Ai että oikeen myyjä...osaaks ne kaupassa mitään, ossaks ne edes myydä...?Janne123 kirjoitti:Täytyy kysyä kun olen hieman sekaisin. Eli iPhone 4 tulossa luultavasti pian. Jos myyjä nyt osaa, niin hän downgradettaa 4.3.5:een ja samalla BB 04.10.01.
Onko tuohon basebandiin tulossa mahdollisuutta unlockata esim. ultrasnowlla? Ja jos ei, niin onko Gevey ultra ainut vaihtehto? Miten tuo Gevey käytännössä toimii, luultavasti pidetään luurissa aina? Toimiiko tuo iOS5:llä hyvin?
Lisäys: Niin ja mistä tuo Gevey on halvinta tilata ja vieläpä niin, ettei ole feikki?
iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
-
Viesti Kirjoittaja Janne123 »
Täytynee opetella kirjoittamaan ennen kuin tulen foorumeille huutelemaan.rsaarela kirjoitti:Ai että oikeen myyjä...osaaks ne kaupassa mitään, ossaks ne edes myydä...?Janne123 kirjoitti:Täytyy kysyä kun olen hieman sekaisin. Eli iPhone 4 tulossa luultavasti pian. Jos myyjä nyt osaa, niin hän downgradettaa 4.3.5:een ja samalla BB 04.10.01.
Onko tuohon basebandiin tulossa mahdollisuutta unlockata esim. ultrasnowlla? Ja jos ei, niin onko Gevey ultra ainut vaihtehto? Miten tuo Gevey käytännössä toimii, luultavasti pidetään luurissa aina? Toimiiko tuo iOS5:llä hyvin?
Lisäys: Niin ja mistä tuo Gevey on halvinta tilata ja vieläpä niin, ettei ole feikki?

Eli siis käytetty iLuuri ja siis se myyjä ei ole minkään liikkeenmyyjä vaan entinen omistaja...
Ja hänelläpä ei ollutkaan tietokonetta, joten nyt sisällä se uusin baseband ja iOS. Eli onkohan tuohon mahdollisesti tulossa unlockkia jollain keinolla ja kenen toimesta?
Edit: Ja siis miten itse saisin downgradetettua siihen 4.3.5:een niin että baseband ja firmis alentuisi, muttei tarvitsisi tehdä sitä aktivointia?
-
Viesti Kirjoittaja pessotto »
*LG P1, Asus EeePC 1000HGO*
*Canon EOS 500D*
*HP Photosmart C4480*
*Lacie Porshe Desing Desktop Drive P'9230 1TB for Time Machine*
-
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
http://blog.iphone-dev.org/ eli ei.SupiCas kirjoitti:Ei mitään uutisia Untethered JB:stä?
-
iOS 5 untethered jailbreak
Viesti Kirjoittaja roopeee »
-
Re: iOS 5 untethered jailbreak
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Samaa tahtois varmasti tietää 10miljoonaa muutakin... odottavan aika on pitkä. Ittellä tulee vedettyy akku liian usein sammumispisteeseen, joten tethered ei kauheesti innosta...roopeee kirjoitti:Elikkä siis kenelläkään tietoa, että milloin tulee untethered jailbreak iOS 5:lle?
-
Viesti Kirjoittaja pmalm »
Lockinfon beta toimii vitosessa, eikä oo millään tavoin ainakaan vielä temppuillut.Tege kirjoitti:Onko jossain jotain listaa missä näkee miten nuo softat päivittyvät cydiassa? Kun ainakin lockinfo ei vissiin vielä tue io5:Sta kunnolla.
Löytyy lisäämällä repo http://apt.dba-technologies.com/beta
-
Viesti Kirjoittaja Juuba »

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Googlaa winterboard fix for ios 5 tms. Tolla sen saa toimii, mutta piti lisätä joku repo, mutta en muista mikä..Juuba kirjoitti:Itse päivitin ios 5:n iPhone 4:seen ja cydia perään. Winterboard ei tuossa ios5:ssa vielä toimi ja lisäksi luuri jumiin satunnaisesti kerran pari päivässä. Ei auta muuta kuin Macilla aukaista...Onko muilla samalaista pientä ongelmaa? En ole vielä tyhjentänyt ja asentanut uudellen, mutta taitaa se olla edessä...
-
Viesti Kirjoittaja alicia00 »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Eli ostin käytetyn iphone 4, jossa tehdasasetuksia palauttaess itunes päivitti ios 5.Ja luettuani nämä viestit, ymmärsin että jailbreak olisi tulossa joskus tulevaisuudessa? Voinko itse omalla koneellani downgradeta vanhempaan versioon ja miten? Tämä ei siis ole unlock.
Basebandia en tiedä.
Ipad 3 Retina 16 GB + Cellular Black
MacBook Pro 13" 2012
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Oliko puhelin jailbreikattu kun ostit sen? Löytyikö valikosta Cydia?alicia00 kirjoitti:Auttakaas naista pulassa!![]()
Eli ostin käytetyn iphone 4, jossa tehdasasetuksia palauttaess itunes päivitti ios 5.Ja luettuani nämä viestit, ymmärsin että jailbreak olisi tulossa joskus tulevaisuudessa? Voinko itse omalla koneellani downgradeta vanhempaan versioon ja miten? Tämä ei siis ole unlock.
Basebandia en tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja anDDi »
Mulla tähän mennessä tethered JB toiminut ongelmitta. WinterBoardihan toimii nyt virallisesti iOS 5:ssa. Saurik sen eilen päivitti ja uusin versio löytyy Cydiasta. WinterBoardista ja teemoista puheenollen, viitsisikö joku iOS4:n vielä omaava uploadata /System/Library/Carrier Bundles/Sonera_fi.bundle kansiosta "carrier.plist" nimisen tiedoston minulle? Carrier logoa ei tällä hetkellä ilman tuota iOS4:n carrier.plist -tiedostoa taida saada vaihdettua. Ja täytyy nimenomaan olla tuolta sonera-kansiosta se, muutenhan löytyisi varmaan googlettamallakin. Ei millään viitsis downgrade tuon takia..Juuba kirjoitti:Itse päivitin ios 5:n iPhone 4:seen ja cydia perään. Winterboard ei tuossa ios5:ssa vielä toimi ja lisäksi luuri jumiin satunnaisesti kerran pari päivässä. Ei auta muuta kuin Macilla aukaista...Onko muilla samalaista pientä ongelmaa? En ole vielä tyhjentänyt ja asentanut uudellen, mutta taitaa se olla edessä...
Edit: eipä tarvitsekaan, löysin vanhan .ipcc version ja purkasin sieltä tuon carrier.plistin.
-
Ei ole Jailbreikattu,eikä ole Cydiaa.tuomaril kirjoitti:Oliko puhelin jailbreikattu kun ostit sen? Löytyikö valikosta Cydia?alicia00 kirjoitti:Auttakaas naista pulassa!![]()
Basebandia en tiedä.
Sinänsä toi JB tuttu kun kakkosluuri on 3gs johon oon tehny JB:n.Oon lukenut tuosta tethered versiosta, joka toimii niin että jos akku menee nollille täytyy laittaa piuhat kiinni ja yhdistää koneeseen? Koska tää normaali JB versio olisi tulossa?
Baseband on 04.11.08
MacBook Pro 13" 2012
-
Elikkä et voi downgreedata vanhempaan iOS versioon.alicia00 kirjoitti:Ei ole Jailbreikattu,eikä ole Cydiaa.tuomaril kirjoitti:Oliko puhelin jailbreikattu kun ostit sen? Löytyikö valikosta Cydia?alicia00 kirjoitti:Auttakaas naista pulassa!![]()
Basebandia en tiedä.
Sinänsä toi JB tuttu kun kakkosluuri on 3gs johon oon tehny JB:n.Oon lukenut tuosta tethered versiosta, joka toimii niin että jos akku menee nollille täytyy laittaa piuhat kiinni ja yhdistää koneeseen? Koska tää normaali JB versio olisi tulossa?
Baseband on 04.11.08
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Pro 13" 2012
-
Näistä ei nykyään tiedä homma on menny monimutkaisemmaksi kuin ennen - pahimmat kolot paikataan samantien ja näiden Alan harrastajien - Dev-teamin populaatio tuntuu enemmänkin vähenevän kuin lisääntyvän... eli sama jengi yrittää hakkeroida versio versiolta vaikeutuvaa tehtävää... täs tarvis selkeesti jonkun new-blood-kilpailun että sais lisää säpinää kehiin. G-hots oli kyl oman aikansa SuperStar - voi niitä aikoja!alicia00 kirjoitti:Selvä, eli täytyy odotella kun tulee se untethered versio ios 5:lle? Meneekö siinä viikkoja vai kuukausia?

-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
-
Viesti Kirjoittaja Darckey »
Kyllä kaikki 60 ohjelmaa mitä mulla oli toimii ja suureen osaan tulikin tuo päivitys ios5lle. TomTom Nordic 1.8.2 toimii mulla mainoisti!mihkeli kirjoitti:Miten on, toimiiko kaikki ohjelmat uudessa ios 5:ssa?? Esim tomtom? Ja onko missään listaa mitkä ohjelmat ei toimi? Ja vielä toimiiko gevey ios 5:ssa??
Tosta geveystä sen verta että sun pitäisi päivttää puhelin niin ettei baseband päivity. Lisätietoa saat kun selaat tämän ketjun aikasempia vietejä.
iPhone 13 256GB
iPhone XS Max 256GB
Apple Watch 42 S2 Nike
AirPods 2
Time Capsule 2TB
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
-
Viesti Kirjoittaja Tusge »
Mikähä vialla?
-
Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen Redsn0wn "just boot tethered right now"-valinnalla.Tusge kirjoitti:Tein jailbreikin redsn0wlla mut cydia ei sarttaa. Sammuu vaa heti.
Mikähä vialla?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tusge »
-
Linkki BB- juttuun:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=17547
-
Viesti Kirjoittaja Alapta »
Tuosta vielä ohjeet: http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios ... -tutorial/
Itse en ole vielä testannut.
Monella ei näytä toimivan, kun lueskelee kommentteja.
http://www.idownloadblog.com/2011/10/22 ... jailbreak/
http://www.idownloadblog.com/2011/10/22 ... -tutorial/
https://www.facebook.com/RedmondPie/pos ... 6635114914
iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka