OT, mut siis miten?Trollaaja kirjoitti:Ps. Onpa mukavaa, kun iOS:stakin pystyy nykyään uploadamaan kuvia.

Viesti Kirjoittaja Antzy »
OT, mut siis miten?Trollaaja kirjoitti:Ps. Onpa mukavaa, kun iOS:stakin pystyy nykyään uploadamaan kuvia.
Viesti Kirjoittaja inf »
iOS6 tukee näitä nettisivujen upload lomakkeita, joten ihan normaalisti pystyy esim. homppuunkin laittamaan liitetiedostoina kuviaAntzy kirjoitti:OT, mut siis miten?Trollaaja kirjoitti:Ps. Onpa mukavaa, kun iOS:stakin pystyy nykyään uploadamaan kuvia.
Viesti Kirjoittaja Vape »
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Kiitos vinkistä!inf kirjoitti:iOS6 tukee näitä nettisivujen upload lomakkeita, joten ihan normaalisti pystyy esim. homppuunkin laittamaan liitetiedostoina kuviaAntzy kirjoitti:OT, mut siis miten?Trollaaja kirjoitti:Ps. Onpa mukavaa, kun iOS:stakin pystyy nykyään uploadamaan kuvia.
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Mulla onnistui kyllä sammuttaa. Tein tämän kuuluisan hard resetin päivityksen jälkeen. Laite pysyi sammuksissa siihen asti, kun sen itse päätin käynnistää. Siis molemmissa laitteissa tein näin, iPad ja iPhone.Vape kirjoitti:Kokeillaa joku kenellä on akunkeston kanssa ongelmia, että pystyttekö sammuttamaan puhelimen ilman että se käynnistyy uudelleen heti sammuttuaan. Huom. Latausjohto ei saa olla kytkettynä!
Viesti Kirjoittaja Sailor_40 »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
iP4:ssä ei ole turn-by-turn navigointia ollenkaan, iPad2 ja 3 tukevatSailor_40 kirjoitti:Kokeilin viikonloppuna karttoja ip4.ssä ja mulla navigointi toimi seuraavasti:
Kun opastus lähti päälle, niin kuvan yläreunaan tulee vihreä palkki, jossa on matkamäärä seuraavaan käännökseen/tapahtumaan. Mutta ip4:ssä tuo matka ei muutu ollenkaan. Esimerkiksi minulla se näytti, kun käynnistin navigoinnin, että seuraavaan käännökseen 42 km. Sitten se 42 km pysyi näytössä kunnes tultiin ko. risteykseen, jolloin ohje muuttui seuraavaksi ohjeeksi (jossa taas matkamäärä pysyi kiinteänä).
Ipadissa tuo sama toimi niinkuin pitääkin eli lukema näytössä pieneni koko ajan kunnes tultiin käännökseen.
Onko tämä ominaisuus vai bugi? Toimiiko muillakin ip4 samoin?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Vedä saapuneita posteja alaspäinJussi68 kirjoitti:Yksi asia ihmetyttää:
Sähköposti, miten sitä nykyään "päivitetää"?
Ennen alareunassa oli sellainen "pallukka", jota painamalla ohjelma
tarkisti viestit - nyt sitä ei enää ole
Viesti Kirjoittaja Scirbe »
Asetukset -> Tietosuoja -> Kuvat?Scirbe kirjoitti:Apua!
Meinasin ladata kuvan facebookkiin ja painoin vahingossa ettei fb saa julkaista kuvia. Miten tämän asetuksen saa peruttua?
Viesti Kirjoittaja tzt »
No joo, tiedä mistä johtuu sitten, mutta havaitsin samanlaista viime viikolla kun olin Alpeilla vaeltelemassa. En käyttänyt nettiä yms. koska ulkomaa ja roaming, mutta puhelin söi akkua taskunpohjalla ihan huolella. Tietysti tuolla laaksoissa ja solissa ja katveissa saattaa luuri joutua aika paljon hakemaan verkkoa, mutta en havainnut vastaavaa ennen iOS kutosta.AiFoun kirjoitti:Mikäli olen kotona (kyllä, wifi verkossa ja wifi ominaisuus päällä ja puhelin lukittuna) akun kesto on aivan ok luokkaa MUTTA mikäli suuntaan esim. kaverin luo kylästeleen missä 3G verkko on soneralta mahdotonta saada puhelimeen päälle, akku tyhjenee tunnissa n. 6-10% prosenttia vaikka se olisi lukittuna koko aika taskussa. Mielenkiintoseksi tässä asian tekee se että en käytä 3G verkkoa juuri ollenkaan?
Eli taisteleeko Iphonen puhelimet tuon puhelin signaalin kanssa ja se työstää akkua?
Luin ohimennen joltain foorumilta samankaltaista tarinaa mutta tosin amerikassa. Kaveri ladannu puhelimen ja lähtenyt vuoristoihin kiipeileen --> akku kesti hädin tuskin 6h?
Voipi olla kaukaa haettua mutta osittain totta
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
WAU!MasBe kirjoitti:Vedä saapuneita posteja alaspäinJussi68 kirjoitti:Yksi asia ihmetyttää:
Sähköposti, miten sitä nykyään "päivitetää"?
Ennen alareunassa oli sellainen "pallukka", jota painamalla ohjelma
tarkisti viestit - nyt sitä ei enää ole
EDIT: Itseasiassa alaspäin voi vetää myös postilaatikoita :!
Viesti Kirjoittaja Humppapiru »
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Asetukset - Tietosuoja - SijaintipalvelutHumppapiru kirjoitti:Mitenkäs nyt saa gps:n pois toiminnasta, tarvittaessa?
Asetukset (settings) -> Privacy -> Location services -> OffHumppapiru kirjoitti:Mitenkäs nyt saa gps:n pois toiminnasta, tarvittaessa?
Viesti Kirjoittaja Humppapiru »
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Koska sitä ei käytännössä koskaan tarvitse? Itse en ainakaan keksi kyseiselle toiminnolle mitään käyttöä.Humppapiru kirjoitti:Kiitos nopeista vastauksista! Miksiköhän se on nyt sinne piilotettu?
Facebook, Twitter, TomTom, Endomondo ja kamera nyt ainakin käyttää sijaintia hyväkseen. Eli ainakin minulla on päivittäisessä käytössä. Näin se isoveli valvooTrollaaja kirjoitti:Koska sitä ei käytännössä koskaan tarvitse? Itse en ainakaan keksi kyseiselle toiminnolle mitään käyttöä.Humppapiru kirjoitti:Kiitos nopeista vastauksista! Miksiköhän se on nyt sinne piilotettu?
Viesti Kirjoittaja LyijyS »
Luulen, että Trollaaaja tarkoitti toimintoa, jolla gps:n saa pois päältä. Voin olla väärässäkin.Hanttapuli kirjoitti:Facebook, Twitter, TomTom, Endomondo ja kamera nyt ainakin käyttää sijaintia hyväkseen. Eli ainakin minulla on päivittäisessä käytössä. Näin se isoveli valvooTrollaaja kirjoitti:Koska sitä ei käytännössä koskaan tarvitse? Itse en ainakaan keksi kyseiselle toiminnolle mitään käyttöä.Humppapiru kirjoitti:Kiitos nopeista vastauksista! Miksiköhän se on nyt sinne piilotettu?
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Samoin esim. kuvat.fi-palvelussa pystyy lataamaan suoraan iPhonen kamerarullasta kuvia galleriaank@ke kirjoitti:Kiitos vinkistä!inf kirjoitti:iOS6 tukee näitä nettisivujen upload lomakkeita, joten ihan normaalisti pystyy esim. homppuunkin laittamaan liitetiedostoina kuviaAntzy kirjoitti:OT, mut siis miten?Trollaaja kirjoitti:Ps. Onpa mukavaa, kun iOS:stakin pystyy nykyään uploadamaan kuvia.
Tämä taisi olla itselleni paras uudistus iOS6:ssa.
Viesti Kirjoittaja juhissk »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iOS 6:seen päivittäminen ei taida auttaa sinun kohdallasi mitenkään.juhissk kirjoitti:joku parempi kielitaitonen vois kääntää vähän tätä? http://www.unlockboot.com/2012/06/ios-6 ... -beta.html
elikkä on tuo 5.1.1 ja sillä basebandilla että ei saa auki joten saakos tuon kutosen nyt sitte unlockattua jos päivitän iphonen siihen?
Viesti Kirjoittaja juhissk »
muttatuota, eikös tuossa jotaki unlockauksesta kuitenki selvää tehdä. niin voisiks perustella?tuomaril kirjoitti:iOS 6:seen päivittäminen ei taida auttaa sinun kohdallasi mitenkään.juhissk kirjoitti:joku parempi kielitaitonen vois kääntää vähän tätä? http://www.unlockboot.com/2012/06/ios-6 ... -beta.html
elikkä on tuo 5.1.1 ja sillä basebandilla että ei saa auki joten saakos tuon kutosen nyt sitte unlockattua jos päivitän iphonen siihen?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sinulla on liian uusi baseband, linkissä taidetaan puhua siitä että jos omistaa vanhan basebandin mutta uuden iOS-version.juhissk kirjoitti:muttatuota, eikös tuossa jotaki unlockauksesta kuitenki selvää tehdä. niin voisiks perustella?tuomaril kirjoitti:iOS 6:seen päivittäminen ei taida auttaa sinun kohdallasi mitenkään.juhissk kirjoitti:joku parempi kielitaitonen vois kääntää vähän tätä? http://www.unlockboot.com/2012/06/ios-6 ... -beta.html
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”