iOS 7 kokemuksia
-
Re: iOS 7 kokemuksia
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iPhone 14+
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
On tuokin täällä jo selvitetty; tuo päivittää itsensä taka-alalla, ja nuo päivitykset nököttävät siellä jonkin aikaa, olikony viikon, jotta hitaampikin ne huomaisi.Tauvo kirjoitti:Millä tuo AppStoren päivitettyjen ohjelmien lista häviää? Ennen hävisi siitä sekoittamasta, kun oli päivitetty. Nyt en keksi mikä lääppäisy hipaisu sen listan poistaa...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ihan vaan kaikille, lukaiskaa Applen sivuiltakin iOS 7:n uusista toiminnoista, on avartavaa.
EDIT: Esalle: lista löytyy App Storesta, kohdasta "Päivitys".
EDIT: Jaahas, Esalla ei löydy, oma vitoseni toimii noin, pitänee katsoa, miten nelkussani tuo asia on...
EDIT: tarkistin, nelkussakin nuo jo päivitetyt näkyvät, ja maininta päivityspäivästäkin, sekä tulossa olevat päivitykset. Päivittää ne ittekseen sitten, kun tykkää että on sopiva aika.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Millaisia ongelmia siinä on? Olen tietämätön, kun en ole seurannut siitä käytävää keskustelua.salmiakki kirjoitti:Hyvä jos pärjää, itse olen vähän kahden vaiheilla että päivitänkö (puhelimena 4s)... Toisaalta vanhan käyttiksen käyttäminen tuntuu tietoturvaongelmineen huolettavalta --jomppa kirjoitti: Toki iOS6 kärsii tietoturvaongelmista lopun elämäänsä (Apple voisi pikkuhiljaa tehdä jonkun suunnitelman myös vanhojen versioiden paikkaamisesta, nykyisellä menolla kädessä on ennenpitkää bottipommi), mutta sillä pärjännee varsin hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Kas, itse sain nyt jonkun listan näkyviin ensimmäistä kertaa, tosin enpä tuonne ole vilkuillutkaan. Listassa on "Odottavat päivitykset" ja "Päivitetty 25. syyskuuta 2013". Näemmä siis automaattinen päivitys toimii oikeasti (Odottavista siirtyi kamaa tuonne toiseen listaan).Esa66 kirjoitti:Ei minulla vaan ole tuommoista listaa, ne häviää siitä heti kun avaa(vaikka ilmoittaa päivityksistä kuvakkeessa) appstoren. Ja tosiaan iOS7 4s
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
-
Viesti Kirjoittaja Zaltgear »
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Meinaan, jos tuonne on laitettu rajoite päälle, niin näkyy aivan samanlaisena.
-
Viesti Kirjoittaja Zaltgear »
mika_t kirjoitti:Ethän ole laittanut mitään rajoituksia päälle (Settings - General - Restrictions - Privacy - Location Services)?
Meinaan, jos tuonne on laitettu rajoite päälle, niin näkyy aivan samanlaisena.
No siellähän se "vika" oli. Kiitos avusta. Rajoitukset oli päällä. En tiennyt tai tajunnut etsiä tuolta ratkaisua.
-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Itsellenikään ei ole selvinnyt, että milloin nuo softat päivittyvät. Joku logiikka kait siinä täytyy olla? Järkevintä olisi ollut, että päivitys olisi tapahtunut aina latauksen yhteydessä, mutta niin ei vaikuta olevan.
-
Viesti Kirjoittaja Kellip »
-
Viesti Kirjoittaja juubacca »
iOS 7 päivityksestä on muutama päivä, ehkä viikko, mitälie.
Nyt sitten googlaillaan että miten ne saisi takaisin.
EDIT:
ircissä kaverit sano että koita bootata se vanhaan kunnon tyyliin.
Se auttoi, puhelin latasi yhteystiedot takaisin.
"apple ottaa mallia markkinajohtajasta, perinteinen windowsin fix-it-all -kikka: REBOOT"
-
Viesti Kirjoittaja itula »
Taustakuvan skaalaustoiminto ei toimi. Mikähän jippo siinä on?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Re: Outoja tekstiviestejä iPhoneen
Viesti Kirjoittaja Control^ »
Minun on nyt pakko liittyä keskusteluun jota olen seurannut sivusta pitkään, koska minulla ei vieläkään toimi imessage eikä facetime. Te joilla se lähti toiminaan, niin teittekö vai ettekö tehny mitään, että imessage lähti toimimaan? Näköjään ne on saanu toimimaa apple ID:n avulla, mut sitä en haluaisia itsekkään tehdä, vaan saada toimimaan puhelinnumerolla....
Entäs nämä push notification ongelmat (facebook ja whatsapp herjaa, että pitäisi kytke itunesiin ja ottaa push notificationit päälle) pitääkö odotella päivitystä vai pitäisikö tässä tosiaan varmuuskopioida&palauttaa puhelin tehdas asetuksille ja ajaa sit kaikki tavara takaisin iphonee ja ongelmat pitäisi olla ratkottu?
Syy: Viestit siirretty sopivampaan ketjuun
-
Viesti Kirjoittaja puhvalo »
iMessagen ja Facetimen osalta minulla lähti toimimaan kun laitoin ne asetuksista päälle. Ne olivat siis ihan kokonaan kytkettynä pois päältä tuona aikana kun aktivointi ei toiminut Applella.Control^ kirjoitti:Huomenta!
Minun on nyt pakko liittyä keskusteluun jota olen seurannut sivusta pitkään, koska minulla ei vieläkään toimi imessage eikä facetime. Te joilla se lähti toiminaan, niin teittekö vai ettekö tehny mitään, että imessage lähti toimimaan? Näköjään ne on saanu toimimaa apple ID:n avulla, mut sitä en haluaisia itsekkään tehdä, vaan saada toimimaan puhelinnumerolla....
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mulla oli FaceTime ja iMessage päällä jo ennen iOS7-päivitystä. Eikä siinä mitään ongelmaa ollut tai mitään mysteeriviestejä.puhvalo kirjoitti:iMessagen ja Facetimen osalta minulla lähti toimimaan kun laitoin ne asetuksista päälle. Ne olivat siis ihan kokonaan kytkettynä pois päältä tuona aikana kun aktivointi ei toiminut Applella.Control^ kirjoitti:Huomenta!
-
Viesti Kirjoittaja iMitenIhanaa »
Muuten mukava tämä iOS 7, nyt iPadistakin pääsee säätämään kirkkautta ilman asetuksiin menoa.
iMac Late 2012 27''
MacBook Air 2012 13''
iPad Pro 10,5'' (2017)
iPhone X
-
Viesti Kirjoittaja Control^ »
Mullakin oli kaikki päällä ja kaikki toimi sulavan mukavasti apple tyyliin, mutta päivityksen jälkeen ei tuu viestejä läpi saati sit mitään.. tai sanotaanko et normaali viestit tulee ja facebookit yms. pitää manuaalisesti päivittää. Asetukset on ihan samat tosiaan kuin ennen päivitystä. Mä nyt sammutin noi "odotetaan aktivointia" jutskat, annan puhelimen vetäytyä hetken ja sit kokeilen uudestaan. Mulla tosiaan ei ole edes tullu mitää viestejä aktivoinnista tai " Operaattorisi saattaa laskuttaa..."MacFinn kirjoitti:Mulla oli FaceTime ja iMessage päällä jo ennen iOS7-päivitystä. Eikä siinä mitään ongelmaa ollut tai mitään mysteeriviestejä.puhvalo kirjoitti:iMessagen ja Facetimen osalta minulla lähti toimimaan kun laitoin ne asetuksista päälle. Ne olivat siis ihan kokonaan kytkettynä pois päältä tuona aikana kun aktivointi ei toiminut Applella.Control^ kirjoitti:Huomenta!
-
Viesti Kirjoittaja shaber »
-
Viesti Kirjoittaja itula »
Taustakuvaksi voi asettaa kameran rullalta oman kuvan - asetukset/taustakuvat ja kirkkaus - lukitulle näytölle tai Koti-valikolle. Lukitulla näytöllä aiemmin oikein skaalautunut kuva on nyt megakokoa eikä sitä voi skaalata vaikka näytöllä lukee Siirrä ja skaalaa. Ei vain toimi.E-W kirjoitti:Mitä tarkoitat taustakuvan skaalaustoiminnolla?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Ei. Eikä mitenkään muutenkaan.shaber kirjoitti:Voiko palauttaa kutosta jos ei ole varmuuskopsannu iOS7 kertaakaan itunesiin? Latasin puhelimesta suoraa wifillä.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Se johtuu parallax-toiminnosta. Ota se pois päältä, niin toimii taas vanhaan tapaan.itula kirjoitti:Lukitulla näytöllä aiemmin oikein skaalautunut kuva on nyt megakokoa eikä sitä voi skaalata vaikka näytöllä lukee Siirrä ja skaalaa. Ei vain toimi.
Ohjeeksi esim. http://iosguides.net/turn-off-parallax- ... nds-ios-7/
Compaq Prolinea 4/33.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka