![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jaksaisiko joku asiaa perehtynyt tehdä synteesin, mitä etuja ja huonoja puolia noilla kahdella ohjelmalla oikein on. Eli limera1nilla ja greenpois0nilla. Ja ilman mitään henkilökohtaisia antipatioita jompakumpaa kohtaan. Kiitos kovasti !

Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja inf »
Tuskinpa niissä on mitään suurempia eroja. GP luultavasti on vähän viimeistellympi sovellus kuin tuo limera1n. Molemmilla homma kyllä hoituu.arttula kirjoitti:Tässähän jo vanha mies menee ihan sekaisin...![]()
Jaksaisiko joku asiaa perehtynyt tehdä synteesin, mitä etuja ja huonoja puolia noilla kahdella ohjelmalla oikein on. Eli limera1nilla ja greenpois0nilla. Ja ilman mitään henkilökohtaisia antipatioita jompakumpaa kohtaan. Kiitos kovasti !
Ok. Mistä nämä riemunkiljahdukset sitten johtuivat, kun toinen ilmestyi ? Ovatko molemmat untethered -tyyppisiä ?inf kirjoitti: Tuskinpa niissä on mitään suurempia eroja. GP luultavasti on vähän viimeistellympi sovellus kuin tuo limera1n. Molemmilla homma kyllä hoituu.
Viesti Kirjoittaja Holomo »
Viesti Kirjoittaja inf »
Ainakin osalla ollut ongelmia tuon limera1nin kanssa, eli tuntunut toimivan jos kuu ja aurinko oikeassa asennossa, suurimmalla osalla kuitenkin toiminut ongelmitta. Itse jouduin limera1nin kanssa bootata laitteen 5 kertaa ennenkuin itse limera1n kuvake tuli näkyviin, ja sen jälkeen sai 2 boottausta että sai cydian näkyviin.arttula kirjoitti:Ok. Mistä nämä riemunkiljahdukset sitten johtuivat, kun toinen ilmestyi ? Ovatko molemmat untethered -tyyppisiä ?inf kirjoitti: Tuskinpa niissä on mitään suurempia eroja. GP luultavasti on vähän viimeistellympi sovellus kuin tuo limera1n. Molemmilla homma kyllä hoituu.
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja Tege »
SEhän oli vakuuttava softa. Puhelin bootattu?inf kirjoitti:Joo eipä vakuuta Greenpois0nkaan. Kaksi kertaa nyt yrittänyt mutta ei tule Cydiaa näkyviin...
Viesti Kirjoittaja inf »
Juu on...ei vaikutustaTege kirjoitti:SEhän oli vakuuttava softa. Puhelin bootattu?inf kirjoitti:Joo eipä vakuuta Greenpois0nkaan. Kaksi kertaa nyt yrittänyt mutta ei tule Cydiaa näkyviin...
Viesti Kirjoittaja Razer92 »
Viesti Kirjoittaja Napoleon »
No siitä ihan johtui että jotenkin vaan tuntuisi tuo greenpoison "vakaammalta".arttula kirjoitti:Ok. Mistä nämä riemunkiljahdukset sitten johtuivat, kun toinen ilmestyi ? Ovatko molemmat untethered -tyyppisiä ?inf kirjoitti: Tuskinpa niissä on mitään suurempia eroja. GP luultavasti on vähän viimeistellympi sovellus kuin tuo limera1n. Molemmilla homma kyllä hoituu.
Viesti Kirjoittaja kamk »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Joo tää bugi on näköjään huomattu.. korjausta odotellessa, ei näköjään nää Chroniclen äijätkään sen ihmeempiä osaa... katotaan nyt kuinka nopee saavat fixattua... Geohot hoiti pahimmat bugit altapois erittäin kiitettävään tahtiininf kirjoitti:Juu on...ei vaikutustaTege kirjoitti:SEhän oli vakuuttava softa. Puhelin bootattu?inf kirjoitti:Joo eipä vakuuta Greenpois0nkaan. Kaksi kertaa nyt yrittänyt mutta ei tule Cydiaa näkyviin...
Ja en ole ainut. Greenpoisonin sivuilla kommenteissa ei kukaan ole saanut toimimaan
Kiitos kovasti vaivannäöstä !IIIMacci kirjoitti:Niille jotka on ihan pihalla olen pikaisesti koonnu paketin tähänastisista tämän ketjun ekaan postaukseen. Jos on lisättävää/korjattavaa niin YVtä pliis...
Eip mitään. "Paketti" - tai olisko pitänny sanoo tietopaketti löytyy siis tämän ketjun ensimmäisestä viestistä - ekalta sivulta. Selvityksenä vain kun tuli yvtä että voitko laittaa pakettia mulle tulemaanarttula kirjoitti:Kiitos kovasti vaivannäöstä !IIIMacci kirjoitti:Niille jotka on ihan pihalla olen pikaisesti koonnu paketin tähänastisista tämän ketjun ekaan postaukseen. Jos on lisättävää/korjattavaa niin YVtä pliis...
Viesti Kirjoittaja Miccis »
Viesti Kirjoittaja inf »
Konffaa että se iphone aukeaa sinne virtuaalikoneeseen, eikä mäkkiin, jos tämä on virtaulboxissa mahdollista. Parallelsissa aina kysyy että kumpaan kytketäänMiccis kirjoitti:Yritin Macilla asentaa tuota limera1nia virtualboxin kautta Windows XP:llä, mutta ei siitä mitään tullut, vaikka asentelin itunesin windowsille. Jää siihen "entering recovery" ruutuun ja sitten mac-puolella aukeaa itunes, joka ilmoittaa että ipad on palautusmoodissa. Limera1n ei windows-puolella kuitenkaan etene mihinkään.
Vitsi, ehkä sitä Mac-versiota pitää vain odotella.
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei tuo Greenpois0n toimi tällä hetkellä. Käytä limera1n.com tarjoamaa jos haluat heti saada. Ohjeet löytyy tältäkin foorumilta!Mulvio kirjoitti:Jos tämä on nyt kerran mahdollista tehdä 4.1:llä, niin kertokaapa mulle joku total noob ohje. Käyttis on Windows 7.
Viititkö pistää linkin? Olisin ekaa kertaa tekemässä mitään tämmöstä.inf kirjoitti:Ei tuo Greenpois0n toimi tällä hetkellä. Käytä limera1n.com tarjoamaa jos haluat heti saada. Ohjeet löytyy tältäkin foorumilta!Mulvio kirjoitti:Jos tämä on nyt kerran mahdollista tehdä 4.1:llä, niin kertokaapa mulle joku total noob ohje. Käyttis on Windows 7.
Viesti Kirjoittaja inf »
Tuollahan se oli alhaalla ekalla sivullaMulvio kirjoitti:Viititkö pistää linkin? Olisin ekaa kertaa tekemässä mitään tämmöstä.inf kirjoitti:Ei tuo Greenpois0n toimi tällä hetkellä. Käytä limera1n.com tarjoamaa jos haluat heti saada. Ohjeet löytyy tältäkin foorumilta!Mulvio kirjoitti:Jos tämä on nyt kerran mahdollista tehdä 4.1:llä, niin kertokaapa mulle joku total noob ohje. Käyttis on Windows 7.
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja inf »
sit vaan asentamaan niitä ohjelmia. Kyllä sulla varmaan joku syy oli miksi halusit jailbreakata?Mulvio kirjoitti:Ok. Tein ton. Nyt on jb. Näyttää toimivan. Mitäs sitte?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”