iOS 6.1 - eikä pääse enää 2G:hen
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
Re: iOS 6.1 - eikä pääse enää 2G:hen
Viesti Kirjoittaja jurppa »
Nyt olis 6.1.1 tarjolla 4S mallille, katsellaan mitä tapahtuu....
MacBook Pro 16" (2021) M1 Pro 32Gt 1Tt | Macintosh Plus (1987)| iPhone 13 Pro 128GB (Graphite) 16.0
-
Viesti Kirjoittaja n0fear »
altg kirjoitti:Itse itselleni vastaten: Luuriin Jailbreak, iFunBoxilla PC:llä BatteryDoctorPro:n deb-tiedosto (http://idroid.us/cydia-tweak-batterydoc ... 1-224.html) sisään ja katsos, sen 3G-kytkin toimii! Ja mikä kummallisinta, tuon asennuksen (ja vielä poistonkin) jälkeen sekä NCSettingsin että Auxon aiemmin toimimaton 3G-kytkin alkoi myös toimimaan oikein. Eli jotain tuon asennus luurille tekee, vaikka föönin omissa asetuksissa säädin on edelleen LTE-nimellä.altg kirjoitti:Onkohan tässä operaattorikohtaisia eroja, kun 6.1-päivityksen myötä tuo LTE-kytkin ilmestyi 3G:n tilalle omaan vitoseen ilman mitään operaattoripäivityksiä. Vastaavasti nyt IOS:in uudelleen asennuksen jälkeen kyselyä operaattoripäivityksestä ei tule ja 3G on korvautunut LTE:llä. Operaattorina DNA.
Tällä reseptillä sain itselleni myös 2g:n toimimaan oikein:). Olin jo menossa operaattoria vaihtamaan kun oli niin paskat kentät omassa kodissa(1tai 2 pykälää max) ja puhelut katkeili mutta nyt taas täydet kentät ja akun kestokin piteni huomattavasti... Kiitos altg vinkeistä:)!!!!
Viimeksi muokannut n0fear, 18.2.2013 klo 15.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Palautin oman vitoseni enkä ole sen jälkeen hyväksynyt tarjottua operaattoripäivitystä. Ja 3G kytkin on ja toimii. Menin sen päivityksen vahingossa hyväksymään vaikka LTE-sopparia mulla ei ole.
ai niin, operaattori Sonera.
Viimeksi muokannut MacFinn, 18.2.2013 klo 15.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
MacFinn kirjoitti:Palautin oman vitoseni enkä ole sen jälkeen hyväksynyt tarjottua operaattoripäivitystä. Ja 3G kytkin on ja toimii. Menin sen päivityksen vahingossa hyväksymään vaikka LTE-sopparia mulla ei ole.
Mulla operaattorina DNA ja missään vaiheessa ei kysynyt operaattoripäivityksistä mitään ,palauttaessa ym,eli varmaan operaattorikohtaisia eroja näissä on...
-
Viesti Kirjoittaja jaapinen »
Olisikohan jossain vaiheessa mahdollista, että operaattoreilta tulisi sellainen asetuspäivitys, että tuon LTE-nappulan lisäksi sinne saataisiin myös 3G-nappula? Heikolla kuuluvuusalueella tämä on oikeasti kiusallinen vaiva, kun ei akku tahdo kestää. Vai pitääkö tästä olla operaattoriin yhteydessä tai lieneekö siitä edes hyötyä?
-
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
Luulisi että jossain vaiheessa tulisi kyseinen vaihtoehto sillä eihän tuossa mielestäni ole järjenhäivää että pitää palauttaa ohjelmisto ja ei hyväksy operaattori päivityksiä jos haluaa tuon 3G/2G vaihtoehdon säilyttää.
-
Tämän takia juuri en ole kyseiseen operaatioon vielä halunnut ryhtyä. Mutta pakko taipua, jollei päivityksiä kuulu pian.K@rtsa kirjoitti:Luulisi että jossain vaiheessa tulisi kyseinen vaihtoehto sillä eihän tuossa mielestäni ole järjenhäivää että pitää palauttaa ohjelmisto ja ei hyväksy operaattori päivityksiä jos haluaa tuon 3G/2G vaihtoehdon säilyttää.
-
jaapinen kirjoitti:Tämän takia juuri en ole kyseiseen operaatioon vielä halunnut ryhtyä. Mutta pakko taipua, jollei päivityksiä kuulu pian.K@rtsa kirjoitti:Luulisi että jossain vaiheessa tulisi kyseinen vaihtoehto sillä eihän tuossa mielestäni ole järjenhäivää että pitää palauttaa ohjelmisto ja ei hyväksy operaattori päivityksiä jos haluaa tuon 3G/2G vaihtoehdon säilyttää.
Ei vaikuttanut mulla mitään vaikka kuinka palautteli ja yritti kaikin keinoin saada 3G kytkimen takas itunesin kautta, LTE kytkin oli ja pysyi.Operaattorina DNA. Breikki+muut sisään niin sai 3G kytkimen toimimaan oikein ja akun keston normaaliksi. Meinas pikkasen lähtee järki kun akku kesti alle päivän,kentät oli 1-2 pykälää ja puhelut katkeili koko ajan. Nyt akku kestää sen 3 päivää heittämällä, kentät täysillä koko ajan ja puhelut ei katkeile... Lomalla ollessani akku kesti reilu 5 päivää vähällä käytöllä...
-
Olin tästä asiasta yhteydessä operaattoriin (Tele Finland), ja siellä sanottiin että hekään eivät voi tälle toistaiseksi mitään, mutta palautetta on laitettu Applen suuntaan. Saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa apuja vai ei. Itse en jaksa askarrella tuon palauttamisen kanssa ellei joku osaa sanoa, että se todella auttaa Tele Finlandin kanssa.
Huoh, alkaa toisinaan väsyttää nykyinen softapäivitysmeininki. Ikinä ei kannattaisi päivittää softaa, koska todennäköisesti se menee vaan huonompaan suuntaan. Don't fix what ain't broken.
Huoh, alkaa toisinaan väsyttää nykyinen softapäivitysmeininki. Ikinä ei kannattaisi päivittää softaa, koska todennäköisesti se menee vaan huonompaan suuntaan. Don't fix what ain't broken.
-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Ei tuokaan sääntö toimi, joskus menee parempaa suuntaan joskus huonompaan. Tällä kertaa meni huonompaan.jaapinen kirjoitti:Olin tästä asiasta yhteydessä operaattoriin (Tele Finland), ja siellä sanottiin että hekään eivät voi tälle toistaiseksi mitään, mutta palautetta on laitettu Applen suuntaan. Saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa apuja vai ei. Itse en jaksa askarrella tuon palauttamisen kanssa ellei joku osaa sanoa, että se todella auttaa Tele Finlandin kanssa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka