Selvä homma. Netistä katoin videota jossa tyypillä oli nelosessa kyseinen päivitys ja ylisti kuinnka animaatiot on nyt smoothit ja muutenki parempi kuin ennen.
Kokemuksia. Jep. Akkua syövä paska. Alkaa oikeasti keittää tämän kanssa! Pitääkö tässä akku lähtee vaihtamaan kun tippuu 20->10% n. 5 minuutin puhelun aikana. Aivan hanurista!
edit. En käytä 4G:tä, yritän aina sulkee turhat taustaohjelmat. Sähköposti tarkastaa itsensä tunneittain, ohjelmien päivitys taustalla on pois päältä, mutta miksi hemmetissä se silti ne päivittää?! Siri ei ole päällä, paikannus on, mutta harvemmin tulee käytettyä karttoja.
Ideoita miten parantaa tätä?
Viimeksi muokannut mutakakku, 20.11.2013 klo 10.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No se on yksi vaihtoehto. Yritin nyt karsia kaiken mahdollisen sonnan pois päältä, että jos se auttaisi edes hieman tähän. Oon sellasessa räkätaudissa, että ei kykene lähtemään viemään tätä korjaukseen.
Jotain outoa tuossa laitteessasi lienee. Itselläni käytössä iOS 7 neljässä laitteessa ja perheenjäsenillä lisää, mutta niiden kanssa ei mitään tuollaista ole ilmennyt.
Mitä nyt vähän kerennyt testaamaan niin vanhemmilla laitteilla tuntuu enemmän antaneen nopeus boostia, etenkin iphone 4:sella huomasi eron selvästi ios 7.04 versioon. Myös 4S ja 5 tuntuivat hieman ripeämmiltä kiitos nopeutettujen animaatioiden.
ompponainen kirjoitti:
Minulla aivan samaa iPad kolmosessa. Nipistykset toimivat jos toimivat. Pitää odotella edellisen toiminnon jälkeen, muuten ei toimi.
Samoin rullaus alas/ylös ei toimi. Tai siis toimii kun on ensin odotellut jonkin aikaa. No, tökkien sittenkin.
Ihan hieman ketuttaa
Joo kyllä ketuttaa täälläkin. Itse tein iPad3:een restoren, mutta siitä ei ollut mitään apua. Samalla siihen päivittyi 7.0.4. Ilmeisesti tässä pitää vain kiltisti odotella 7.1:stä ja toivoa, että siinä viat korjataan. Nettikirjoittelun mukaan 7.1 olisi tosiaan nopeampi liikkeissään.
iPhone5 toimii minulla melko hyvin 7:lla. Applelle iPhone on tärkeämpi tuote kuin iPad. Siksi varmaan 7:n sovittaminen iPadiin on jäänyt taka-alalle. Mutta väärinhän se on! iLaitteet ovat kalliita ja siten voisi odottaa ja olettaa, että ne toimivat hyvin myös käyttiksen osalta, vaikka se olisi täysin uusi versio. Selvää on, että kyllä tämä tahraa Applen mainetta.
Iltaa!
Itsellä käytössä iPhone 5, sisässä IOS 7.0.4. Puhelin antaa säännöllisen epäsäännöllisesti perinteisen kolmisävelisen viestiäänen turhaan (mitään viestiä tai ilmoitusta ei saavu). En ole keksinyt mistä voisi johtua. Muuten puhelin toimii moitteetta ja tyytyväinen olen. Ongelma ilmeni myös aiemmalla 7.0.3 ohjelmistolla. Whatsappia tai Fonectan calleria olen epäillyt, mutta mitään johdonmukaisuutta en ole havainnut. Asetukset ovat jo ennestään tutut ja niissä ei pitäisi olla mitään jäänyt päälle tms. Onko muilla ollut samoja ongelmia ja olisiko ideoita asian ratkaisemiseksi?
Aiemmin oli keskustelua iOs seiskasta ja akunkestosta vanhemmissa laitteissa. Oma kokemus on, että ei tuo akkua kovin nopeasti syö niissäkään. Ohessa esimerkki perheemme iPhone 4 vanhuksesta, joka käy kyllä enemmän tyhjäkäynnillä, kuin on aktiivikäytössä..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
isotuju kirjoitti:Iltaa!
Itsellä käytössä iPhone 5, sisässä IOS 7.0.4. Puhelin antaa säännöllisen epäsäännöllisesti perinteisen kolmisävelisen viestiäänen turhaan (mitään viestiä tai ilmoitusta ei saavu). En ole keksinyt mistä voisi johtua. Muuten puhelin toimii moitteetta ja tyytyväinen olen. Ongelma ilmeni myös aiemmalla 7.0.3 ohjelmistolla. Whatsappia tai Fonectan calleria olen epäillyt, mutta mitään johdonmukaisuutta en ole havainnut. Asetukset ovat jo ennestään tutut ja niissä ei pitäisi olla mitään jäänyt päälle tms. Onko muilla ollut samoja ongelmia ja olisiko ideoita asian ratkaisemiseksi?
Täällä ihan samanlaisia kummallisuuksia ei kyllä hajuakaan mistä tämä johtuu.
Itsellä ollut nyt 7.0.4 käytössä pari viikkoa 4S:ssä. Positiivinen yllätys. Toimii ongelmitta ainakin tässä puhelimessa, akkukin kestää hyvin. Yhteystiedot ja kalenterit synkkautuvat omaan pilveen (owncloud) ongelmitta. AINOA harmituksen aihe on, ettei kalenterissa näy viikkonumeroita. MacBook Prossa on nyt Mavericks, ja sen kalenterin asetuksista sai viikkonumerot päälle En tiedä onko tuo ominaisuus ollut jo pidemmän aikaa OSX:ssä, mutta positiivinen yllätys. Samaa kaivattaisiin iOS:äänkin, kun kalenterien ulkoasukin on muuten yhteneväinen.
Joo, tämä on tiedossa. Juhlapäivät olen sieltä ottanut. Mutta minusta on typerää tilata viikkonumerot omana kalenterina "koko päivän tapahtumina". Nämä pitäisi olla kalenterissa sisäänrakennettuna.
villeke kirjoitti:Itsellä ollut nyt 7.0.4 käytössä pari viikkoa 4S:ssä. Positiivinen yllätys. Toimii ongelmitta ainakin tässä puhelimessa, akkukin kestää hyvin. Yhteystiedot ja kalenterit synkkautuvat omaan pilveen (owncloud) ongelmitta. AINOA harmituksen aihe on, ettei kalenterissa näy viikkonumeroita. MacBook Prossa on nyt Mavericks, ja sen kalenterin asetuksista sai viikkonumerot päälle En tiedä onko tuo ominaisuus ollut jo pidemmän aikaa OSX:ssä, mutta positiivinen yllätys. Samaa kaivattaisiin iOS:äänkin, kun kalenterien ulkoasukin on muuten yhteneväinen.
Osta jokin kunnon kalenteri App Storesta tuon Applen oman lelun tilalle, ne ei paljoa maksa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Te keillä puhelin päästelee viestiääniä itsekseen niin oletteko varmoja ettei teillä ole sitä asetusta päällä kun saa viestin ja jos et lue sitä niin hälyttää uudestaan? Pelkkä näytöltä vilkaisu ei riitä kumoamaan tätä vaan viesti pitää käydä ihan lukemassa.
Jos on tai et ole varma niin katso täältä: Asetukset -> Ilmoituskeskus -> Viestit ja siellä alhaalta Toista ilmoituksia.
Toivottavasti ymmärsitte hätäisen kirjoitukseni ja toivottavasti tuossa oli "vika"
villeke kirjoitti:Itsellä ollut nyt 7.0.4 käytössä pari viikkoa 4S:ssä. Positiivinen yllätys. Toimii ongelmitta ainakin tässä puhelimessa, akkukin kestää hyvin. Yhteystiedot ja kalenterit synkkautuvat omaan pilveen (owncloud) ongelmitta. AINOA harmituksen aihe on, ettei kalenterissa näy viikkonumeroita. MacBook Prossa on nyt Mavericks, ja sen kalenterin asetuksista sai viikkonumerot päälle En tiedä onko tuo ominaisuus ollut jo pidemmän aikaa OSX:ssä, mutta positiivinen yllätys. Samaa kaivattaisiin iOS:äänkin, kun kalenterien ulkoasukin on muuten yhteneväinen.
Osta jokin kunnon kalenteri App Storesta tuon Applen oman lelun tilalle, ne ei paljoa maksa.
WeekCal näyttää viikon numeron ja synkkaa aivan täysin sen Applen oman kötöstyksen kanssa. Ainoa huono puoli on hieman vanhahtava ulkonäkö, mutta tuo ei minua haittaa. Olisiko muutaman euron hankinta, en muista.
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)