Jan__ oli lähettänyt asiasta YV:n niin vastasin sitten samalla tavalla.E-W kirjoitti:Eiköhän se viestintä kannattaisi olla julkista, niin muutkin saattaisivat hyötyä.tuomaril kirjoitti:Vastasin lähettämääsi YV:hen.Jan__ kirjoitti:Terve
onnistuuko unlock iPhone 4s, ios 5.0 ja firmis oli 1.0.11
iOS 5.1.1 Jailbreak & Unlock
-
Re: iOS 5.1.1 Jailbreak & Unlock
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja irual »
Muutin ulkomaille, mutta en saa ulkomaista liittymää toimimaan iphonessani. Sim-kortti pitää unlockata. Johtaako jailbreakaus samalla unlockaamiseen? Veisin puhelimen mieluiten liikkeeseen, mutta paikallinen apple shop on kesälomalla

iphone 4s 5.1.1
Model MD258KS
Niin ja nykyinen liittymä on soneran.
-
http://www.applenberry.com/gevey-ultra-s-gsm/irual kirjoitti:Terve,
Muutin ulkomaille, mutta en saa ulkomaista liittymää toimimaan iphonessani. Sim-kortti pitää unlockata. Johtaako jailbreakaus samalla unlockaamiseen? Veisin puhelimen mieluiten liikkeeseen, mutta paikallinen apple shop on kesälomalla
iphone 4s 5.1.1
Model MD258KS
Tuolla onnistuu.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jos olet muuttanut ulkomaille pysyvästi tai ainakin pidemmäksi aikaa, kannattaa ottaa yhteyttä siihen suomalaiseen operaattoriin, jolta tuon olet ostanut (ja jonka operaattorilukittu se siis on). He saattavat purkaa operaattorilukon, jos ovat kilttejä.irual kirjoitti:Terve,
iphone 4s 5.1.1
Model MD258KS
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Ainiin, kyllähän kai Surinan säännöissä tuo ulkomaille muutto riitti sopparin purkamiseksi.arttula kirjoitti:Jos olet muuttanut ulkomaille pysyvästi tai ainakin pidemmäksi aikaa, kannattaa ottaa yhteyttä siihen suomalaiseen operaattoriin, jolta tuon olet ostanut (ja jonka operaattorilukittu se siis on). He saattavat purkaa operaattorilukon, jos ovat kilttejä.irual kirjoitti:Terve,
iphone 4s 5.1.1
Model MD258KS
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kanadalainen1 »
Oma älliini ei vaan riitä tähän mennessä tulleiden vinkkien ymmärätämiseen

Minulla olisis siis DNA;lle lukittu iPhone 4 ja pitäisi saada pelaamaan Saunalahden kortilla jos vain mahdollista...
Tiedot puhelimesta:
iPhone 4
Version 5.1.1
Modem Firmware 04.12.01
Kiitos

-
Ei onnistu.kanadalainen1 kirjoitti:Heippa,
Minulla olisis siis DNA;lle lukittu iPhone 4 ja pitäisi saada pelaamaan Saunalahden kortilla jos vain mahdollista...
Tiedot puhelimesta:
iPhone 4
Version 5.1.1
Modem Firmware 04.12.01
Kiitos
-
tuomaril kirjoitti:Ei onnistu.kanadalainen1 kirjoitti:Heippa,
Tiedot puhelimesta:
iPhone 4
Version 5.1.1
Modem Firmware 04.12.01
Kiitos
Heippa Tuomari,
Eli, onko tälle puhelimelle mahdollisuutta tehdä unlockki ja jailbreikki tulevaisuudessa?
Tuleeko kaikille firmwareille tms. unlockki ja jailbreikki aina jossain vaiheessa.
Terveisin kanadalainen
-
JB onnistuu mutta unlock ei. Kaikille firmiksille ei tule unlockkia.kanadalainen1 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Ei onnistu.kanadalainen1 kirjoitti:Heippa,
Tiedot puhelimesta:
iPhone 4
Version 5.1.1
Modem Firmware 04.12.01
Kiitos
Heippa Tuomari,
Eli, onko tälle puhelimelle mahdollisuutta tehdä unlockki ja jailbreikki tulevaisuudessa?
Tuleeko kaikille firmwareille tms. unlockki ja jailbreikki aina jossain vaiheessa.
Terveisin kanadalainen
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Aiemmin kyselinkin tästä kun olisi pitänyt tuo Dna lukittu murtaa sim-kortin osalta muttei onnistu. Nyt kuitenkin löytyy kiinnostusta puhelimen haltijalla pelkkään JB ohjelmien saatavuuden vuoksi.
Millä JB kannattaa tehdä tähän malliin jossa tuo sama baseband kuin aiemmassa tapauksessa?
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Absinthe.salmaster kirjoitti:Olen tekemässä JB juuri tuohon jota ei saa unlockattua. JB kuitenkin siis pystyy tekemään?
Aiemmin kyselinkin tästä kun olisi pitänyt tuo Dna lukittu murtaa sim-kortin osalta muttei onnistu. Nyt kuitenkin löytyy kiinnostusta puhelimen haltijalla pelkkään JB ohjelmien saatavuuden vuoksi.
Millä JB kannattaa tehdä tähän malliin jossa tuo sama baseband kuin aiemmassa tapauksessa?
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Nyt tuli Error could not connected ti lockdownd! Mitä tapahtui!?
Edit. Puhelin on 4.
Edit2. Noin kolmasosaan saakka palkki menee ja pysähtyy.
Edit3. Palkki ei liiku ainakaan vielä mutta nyt tuli näyttöön Palautus käynnissä.
No nyt näyttää onnistuvan. Sormet ristiin. Tein varmuudeksi kopion ennen tätä.
hitsinpitsi kun viimeksi meni nopeammin eikä tullut näitä ongelmia.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Onnistuukohan sama iPhone 4s kun haluaisin jailbreakin poisHeletee kirjoitti:
yritetty kokoaika.
saako ohjelmiston jostain tuohon manuaalisesti, että saan ipadin takaisin käyttöön?
Edit vihdoinkin tais mennä palautus läpi, kuin muokasin vähän host-tiedostoa ja poistin palomuurin ja virustorjunnan päältä

-
Viesti Kirjoittaja Heletee »
Mulla siis oli laitettu host tiedosto noin:Ihme_Ankka kirjoitti:Onnistuukohan sama iPhone 4s kun haluaisin jailbreakin poisHeletee kirjoitti:
yritetty kokoaika.
saako ohjelmiston jostain tuohon manuaalisesti, että saan ipadin takaisin käyttöön?
Edit vihdoinkin tais mennä palautus läpi, kuin muokasin vähän host-tiedostoa ja poistin palomuurin ja virustorjunnan päältäMitä meinasit tuolla "muokkasin vähän host-tiedostoa" ?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/320373
Niin otin yhden osoitteen sieltä pois:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=924945
-
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Eli mulla ees oo koko hostia?Heletee kirjoitti:Mulla siis oli laitettu host tiedosto noin:Ihme_Ankka kirjoitti:Onnistuukohan sama iPhone 4s kun haluaisin jailbreakin poisHeletee kirjoitti:
yritetty kokoaika.
Edit vihdoinkin tais mennä palautus läpi, kuin muokasin vähän host-tiedostoa ja poistin palomuurin ja virustorjunnan päältäMitä meinasit tuolla "muokkasin vähän host-tiedostoa" ?

-
Viesti Kirjoittaja mistahype »
- iPhone 4S
- iOS 5.1.1.
- BB 2.0.12
Itse olen aikanaan purkanut olikohan 4.3.3:sen Gevey kopiolla sekä sitä ennen Ultrasn0w:lla. Ja nyt ois tää uus haaste.
-
http://www.applenberry.com/gevey-ultra-s-gsm/mistahype kirjoitti:Otetaan ny tähän kärkeen reality check eli onko joku saanu jollain tavalla purettua lukituksen:
- iPhone 4S
- iOS 5.1.1.
- BB 2.0.12
Itse olen aikanaan purkanut olikohan 4.3.3:sen Gevey kopiolla sekä sitä ennen Ultrasn0w:lla. Ja nyt ois tää uus haaste.
-
http://www.applenberry.com/gevey-ultra-s-gsm/mistahype kirjoitti:Otetaan ny tähän kärkeen reality check eli onko joku saanu jollain tavalla purettua lukituksen:
- iPhone 4S
- iOS 5.1.1.
- BB 2.0.12
-
Viesti Kirjoittaja Heletee »
On sulla varmasti host, ainakin jos on windows kone, mutta sitä ei olla muokattuIhme_Ankka kirjoitti:Eli mulla ees oo koko hostia?Heletee kirjoitti:Mulla siis oli laitettu host tiedosto noin:Ihme_Ankka kirjoitti:Onnistuukohan sama iPhone 4s kun haluaisin jailbreakin poisHeletee kirjoitti:
yritetty kokoaika.

-
Viesti Kirjoittaja irual »
Kiitos vastauksista! Soneran kanssa asiointi on hieman hankalaa, ja säilyttäisin mielelläni myös suomalaisen liittymäni...tuomaril kirjoitti:Ainiin, kyllähän kai Surinan säännöissä tuo ulkomaille muutto riitti sopparin purkamiseksi.arttula kirjoitti:Jos olet muuttanut ulkomaille pysyvästi tai ainakin pidemmäksi aikaa, kannattaa ottaa yhteyttä siihen suomalaiseen operaattoriin, jolta tuon olet ostanut (ja jonka operaattorilukittu se siis on). He saattavat purkaa operaattorilukon, jos ovat kilttejä.irual kirjoitti:Terve,
iphone 4s 5.1.1
Model MD258KS
Niinpä pistän tuollaisen apple n berryn ultra S:n tilaukseen. Onko muuten noiden SMS ja MMS -asetusten kanssa ollut ongelmia?
-
Viesti Kirjoittaja tepaaaaaa »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Onko iOS 5 kuitenkin?tepaaaaaa kirjoitti:Morjens! Elikkä ois tämmöne ulkomailta hankittu iphone 4 joka on tuotu suomeen. Siin on ollut käytössä at&t liittymä ja se on nyt menny siihen aktivointi tillaan eli siihen tarvis sen liittymän jota ei oo mahollista hankkia. Ja firmwaresta ei oo mittää tietoa mikä on. Nyt kysyisin että onko tätä luuria mitenkään mahollista saada toimimaan sim vapaasti täällä suomessa esim. jailbreak+unlock yhdistelmällä? Jos onnistuu jotenki niin selvät ohjeet olisi mukava saada.
-
Viesti Kirjoittaja Nilwx »
Onko mitään minkä menettäisin jos JB iPhone 4S? Olen kuullut että siinä menee takut kumoo, pitääkö paikkaansa?
Jos asia pitäisi paikkaansa, iPhone on JB ja takuut lähtee, niin onko mahdollista sitten jollaki tavanna UN-Jailbrake?
Kuulin tässä viimeaikoina sieltä sun täältä että on mahdollista vaihtaa iPhone 4S tuohon uuteen tulevaan iPhone 5, soneralta?
Mietiskelin tässä jos toi Takuu homma pitää paikkaansa, niin onko kummiskin mahdollista vaihtaa tuo JB- iPhone 4S, soneralla.
(Tämä iPhone 4S on hommattu Soneralta 2Vuotta kuukausimaksu)
-
Takuu häviää JB:stä mutta kun palauttaa tehdasasetukset, niin takuukin palautuu. Unlockkaamaan ei pysty ilman Geveytä.Nilwx kirjoitti:Hei!
Onko mitään minkä menettäisin jos JB iPhone 4S? Olen kuullut että siinä menee takut kumoo, pitääkö paikkaansa?
Jos asia pitäisi paikkaansa, iPhone on JB ja takuut lähtee, niin onko mahdollista sitten jollaki tavanna UN-Jailbrake?
Kuulin tässä viimeaikoina sieltä sun täältä että on mahdollista vaihtaa iPhone 4S tuohon uuteen tulevaan iPhone 5, soneralta?
Mietiskelin tässä jos toi Takuu homma pitää paikkaansa, niin onko kummiskin mahdollista vaihtaa tuo JB- iPhone 4S, soneralla.
(Tämä iPhone 4S on hommattu Soneralta 2Vuotta kuukausimaksu)
-
tuomaril kirjoitti:JB onnistuu mutta unlock ei. Kaikille firmiksille ei tule unlockkia.kanadalainen1 kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Ei onnistu.kanadalainen1 kirjoitti:Heippa,
Tiedot puhelimesta:
iPhone 4
Version 5.1.1
Modem Firmware 04.12.01
Kiitos
Heippa Tuomari,
Terveisin kanadalainen
Tervehdys vielä

Elikkä jos tälle mallille ei voi tehdä unlockkia.
Niin onko mitään mahdollisuutta sitten käyttää puhelinta muilla kuin DNA;n korteilla? Mites tämä GEVEY?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka