iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja xetec »

-
Viesti Kirjoittaja ruukeri »
Nyt kun lukee tätä viestiketjua, niin olen enemmän kuin pakotettu kysymään yksinkertaistusta asiaan.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Eli minulla on paketissa nyt Telefinlandin 3G 32GB S ja tarkoituksenani olisi purkaa lukitus, että saan sen toimimaan mahdollisesti Saunalahden kortilla. Eli jos jollakin ystävällisellä ammatti-ihmisellä olisi aikaa laittaa linkkiä, tahi listausta minulle siitä, kuinka laitteen lukitus puretaan. Puhelin tuli postissa 21.4 tietokoneeni on iMac. (jos näillä on vastausten kannalta väliä)

eli 1. Poista muovi kotelosta ja ota puhelin käteen... . Tämän jälkeen laitetaanko telefinland kortti sisään, vai kenties Saunalahti suorilta? Millä ohjelmalla purku kannattaa tehdä jne? Haluaisin tietään, missä järjestyksessä asiat tehdään, ettei mene hommat pilalle heti alkuun. En ole vielä tosiaan aukaissut pakettia, joten en tiedä mikä ohelmaversio puhelimessa on.
Jos tulevaisuudessa haluaisikin puhelimen takaisin alkuperäisen operaattorin käyttöön ja takaisin "lukituksi", niin riittääkö siinä vain firmwaren päivitys nykyiseen?
ISOT KIITOKSET AVUSTA JO ETUKÄTEEN!!!
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
All we need, then, is to make iTunes use it. Luckily, most operating systems also have the ability to locally define bypasses on specific hostnames through a file called hosts. Using this, we can redirect requests to Apple's signature server to Cydia.xetec kirjoitti:Jees, Kiitos. Ihan sellanen pikkunen vielä että mihin host tiedostoon, ihan ei auennu. Voi olla tyhmä kysymys mutta silti. Pikku vinkki
So, open the file C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts (Windows) or /etc/hosts (Mac OS X) and add the following entry to the bottom of the file.
74.208.10.249 gs.apple.com
Now, when iTunes thinks it is talking to Apple, it is talking to Cydia instead. Doing this will allow iTunes to access signatures already stored by Cydia's "on file" feature.
-
Viesti Kirjoittaja xetec »

-
- Ylläpitäjä
Ei ikävä kyllä onnistu uuteen 3GS malliin tällä hetkellä. TF vaan käyttöön.ruukeri kirjoitti:Apua!
Nyt kun lukee tätä viestiketjua, niin olen enemmän kuin pakotettu kysymään yksinkertaistusta asiaan.Aika paljon vaihtelevaa infoa ja eri vaihtoehtoja unlockaukseen. (menee neiti vähemmästäkin sevon)
Eli minulla on paketissa nyt Telefinlandin 3G 32GB S ja tarkoituksenani olisi purkaa lukitus, että saan sen toimimaan mahdollisesti Saunalahden kortilla. Eli jos jollakin ystävällisellä ammatti-ihmisellä olisi aikaa laittaa linkkiä, tahi listausta minulle siitä, kuinka laitteen lukitus puretaan. Puhelin tuli postissa 21.4 tietokoneeni on iMac. (jos näillä on vastausten kannalta väliä)
puhelimessa on.
Jos tulevaisuudessa haluaisikin puhelimen takaisin alkuperäisen operaattorin käyttöön ja takaisin "lukituksi", niin riittääkö siinä vain firmwaren päivitys nykyiseen?
-
Viesti Kirjoittaja Petzkih »
Itse hain tänään uuden 16GB 3GS:n liikkeestä, löin iMaciin kiinni ja aukes ku kierrekorkki aiemmin linkatulla http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5885 ohjeistuksella. Tuuria tai ei, niin omassa luurissa toi modeemin firmware oli juuri toi ohjeissa mainittu joka toimii heittämällä. Luurin firmware on 3.1.2 jota EI saa päivittää iTunesista 3.1.3:een vaikka se sitä miten ehdottelee jos haluaa että menee läpi helposti.egoste kirjoitti:Ei ikävä kyllä onnistu uuteen 3GS malliin tällä hetkellä. TF vaan käyttöön.ruukeri kirjoitti:Apua!
Nyt kun lukee tätä viestiketjua, niin olen enemmän kuin pakotettu kysymään yksinkertaistusta asiaan.Aika paljon vaihtelevaa infoa ja eri vaihtoehtoja unlockaukseen. (menee neiti vähemmästäkin sevon)
puhelimessa on.
Tiivistettynä siis Soneran/TF:n kortti sisään, luuri käyntiin ja aktivointi. Sitten blackra1n-asennus ja unlock, kortin vaihto ja mulla toimi samantien Saunalahden kortilla. WiFi-ei kyllä toimi, en ole ehtinyt tarkemmin tutkia syytä.
MacBook Unibody 2.0GHz, 2Gt, SSD (L2008)
ESI Duafire + ESI nEAR 05
iPhone 5 32Gt
iPad 64GB Wifi (1st Gen)
Apple TV 3gen
-
- Ylläpitäjä
Onneksi olkoon. Mistä noudit?Petzkih kirjoitti: Itse hain tänään uuden 16GB 3GS:n liikkeestä, löin iMaciin kiinni ja aukes ku kierrekorkki aiemmin linkatulla http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5885 ohjeistuksella. Tuuria tai ei, niin omassa luurissa toi modeemin firmware oli juuri toi ohjeissa mainittu joka toimii heittämällä. Luurin firmware on 3.1.2 jota EI saa päivittää iTunesista 3.1.3:een vaikka se sitä miten ehdottelee jos haluaa että menee läpi helposti.
Tiivistettynä siis Soneran/TF:n kortti sisään, luuri käyntiin ja aktivointi. Sitten blackra1n-asennus ja unlock, kortin vaihto ja mulla toimi samantien Saunalahden kortilla. WiFi-ei kyllä toimi, en ole ehtinyt tarkemmin tutkia syytä.
-
Turun Sonera Kauppa. Ainoa keskustan "virallinen" Sonerapiste, ironista eikö?egoste kirjoitti: Onneksi olkoon. Mistä noudit?
iPhone 5 32Gt
iPad 64GB Wifi (1st Gen)
Apple TV 3gen
-
Viesti Kirjoittaja Gerry »
Nollaappa verkkoasetukset. Tuolla lailla sain ite pelaamaan.Petzkih kirjoitti:WiFi-ei kyllä toimi, en ole ehtinyt tarkemmin tutkia syytä.
-
Edit: Ajoin Blackra1nin uusiksi, jonka jälkeen luuri käynnistyi ja WiFi toimii. Unohtuikin aiemmin tuo ettei iPhone käynnisty ilman apuja enää breakin jälkeen. Tyytyväisiä tuloksiin ollaan silti!
iPhone 5 32Gt
iPad 64GB Wifi (1st Gen)
Apple TV 3gen
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Tota kutsutaan nimellä "tethered jailbreak", ja siinä täytyy kahtoo ettei akku lopu tai muuten sammu, koska sitten täytyy olla kone jolla pystyy startata puhelimen taas... sanan "mobiili" merkitys vähän kyseenalaistuu mutta olkootPetzkih kirjoitti:Argh, näyttäisi siltä että luuri ei suostu käynnistymään itse. Haluaa vaan palauttaa iTunesista. Noh, kikkaillaan ja katsotaan miten käy.
Edit: Ajoin Blackra1nin uusiksi, jonka jälkeen luuri käynnistyi ja WiFi toimii. Unohtuikin aiemmin tuo ettei iPhone käynnisty ilman apuja enää breakin jälkeen. Tyytyväisiä tuloksiin ollaan silti!

-
Viesti Kirjoittaja Jupex »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kokeiltko jo läpi uudestaan egosten viimeksi ehdottamat toimenpiteet ? Ihan kaikki ? Kyllä tuon pitäisi startata, kun tekee kaiken tarkkaan ohjeiden mukaan mistään oikomatta.Jupex kirjoitti:Onks kellekään tullu ideoita sen suhteen, että kuinka mää saan kentät mun luuriin?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja maku »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei vielä ole julkistettu, mutta sellainen on kuulemma jo valmiina Geohotillamaku kirjoitti:Itsellä kans toi blackin tethered luurissa ja kaikki on ihan kivasti mennyt sen kanssa, mut tuli mieleen, et oisko blackra1nilta tullu jo ohjelmaa, jossa ei ole väliä, jos luurista sattuis esim.loppumaan akku..
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja maku »
-
Jailbreak-kysymys
Viesti Kirjoittaja Kaalimato »
Olen kuullut että 3GS:ssän jailbreakkaamisessa ilmenee ongelmia (wifi, gps) ?
-
Re: Jailbreak-kysymys
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
-
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
No koitappa vaikka ajatella nyt.Kaalimato kirjoitti:En.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Kaalimato »
Entäs unlock?
-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
http://www.redmondpie.com/jailbreak-iph ... 1n-zni327/
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka