Luulen ettei tänää kyllä tule, jos vanhoihin merkkeihin on luottamista. Koska tuosta 4.3:sta ei ole vielä gm versiota julkaistu joka yleensä aina on tullut ennen varsinaista versiota.. (tosin yhtään betaakaan ei ole tullut enää ulos eli julkaisu taitaa olla lähellä, jos ei tänään niin hyvin pian) Ois kyllä kiva jos tänää tulis. Niin ja en ole kyllä kuullut että tossa 4.3:ssa olisi bugeja(?), jotka nyt sitten viivästyttäisivät sen julkaisua niin kuin tämän 4.2.1:sen kanssa kävi.
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
ananasmies kirjoitti:Redmond Piessä oli huhuja että se tulisi 14.2 tai 15.2. Jos tulee tänään, niin se on aikasimmillaan klo. 10 Cupertinon aikaa, eli klo. 20 Suomessa.
rimppis82 kirjoitti:Toivottavasti tulee 28.2 ja toivotaan että tuo mun iphone 4 alkaa tomimaan vaakatilassa tuon jälkeen kun tämä 4.2.1 ei ainakaan tomi.
Eihän sinulla ole tuo pystysuunta lukittuna eli tuplanapautus kotipainikkeeseen ja vedät sitä moniajoriviä vasemmalta oikealle ja katsot ettei siinä vasemmassa reunassa olevassa kuvakeessa ole lukon kuvaa.
Viimeksi muokannut Delli, 16.2.2011 klo 12.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
rimppis82 kirjoitti:Toivottavasti tulee 28.2 ja toivotaan että tuo mun iphone 4 alkaa tomimaan vaakatilassa tuon jälkeen kun tämä 4.2.1 ei ainakaan tomi.
Toimii, mutta aina välillä ja toimii kaikissa ohjelmissa. Toimi oikein hyvin pari päivää sitten, mutta kun lataa alkua niin lakkaa toimimasta. Tai ei lakkaa toimimasta, mutta kun kääntää näyttöä ei käänny enää vaan kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä.
rimppis82 kirjoitti:Toimi oikein hyvin pari päivää sitten, mutta kun lataa alkua niin lakkaa toimimasta. Tai ei lakkaa toimimasta, mutta kun kääntää näyttöä ei käänny enää vaan kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä.
Tarkennatko vielä, että lataa alkua mistä? Ja siis, ei käänny enää vaan kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä, mitä tarkoitat? Siis mikä kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä?
rimppis82 kirjoitti:Toimi oikein hyvin pari päivää sitten, mutta kun lataa alkua niin lakkaa toimimasta. Tai ei lakkaa toimimasta, mutta kun kääntää näyttöä ei käänny enää vaan kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä.
Tarkennatko vielä, että lataa alkua mistä? Ja siis, ei käänny enää vaan kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä, mitä tarkoitat? Siis mikä kääntyy automaattisesti ilman kääntämistä?
Eli kun lataa akkua niin näytön kääntö lakkaa toimimasta ei kokonaan, mutta se tekee sen automaattisesti ohjelmasta riippumatta. Eli kun käännät näyttöä niin mitään ei tapahdu. Olisiko rautavika?
Viimeksi muokannut rimppis82, 16.2.2011 klo 21.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rimppis82 kirjoitti:Nyt tuo kääntö taas toimii, mutta se toimii vastakkaiseen suuntaan kuin normaalisti. Pitäiskö silti käydä saunalahden liikkeessä kysymässä?
Antamiesi kuvausten perusteella luultavasti itse ainakin kävisin kysymässä sieltä mistä olen luurini hommannut.