Tuon 1600 errorin pitäisi saada korjaantumaan aika helposti. Lataa Redsn0w tästä. Avaa Redsn0w--->Vaitse "Extras"--->Valitse "Pwned DFU"--->Tee Redsn0wn antamien ohjeiden mukaan. Kun Redsn0w on valmis, avaa iTunes ja asenna se custom fimris.Arranger kirjoitti:Menin tuohon ensin iTunesilla päivittämään firmiksen ennenkuin sain päähäni koko breakkailun, eli lienee nyt 5.0.1. Tekasin tuolla Pwnagella customin, mutta sitä en saa tyrkättyä sisään, lykkää erroria 1600. Tuossa nopeasti nyt googlettelin että tarkottaisi ei tuettua firmistä.tuomaril kirjoitti:Eli siis siinä puhelimessa on iOS 5? 5.0 vai 5.0.1?Arranger kirjoitti:Hopsan.
Jonkin matkaa lueskelin ketjua, mutta luovutin. Käsissä kaverilta äskettäin ylimääräisenä saatu 3GS, jonka haluaisin breakata. Viimeksi olen jailbreakkaillut 1G iPod Touchia, ja näyttää systeemit muuttuneen niistä ajoista.. Lähdin ensin sokkona arpomaan iClarifiedin ohjeiden ja redsn0wn kanssa, mutta nyt putosin jo kärryiltä. Redsn0w vs. Pwnage tool? Tethered/Untethered? Hä?![]()
Jos on linkata johonki aiempaan kohtaan tätä/muuta ketjua, niin riittää kyllä. Postauksia on vaan sen verran, että haulla on vaikea löytää muuta kuin ihmisten kysymyksiä ongemista yms.
iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Arranger »
Asia selvä, kokeillaanpa. Kiitos tästä!tuomaril kirjoitti: Tuon 1600 errorin pitäisi saada korjaantumaan aika helposti. Lataa Redsn0w tästä. Avaa Redsn0w--->Vaitse "Extras"--->Valitse "Pwned DFU"--->Tee Redsn0wn antamien ohjeiden mukaan. Kun Redsn0w on valmis, avaa iTunes ja asenna se custom fimris.
Ilmeisesti olin kuitenkin suht jäljillä pikaisen googlettelunkin avulla

Vielä jos tuota un/tethered asiaa joku kehtaa selventää. Ilmeisesti liittyy jotenkin puhelimen toimimiseen modeemina?
-
Tethered jailbreak=Puhelin pitää käynnistää tietokoneen kautta.Arranger kirjoitti:Asia selvä, kokeillaanpa. Kiitos tästä!tuomaril kirjoitti: Tuon 1600 errorin pitäisi saada korjaantumaan aika helposti. Lataa Redsn0w tästä. Avaa Redsn0w--->Vaitse "Extras"--->Valitse "Pwned DFU"--->Tee Redsn0wn antamien ohjeiden mukaan. Kun Redsn0w on valmis, avaa iTunes ja asenna se custom fimris.
Ilmeisesti olin kuitenkin suht jäljillä pikaisen googlettelunkin avulla
Vielä jos tuota un/tethered asiaa joku kehtaa selventää. Ilmeisesti liittyy jotenkin puhelimen toimimiseen modeemina?
Untethered jailbreak= Puhelin käynnistyy täysin normaalisti.
-
Viesti Kirjoittaja Arranger »
Unlockausta ei vissiin vitoselle pysty ominpäin tekemään? Eipä tuolla muutoin väliä, mutta pääpuhelimena käytössä N9 ja tämän myötä microsim. Liittymä kyllä olisi sopiva

E: Jasså, google jo vastaili tähänkin. Mutta meneepä tämä nyt vaikeaks, kun ei ole sopivaa sim-korttia tähän hätään. En saa aktivoitua joten tyssää aina alkuunsa. Pwnagella kyllä valkkasin custom firmistä tehdessä aktivoinnin, mutta aktivointiapa tuo silti aina herjaa
-
Viesti Kirjoittaja Juusopuuso »
-
Viesti Kirjoittaja julle565 »
Mulla on iphone
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kunhan palautat puhelimeen ennen huoltoa tehdasasetukset, ei Apple huomaa mitään.julle565 kirjoitti:Hei!
Mulla on iphone4S ja tässä nyt odottelen jailbreakkia siihen. Mulla on tässä vielä rutkasti takuuta jäljellä jotenka kysymys menisi näin: huomaako apple että puhelin on jailbreakattu joskus jos palautan luurin iTunesilla eikä jailbreakkia enään ole. Onko mahdollista että menee takuuhuollossa vielä läpi jos on joskus jailbreakattu?
-
Viesti Kirjoittaja Browser »
Viel lisäystä tähän... Jos päivitän puhelimen ilman et pidän vanhan firmiksen, mihinkä basebandiin se oikee päivittyy?
Pitkän tutkimisen ja kiroilun jälkeen sain vihdoin workkaan... redsn0willa päivitin 5.0.1 ja säilytin vanhan basebandin, unlockasin ja geveyllä lähti onneks workkiin. Tänne kirjottaminen aina tuntuu auttavan näissä asioissa vaikkei kukaan mitään kerkeiskään vastaamaan

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Käsittääkseni Safari ei jätä välilehtiä välimuistiin, vaan lataa ne aina uudestaan kun siirryt sinne..?Juusopuuso kirjoitti:Osaakos joku sanoa miksi Safari päivittää sivuja useasti välilehdestä toiseen siirryttäessä, vaikkei koko ohjelmaa edes sulkisi? En ole huomannut tätä ennen jb:ä, mutta tuntuu, että huomaan paljon enemmän vikoja jb:n jälkeen ja pistän niitä automaattisesti jb:n piikkiin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Olenko ymmärtänyt oikein?
-
Viesti Kirjoittaja gasum »
Mulla samat toimenpiteet mielessä, puhelin ios4.3.3 ja BB 4.10.01 geveyllä unlockattu. Loitko ensin redsn0wlla sen NOBB ipsw:n ja laitoit puhelimen redsn0wlla DFU tilaan ja työnsit itunesilla tuon NOBB ipsw:n puhelimeen? Vai kuinka menettelit?Browser kirjoitti:Eh, tässä oon tunnin googletellu ja en oo vieläkään saanu selville että onko mahdollista päivittää 5.0.1 ja unlockata (gevey löytyy) & jailbreakata tämä sitten. Baseband on tällä hetkellä 04.10.01 ja en keksiny miten windowsilla saa päivitettyy puhelimen tuohon 5.0.1 säilyttämällä basebandin, ultrasn0w ei ilmeisesti toimi?
Viel lisäystä tähän... Jos päivitän puhelimen ilman et pidän vanhan firmiksen, mihinkä basebandiin se oikee päivittyy?
Pitkän tutkimisen ja kiroilun jälkeen sain vihdoin workkaan... redsn0willa päivitin 5.0.1 ja säilytin vanhan basebandin, unlockasin ja geveyllä lähti onneks workkiin. Tänne kirjottaminen aina tuntuu auttavan näissä asioissa vaikkei kukaan mitään kerkeiskään vastaamaan
-
Viesti Kirjoittaja albanzo »
Ja sulla nimenomaan on 64-bittinen versio tosta Windows seiskasta?käytössä on siis windows 7. ja latasin tuon "iTunes 10.5.2 for Windows (64-bit)". Nyt en oikeen tiedä mitä tehdä, ja oon sen verran pitkään yrittänyt tehdä asialle jotain, että menee jo hermot ja jäin siis tuossa itunesin kohdalla jumiin. auttakaapas tämmöstä omenajutuissa jälkeenjäänyttä ihmistä
- iPhone 15 Pro 128GB
- iPad Pro 11” 64GB Wifi
-
Viesti Kirjoittaja Browser »
Juuri näin tein. Se gevey ei iha samallailla menettele sen 5.0.1 kanssa, mutta toimii silti kun tekee samat asiat mitä pitikääkin tehdä.gasum kirjoitti:Mulla samat toimenpiteet mielessä, puhelin ios4.3.3 ja BB 4.10.01 geveyllä unlockattu. Loitko ensin redsn0wlla sen NOBB ipsw:n ja laitoit puhelimen redsn0wlla DFU tilaan ja työnsit itunesilla tuon NOBB ipsw:n puhelimeen? Vai kuinka menettelit?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
http://www.iphonestuffs4u.com/how-to-fi ... ios-5-0-1/
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Nyt kun ite tarkistin niin mullakin heitti siihen jonkun määritysvirheen ja palauta laite itunesissa. No etin ton fixin ni katotaan sittenIIIMacci kirjoitti:Heittääkö muillakin iBooks erroria? Tossa näyttää olevan fixi mutta Cydia ei ainakaan eilen löytänny mulla tota fixiä...
http://www.iphonestuffs4u.com/how-to-fi ... ios-5-0-1/
E: Mulla löysi heti kun lisäs sen repon minkä toi ohje käski, muistithan lisätä sen?
Ja nyt kun ton fixin asensi niin toimii täydellisesti
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Joo tänään näkyy mullakin... Siel tosin on kaks iBooksFixiä ... Eka ei toiminnu... Nyt sit testaan iBooksFix 2sta.... Kummalla sulla rupes pelittää? IPad 1?Apple II kirjoitti:Nyt kun ite tarkistin niin mullakin heitti siihen jonkun määritysvirheen ja palauta laite itunesissa. No etin ton fixin ni katotaan sittenIIIMacci kirjoitti:Heittääkö muillakin iBooks erroria? Tossa näyttää olevan fixi mutta Cydia ei ainakaan eilen löytänny mulla tota fixiä...
http://www.iphonestuffs4u.com/how-to-fi ... ios-5-0-1/![]()
E: Mulla löysi heti kun lisäs sen repon minkä toi ohje käski, muistithan lisätä sen?
Ja nyt kun ton fixin asensi niin toimii täydellisesti
EDIT: Tosiaan itse postaamassani ohjeessahan mainitaan että pitää asentaa se iBookfix 2nen... täs vähän rupes vainoharhaiseksi uuden vuoden höyryisssä - krapuloissa. Cydia myös haluaa päivittää - asentaa jonkun hämärän kikkareen tuolta insanelyi-reposta... hmmm... taidan jättää väliin
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja jussi75 »
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
iPad 2 32GB Wi-Fi + 3G iOS 5.0.1 JB
Kaikki hauska on kielletty!
-
Ei ainakaan mitään luotettavaa.jussi75 kirjoitti:Onkos tietoa että koska tulee iPad 2 jailbreak?
-
Viesti Kirjoittaja jussi75 »
tuomaril kirjoitti:Ei ainakaan mitään luotettavaa.jussi75 kirjoitti:Onkos tietoa että koska tulee iPad 2 jailbreak?
Sama homma taitaa olla iPhone 4S kohdalla?
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
iPad 2 32GB Wi-Fi + 3G iOS 5.0.1 JB
Kaikki hauska on kielletty!
-
Jep.jussi75 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Ei ainakaan mitään luotettavaa.jussi75 kirjoitti:Onkos tietoa että koska tulee iPad 2 jailbreak?
Sama homma taitaa olla iPhone 4S kohdalla?
-
Ei lähde pelittää iBookFix 2 sella sitten millään...asensitko myös ton "GUI GPG SEC"-kikkareen sieltä insanelyi-reposta kun Cydia sitä ehdottelee....? Ei viittis asentaa tämmösestä "ei suositeltavasta"-reposta mitään ylimääräistä....Apple II kirjoitti:Joo tosiaan en ees sitä ensimmäistä testannu vaan sitä kakkosta ni lähti pelittään
EDIT: Vedin Jailbreakin vanhan päälle redsnow b3sella asensin ton GUI-GPG..n eikä vieläkään halua iBooks toimia. Seuraavaksi sitten varmaan kannattaa vetää silleeksi ja uusiks JBt.... no eipä ole vaikeeta... 20gigaa kamaa vaan kestää tovin palauttaa...
-
Edit : on mulla asennettuna se ylimääränen juttu. Kokeile poistaa koko ibooks ja se fix paketti ja asenne molemmat uudelleen ja kerro miten kävi
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Itse asensin ennen breikkiä ja hyvin toimii ilman fixejäApple II kirjoitti:Tuli mieleen että asensitko ibooksin ennen vai jälkeen jailbreakin, itse asensin jälkeen voisikohan johtua tuosta
Edit : on mulla asennettuna se ylimääränen juttu. Kokeile poistaa koko ibooks ja se fix paketti ja asenne molemmat uudelleen ja kerro miten kävi

-
Aijjaa no silloinhan vika ei voi olla tossa mut kannattaa varmaa asentaa uusiksTR8 kirjoitti:Itse asensin ennen breikkiä ja hyvin toimii ilman fixejäApple II kirjoitti:Tuli mieleen että asensitko ibooksin ennen vai jälkeen jailbreakin, itse asensin jälkeen voisikohan johtua tuosta
-
Viesti Kirjoittaja yankees »
Edit: No eipä tarvinnu kauaa googlata että selvis... Ei liity A5 mitenkään, postin kommentit vaan johdatti väärinkäsitykseen

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka