa ongelmaa? Mitä voi tehdä?
IOS8 -päivityksen yhteydessä päätin vaihtaa iPadini samalle käyttäjätilille kuin iPhone ja MacBook, joten poistin koko vanhan roskan ja otin käyttöön iPadin uudestaan iPhonen varmuuskopiosta.
Muuten homma meni kuin elokuvissa, jopa Candy Crushi jatkui samasta paikasta johon puhelimella olin jäänyt (jee!), mutta jostain syystä Google kalenterit eivät tulleet mukana siirrossa. No, asentelinpa ne sitten uudestaan, mutta yhtään kalenteria en ole saanut vielä tähän päivään mennessä näkymään Padissa. Ei näy mitään kalentereita, vaikka olen nyt muutamankin kerran noita yrittänyt asentaa ja poistaa, käynnistellä uudestaan ja odotella. Puhelimessa kalenterit toimii hyvin.
Onko jollain samaa ongelmaa? Mitä voi tehdä?
-
jarmohak
Viesti Kirjoittaja jarmohak »
Itsellä mielenkiintoinen havainto Mac mini (vuoden 2011 puoliväli) ja iPhone 5s kanssa, että puhelut tulee Yosemiten Betaan silti, vaikkei pitäis olla tuettujen listalla. Kummassakaan ei ole edes FaceTime päällä, joten kaipa ne sitten huijaa noiden vaatimusten kanssa, että ihmiset ostas uudempaa rautaa..
MacBook Air (Early 2014)
iPod Touch(é) 1st edition
iPad Air 2
-TV 3rd Gen
MacMini 2,3GHz
iPhone 6s+
iPod Touch(é) 1st edition
iPad Air 2
-TV 3rd Gen
MacMini 2,3GHz
iPhone 6s+
-
perkins
Viesti Kirjoittaja perkins »
Kokeilin IOS8:sia 4S:ssä ja minusta oli tahmeahko. Ei välttämättä kaikkia häiritse, mutta itse olen aika tarkka että puhelin vastaan heti kosketukseen. Olin tehnyt päivityksen ja sen jälkeen vielä resetoinnin eli aloitin aivan puhtaalta pöydältä. Lisäksi huomasin että akku kului nopeammin kuin 7.1.2:lla. Näyttäisi siltä, että 4S on juuri siinä kynnyksellä että siihen teknisesti IOS8:n. Itse jään 4S:n kanssa 7.1.2 ja joskus puhelimen päivityksen yhteydessä sitten siirryn 8:siin.tynijo kirjoitti:Nyt ollut jonkin aikaa 4Ssä ios 8 ja tuntuu huomattavasti nihkeemmältä ku 7. Ipad 4gen ei mitään ongelmaa ja hyvin sykkii. 4S toimii hitaammin ja jotkut softat kaatuilee, 7 oli 4s paljo nopeempi!
Downgreidasin takaisin 7.1.2:seen eilen.
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
mika_t
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Hieroi ennen päivitystä itseään varmaan sen viitisen minuuttia, sitten tulin lukeneeksi ongelmista kutosen ja vitosten kanssa, jätin päivittämättä.
http://www.cultofmac.com/297554/apple-r ... keyboards/
http://www.macrumors.com/2014/09/24/app ... ios-8-0-1/
http://www.cultofmac.com/297554/apple-r ... keyboards/
http://www.macrumors.com/2014/09/24/app ... ios-8-0-1/
-
jomppeli
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Taisi Apple vetää pois kun ei onnistu OTA asennus ja iTunes ei löydä mitään. Tulee viesti että päivitystä ei voida varmistaa koska et ole yhteydessä internettiin. Jännä vain että kyllä olen. Noh odotellaan rauhassa että saavat toimivan ulos.
-
Jonz96
Viesti Kirjoittaja Jonz96 »
iPhone 4S: "päivitystä ei voida ladata". Vedettiinkö takaisin vai onko vain minun iPhonen ongelma?
"Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa"
- vanha kiinalainen sananlasku 1300-luvulta
- vanha kiinalainen sananlasku 1300-luvulta
-
Legge
Viesti Kirjoittaja Legge »
Löysin huikean bugin. App Storen hakukenttä on nähtävästi korjattu niin, että siitä saa poistettua viimeisimmän haun näkyvistä (ennen se pullahti aina takaisin, vaikka paineli ruksia). No nyt mulla on ainakin jumittunut kenttään viimeinen iOS 7:lla tehty halu ja se ei pois lähde, vaikka välillä muuta hakisikin ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka