iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja TheAziz »
Jossakin tömäsin kommentteihin kyseisestä värkistä kun selvittelin että mikäs homma se oikein onkaan niin muutama jantteri tuntui tuumaavan että eka julkaisupäiväksi oli luvattu 1.4 jolloin oli vain ilmestynyt feikki jonka ajamalla lopputulos oli ollut se että puhelimeen se ei vaikuttanut mitenkään ja tietokoneen ruudulle oli vain auennut tuo thunderst0rmin sivusto.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
feikkihän tuo on.TheAziz kirjoitti:Itsekin tuohon thunderst0rmiin törmäsin pari päivää sitten mutta suhtaudun kyllä siihen melko varauksella ja uskon että pelkkää kusetusta.
Jossakin tömäsin kommentteihin kyseisestä värkistä kun selvittelin että mikäs homma se oikein onkaan niin muutama jantteri tuntui tuumaavan että eka julkaisupäiväksi oli luvattu 1.4 jolloin oli vain ilmestynyt feikki jonka ajamalla lopputulos oli ollut se että puhelimeen se ei vaikuttanut mitenkään ja tietokoneen ruudulle oli vain auennut tuo thunderst0rmin sivusto.
-
Viesti Kirjoittaja Riksteri »
-
Viesti Kirjoittaja jykä82 »
-
Viesti Kirjoittaja Jupex »
-
Viesti Kirjoittaja Mansku »
Jossain muualla taisin sanoa jo, että jos on 3GS ja ei ole tallessa niitä device hasheja niin ei onnistu tällä hetkellä mitenkäänJupex kirjoitti:Mulla on nyt 3Gs tuossa paperipainona. Kaikin keinoin olen yrittänyt 3.1.2:sta saada sisään siinä onnistumatta. Miten mä nyt etenen. Mulla on semmoinen kuva et painoin cydiassa aikoinaan make my life easier painiketta. Eli miten saan firmiksen sisään ja luurin pelittämään?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jos olit painanut tuota "Make my life easier" -näppäintä ennen, kuin 3.1.3 -firmis julkaistiin, voit vielä palauttaa 3.1.2:sen. Googleta "3.1.2. firmware restore saurik". Sieltä saat varmasti osviittaa. Ainakin näytti olevan yksi YouTube -opastusvideo aiheeseen liittyen.Jupex kirjoitti:Mulla on nyt 3Gs tuossa paperipainona. Kaikin keinoin olen yrittänyt 3.1.2:sta saada sisään siinä onnistumatta. Miten mä nyt etenen. Mulla on semmoinen kuva et painoin cydiassa aikoinaan make my life easier painiketta. Eli miten saan firmiksen sisään ja luurin pelittämään?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
-
Jos sulla on 3.1.2 siellä niin onnistuu mutta muuten ei. Joka versiolle on omansa.
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Miten tuo onnistuu jos Cydia ei toimi? Mulla ei toimi, olen kuitenkin painanut tuota nappulaa ennen kuin 3.1.3 ilmestyi. Haluaisin breikata uudestaan, jotta saan Cydian pelittämään taas.Mansku kirjoitti:Näet sen kun käynnistät Cydian, siinä ylereunassa lukee "this device has..."
Jos sulla on 3.1.2 siellä niin onnistuu mutta muuten ei. Joka versiolle on omansa.
-
No sittenhän asioiden pitäisi olla hyvällä tolalla. Katso tuolta ohjeita. En valitettavasti osaa neuvoa enempää, koska itse myöhästyin tuon 3.1.2 -hashin tallennuksesta. Minulla samoin yksi iPhone 3GS paperipainona, toinen vielä toimii.Jupex kirjoitti:Muistaakseni painoinkin tuota painiketta. Tosiaan firmis asennettiin heti kun 3.1.2 tuli ulos enkä sen jälkeen ole miettinyt asiaa. Voi kakka etten sanois.
-
arttula vastasi tuohon tilanteeseen just muutama viesti sittenmmmvuori kirjoitti:Miten tuo onnistuu jos Cydia ei toimi? Mulla ei toimi, olen kuitenkin painanut tuota nappulaa ennen kuin 3.1.3 ilmestyi. Haluaisin breikata uudestaan, jotta saan Cydian pelittämään taas.Mansku kirjoitti:Näet sen kun käynnistät Cydian, siinä ylereunassa lukee "this device has..."
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
RT @saurik Again: the signature process has absolutely nothing to do with the version of the firmware you have installed (or claim you have installed).arttula kirjoitti:Jupex kirjoitti:En valitettavasti osaa neuvoa enempää, koska itse myöhästyin tuon 3.1.2 -hashin tallennuksesta. Minulla samoin yksi iPhone 3GS paperipainona, toinen vielä toimii.
-
Eli siis mitä tuo tarkoittaa käytännössä ? Olen kuvitellut, että, jos tuon hashin on tallettanut 3.1.2 -aikana, ennen 3.1.3:n julkaisua, onnistuu palautus.egoste kirjoitti:RT @saurik Again: the signature process has absolutely nothing to do with the version of the firmware you have installed (or claim you have installed).arttula kirjoitti:Jupex kirjoitti:En valitettavasti osaa neuvoa enempää, koska itse myöhästyin tuon 3.1.2 -hashin tallennuksesta. Minulla samoin yksi iPhone 3GS paperipainona, toinen vielä toimii.
-
-
Oletko kokeillut tehdä täsmälleen ohjeiden mukaan ? Ja hyvällä tolalla siten, että periaatteessa 3.1.2:n palautus ylipäätään saattaa olla mahdollista, jos 3.1.2:n hash on tallessa Saurikin palvelimella.Jupex kirjoitti:Miten mun asiat on hyvalla jamalla kun redsn0w ei veda firmista loppuun vaan koko homma jumahtaa boot looppiin?
EDIT// Ja siis tarkennuksena: 3.1.2:n palautus Saurikin palvelinta käyttäen ei mene ihan suoraviivaisesti: firmis sisään ja unlockaus, vaan pitää muokata palvelinluetteloa tietokoneessa jne. Katso ohjeita netistä.
-
- edit -
3.1 firmiksellä tuli teksti odotetaan iPhonea, ja puheliumen ruudulla edistymistä kuvaava palkki + omenalogo.
-
Hmm... Olisiko siten mahdollista, ettei tuo 3.1.2 -hashia ole kuitenkaan talletettuna Saurikille ? Minulla kävi samoin, kun kokeilin palauttaa tuota paperipainona olevaa 3GS:ää, jos ei ollut hashia talletettuna.Jupex kirjoitti:Tehty ja ei auttanu hosts filun sorkkiminen.
-
-
Onnea !! Kerro sitten, miten lopulta kävi.Jupex kirjoitti:Anteeksi mutta mitä perskelettä nyt tapahtuu =) 3.1 firmis menee kuin meneekin sisään. En saata uskoa tätä todeksi.

-
- Millä toi JB kannattaa tehdä?
- Miten saan 3.1.2 firmiksen sisään, koska
- mulla on backup 3.1.2 firmiksestä joka ei varmaankaan ole alaspäin yhteensopiva 3.1 firmiksen kanssa.
-
Lataa netistä 3.1.2 custom -firmis (.ipsw -filu), ja sitten valitse se palautuksessa. Muistaakseni tässä vaiheessa piti tosiaan olla ne hosts -filut kunnossa, ja hash Saurikin palvelimella.Jupex kirjoitti:Sitten lisää kysymyksiä koska nyt olen tilanteessa jossa puhelin on stock firmiksellä, lukittuna soneralle:
- Millä toi JB kannattaa tehdä?
- Miten saan 3.1.2 firmiksen sisään, koska
- mulla on backup 3.1.2 firmiksestä joka ei varmaankaan ole alaspäin yhteensopiva 3.1 firmiksen kanssa.
Minulla Blackra1n on aina toiminut, kuin junan vessa. Muista en tiedä.
-
-
Kokeilepa vaikka sitä Blackra1nia.Jupex kirjoitti:No backup tuli ihan ok, ja luuri on nyt toiminnassa. Ainoana ongelmana No Service. Ja se JB uupuu.
-

-edit-
Vetäsin blackra1nilla ja nytten herjaa seuraavaa: "waiting for activation" ja ei suostu aktivoitumaan normaalisti, vaikka Soneran simmi sisällä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka