iOS 5.1.1 Jailbreak & Unlock
-
Re: iOS 5.1.1 Jailbreak & Unlock
Viesti Kirjoittaja Heletee »
Tietäis vaan mikä mulla on ongelmana itunesin palautuksessa?
Kaverilla taas ipad 2:sessa Absinthe 2.0.1 ja ei mitään ongelmia.
-
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
http://oilersnation.com/uploads/Image/gameover.jpgHeletee kirjoitti:DFU-tilassakin minulla tulee sama ilmoitus
Vakasti ottaen, pistä puhelin DFU-tilaan ja koetan vetää sisään puhdas, tuorein firmis. Älä tee JB:tä. Kokeile, saatko toimimaan ja sitten halutessasi tee muut temput.
Edit: Vai tuleeko tuo ilmoitus heti DFU-tilassa olevan puhelimen saatua yhteyden iTunesiin?
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Nyt tuli taas, ettei ipadin ohjelmistoa voitu palauttaa ja ipadissa on kuva joka näyttää kytkemään usb:llä itunesiin.E-W kirjoitti:http://oilersnation.com/uploads/Image/gameover.jpgHeletee kirjoitti:DFU-tilassakin minulla tulee sama ilmoitus
Vakasti ottaen, pistä puhelin DFU-tilaan ja koetan vetää sisään puhdas, tuorein firmis. Älä tee JB:tä. Kokeile, saatko toimimaan ja sitten halutessasi tee muut temput.
Edit: Vai tuleeko tuo ilmoitus heti DFU-tilassa olevan puhelimen saatua yhteyden iTunesiin?
Mitä mä nyt teen, kun ipad on palautustilassa.
-
Viesti Kirjoittaja Olli2001 »
Yritä palauttaa itunesissaHeletee kirjoitti:Nyt tuli taas, ettei ipadin ohjelmistoa voitu palauttaa ja ipadissa on kuva joka näyttää kytkemään usb:llä itunesiin.E-W kirjoitti:http://oilersnation.com/uploads/Image/gameover.jpgHeletee kirjoitti:DFU-tilassakin minulla tulee sama ilmoitus
Maastokartat iOS:lle: https://itunes.apple.com/app/id929001708
-
yritetty kokoaika.Olli2001 kirjoitti:Yritä palauttaa itunesissaHeletee kirjoitti:Nyt tuli taas, ettei ipadin ohjelmistoa voitu palauttaa ja ipadissa on kuva joka näyttää kytkemään usb:llä itunesiin.E-W kirjoitti:http://oilersnation.com/uploads/Image/gameover.jpgHeletee kirjoitti:DFU-tilassakin minulla tulee sama ilmoitus
saako ohjelmiston jostain tuohon manuaalisesti, että saan ipadin takaisin käyttöön?
Edit vihdoinkin tais mennä palautus läpi, kuin muokasin vähän host-tiedostoa ja poistin palomuurin ja virustorjunnan päältä

-
Viesti Kirjoittaja Olli2001 »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Maastokartat iOS:lle: https://itunes.apple.com/app/id929001708
-
jeps. Nyt on uusin jailbreak sisällä ja toimii taas ok. paitsi en saanyt cydia ohjelmia palautettu, mutta se nyt on pieni juttu.Olli2001 kirjoitti:Hyvä
On se kumma kun noi virustorjunta jutut vaikuttaa tuohon.
-
Nyt uli semoinen ongelma, että miksei noita vakio taustakuvia ole ipadissa? tai ne on siis mustina.Heletee kirjoitti:jeps. Nyt on uusin jailbreak sisällä ja toimii taas ok. paitsi en saanyt cydia ohjelmia palautettu, mutta se nyt on pieni juttu.Olli2001 kirjoitti:Hyvä
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Respring?Heletee kirjoitti:Nyt uli semoinen ongelma, että miksei noita vakio taustakuvia ole ipadissa? tai ne on siis mustina.Heletee kirjoitti:jeps. Nyt on uusin jailbreak sisällä ja toimii taas ok. paitsi en saanyt cydia ohjelmia palautettu, mutta se nyt on pieni juttu.Olli2001 kirjoitti:Hyvä
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Ei auttanut.Apple II kirjoitti:Respring?Heletee kirjoitti:Nyt uli semoinen ongelma, että miksei noita vakio taustakuvia ole ipadissa? tai ne on siis mustina.Heletee kirjoitti:jeps. Nyt on uusin jailbreak sisällä ja toimii taas ok. paitsi en saanyt cydia ohjelmia palautettu, mutta se nyt on pieni juttu.Olli2001 kirjoitti:Hyvä
Tuossa olisi tuommoinen, mutta mitä toi meinaa?
http://absinthejailbreak.com/forum/fix- ... jailbreak/
Edit: sainkin noilla ohjeilla näkymään, kun ifilessä kikkailin

-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Viesti Kirjoittaja GyberSonic »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Jep Android lookilla mennään.. Hehe.. Rakastan jailbreakkausta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
YouTube: https://www.youtube.com/user/GyberSonic
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viee akkua, hidastaa. Ei hyvä.GyberSonic kirjoitti:Tässäpä olis kuvaa minun jailbreakatusta iPhonestani.. Kuten näet päävalikko on täysin mukautettu! Huomaa myös muokattu operaattorin nimi.. Lisäksi yläpalkissa näkyy nyt päiväys ja vapaan muistin määrä! 8)
Jep Android lookilla mennään.. Hehe.. Rakastan jailbreakkausta!
-
Eipäs.. Oman kokemuksen mukaan ei ole vähäntänyt akun kestoa.tuomaril kirjoitti:Viee akkua, hidastaa. Ei hyvä.GyberSonic kirjoitti:Tässäpä olis kuvaa minun jailbreakatusta iPhonestani.. Kuten näet päävalikko on täysin mukautettu! Huomaa myös muokattu operaattorin nimi.. Lisäksi yläpalkissa näkyy nyt päiväys ja vapaan muistin määrä! 8)
Jep Android lookilla mennään.. Hehe.. Rakastan jailbreakkausta!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Heko heko.E-W kirjoitti:^ Tuo on tosiaankin hieno, jos pitää Androidista ja inhoaa iOS:sää. Kuten varmaan iso osa tämän foorumin lukijoista.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja teknomaagi »

....Laitoin katsos 4kk sitten muijani ostamaan ausseissa itelleni iphone nelosen kun tuntui sopivalta ja halusin uuden puhelimen... noh:
eihän se suomessa toimi....
ENIWEI: munhaN KUULUISI KAI ihan itse selata nää keskustelut ja googletukset katsoa mutta huh... yritän kyllä koko aika tässä mutta haluan kyl kokeilla näinkin että laitan oman ilmotuksen ja jotenkin kunnioittaisin kovasti sitä jos joku laittais mulle ohjeet siis KOKEMUKSEEN PERUSTUVAT että salettiin toimii: siihen että saan unlockattua; eli laittaa kotimaisen esim: saunalahden liittymän siihen jne... en haluu vielä koittaa redsnow:ta vai mikä se toinen oli vaan olisin tyytyväinen että saisin mun 3Gyhteyden toimii tossa mun ompussa ni olisin tyytyväinen

...no ei:) olisin kiitollinen jos joku neuvois mestarina että millä softalla saan mun optukselle lockatun iphonen auki sillai että voin duunaa sauniksen prepaidin sisään: Kiitos ja kumarrus
FIRMWARE 2.0.12
IOS 5.1.1 (9B206)
OPTUS 12.0
MALLI MD234X
respect!
8)
teknomaagi@gmail.com on mun email ja sinnekin voi laittaa ohjeet jos tuntuu paremmalta
kiitos..
-
teknomaagi kirjoitti:joo mielettömän kivaa lukea... toki olen yhden oluenkin juonut jo mutta silti: etsin kuumeella ja tuskalla iphone4 unlock ohjetta ja oetan lukea jotain järkvää viestiä!!! : SEURAAVA KOMMENTTI ON: nii mites kun toi toimii tossa 3GS:ssä!!!!!!! wtf??? miks ihmeessä pitää kysyä että jos lukee 4s ongelmanratkasusivua ni pitää vatkaa siitä kolmosesta: ihmiset kuitenkin vastaano en ole nettipoliisi ja muutenkin ennemmin häpeen kun rupeen avautuu urpoista jutuista ja tuleehan niitä välillä omastakin suusta + ihmisillä on oikeus olla niinkun ovat joten peace en haluu viisastella enkä muuta mutta ilman tätä sivustoa ja teitä ja teidän ohjeita en edes ajattelisi unlockaavani ja jailbreikkaavani omaa, rakasta omenaani
....Laitoin katsos 4kk sitten muijani ostamaan ausseissa itelleni iphone nelosen kun tuntui sopivalta ja halusin uuden puhelimen... noh:
eihän se suomessa toimi....
ENIWEI: munhaN KUULUISI KAI ihan itse selata nää keskustelut ja googletukset katsoa mutta huh... yritän kyllä koko aika tässä mutta haluan kyl kokeilla näinkin että laitan oman ilmotuksen ja jotenkin kunnioittaisin kovasti sitä jos joku laittais mulle ohjeet siis KOKEMUKSEEN PERUSTUVAT että salettiin toimii: siihen että saan unlockattua; eli laittaa kotimaisen esim: saunalahden liittymän siihen jne... en haluu vielä koittaa redsnow:ta vai mikä se toinen oli vaan olisin tyytyväinen että saisin mun 3Gyhteyden toimii tossa mun ompussa ni olisin tyytyväinensiinähän ikäänkuin säilyisi takuukin
...no ei:) olisin kiitollinen jos joku neuvois mestarina että millä softalla saan mun optukselle lockatun iphonen auki sillai että voin duunaa sauniksen prepaidin sisään: Kiitos ja kumarrus
8)
Mikä firmis ja baseband? Asetukset-->Yleiset-->Tietoja-->Modeemin firmware ja versio.
teknomaagi@gmail.com on mun email ja sinnekin voi laittaa ohjeet jos tuntuu paremmalta
kiitos..
-
tunnustan kyl et luulin etse baseband olis ollu toi modeemifirmware mut koitan ettii jonku toisen...

täs on kaikki mitä nyt asetuksista löydän:
asetukset->yleiset->tietoja:
versio 5.1.1 (9B206)
malli MD234X
modeemin firmis: 2.0.12
se baseband on vaikee sanoo ku en löydä mutta laitan tähän jotain:
ICCID: 8961023111036273000
joo harmi ku en tajuu siit basebandista:( kuvittelin että olisin saanu parissa tunnissa puhelimen auki ku rupean mutta menee kai tää ihan säädöks

kaverilla olis kaveri liikkeessä ja se kuulemma pystyis kaverin sanojen mukaan unlockaa mutta eiku nämä suurin osa puhuu ja silti saako tavallinen valtuutettu huolto sen lokkauksen pois sitten

jännempi se olis ite ihan jailbreikkaa

-
http://www.applenberry.com/gevey-ultra/teknomaagi kirjoitti:mä oon tosi noviisi kyselee näillä palstoilla ja foorumeilla mutta luulen että joku jo heti vastasi jotain että mikä firmis ja niinpoispäin: baseband... luulin että laitoin ne tosta mutta katon vielä kerran..
tunnustan kyl et luulin etse baseband olis ollu toi modeemifirmware mut koitan ettii jonku toisen...
täs on kaikki mitä nyt asetuksista löydän:
asetukset->yleiset->tietoja:
versio 5.1.1 (9B206)
malli MD234X
modeemin firmis: 2.0.12
se baseband on vaikee sanoo ku en löydä mutta laitan tähän jotain:
ICCID: 8961023111036273000
joo harmi ku en tajuu siit basebandista:( kuvittelin että olisin saanu parissa tunnissa puhelimen auki ku rupean mutta menee kai tää ihan säädöks(((
kaverilla olis kaveri liikkeessä ja se kuulemma pystyis kaverin sanojen mukaan unlockaa mutta eiku nämä suurin osa puhuu ja silti saako tavallinen valtuutettu huolto sen lokkauksen pois sitten
jännempi se olis ite ihan jailbreikkaamutta kokeilen kuitenki jos itte saan auki ni olis loistavaa
thanks
Tuolla onnistuu. Softalla tuota ei voi unlockata.
-
jos tuo on totta ettei softalla saa 4:sta auki, siis muillekin liittymille niin hohhoijaa

noh hyvin tuo toimii kämmenmikronakin

...pitäisiköhän laittaa koko roska sitten myyntiin ja ostaa joku android?
vaan toimiihan tuo wlan verkossa ja grandtheftauto minkä latasin on ihan pimee peli!!

....
juu en tiedä pääsenkö yli tuosta ylimääräsen härpäkkeen ostosta

noh olkoon niin että antaa olla jos ei ilmaiseksi auki saa niin voin sitte myydä vissiin koko puhelimen

noh pakkohan se sitten on ostaa jos sellainen jossain sitten tarjolla mutta
TOSIAAN jos ei muilla ole varmaa tietoa että nepan saa softalla unlock for every operator ni sitte kai joskus kokeilen mutta joo

btw: jos joku haluaa ostaa iP4S 4kk vanha lähes virheetön niin laittakaa tarjouksia (musta) ni varmaan saa edukkaasti juu

-
Viesti Kirjoittaja Jan__ »
onnistuuko unlock iPhone 4s, ios 5.0 ja firmis oli 1.0.11
-
Vastasin lähettämääsi YV:hen.Jan__ kirjoitti:Terve
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Eiköhän se viestintä kannattaisi olla julkista, niin muutkin saattaisivat hyötyä.tuomaril kirjoitti:Vastasin lähettämääsi YV:hen.Jan__ kirjoitti:Terve
Compaq Prolinea 4/33.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka