Käytössä iPhone 3G jota ei vielä ole murrettu. Tarvitsisin kovasti toimivan syncml clientin joka toimisi suomalaisen valueframe.com työryhmä ohjelmiston kanssa. "vallu" käyttää standardia 1.1 syncml:ää joten se pää on kunnossa.
1.1.4 käyttikselle oli mainio syncJE softa mutta eipä toimi enään. AppStoressa on synthetiksen tekemä clientti mutta se ei toimi kunnolla. Puhelimen merkinnät siirtyy kyllä "valluun" mutta toisinpäin ei.
Katseet kääntyvät siis tuonne Cydian puolelle mutta onko sieltä löydetty sync clienttiä? Hommahan on siis pelkästään Applestä kiinni koska he eivät salli kalenteritiedon synkronoinintia.
just tuo on se mikä mulla on: toDo+cal ko. softa siis vie merkit muttei saa niitä otettua. Bugista oon informoinnut valmistajalle sekä logit lähetetty mutta ei vielä sen kummempaa edistystä.
Lisäksi toi tekee oman kalenterin puhelimeen, se tosin haittaa.
Minulla käytössä sama ValueFrame ja saman ongelman kanssa painiskelen. Oletko saanut ongelmaa ratkottua?
Itse mietin jo, että pitäisikö kiertää ongelma, ja synkata iCAL ja ValueFrame ja sitten ajaa iCLista synkkaus iPhoneen. No, enpä saanut tuota yhteyttä tuohon ValueF -kantaa toimimaan, koska se tarvitsee IMEI-koodin tunnistukseen ja sitähän tuosta tietokoneesta ei "irtoa".
Jotenkin olisi mukava saada tuo yhteys toimimaan anyhow.
Ensiksi pahoittelut vanhan viestin herättämisestä eloon.
Mutta onko tuota synkkausta saatu toimimaan.
Vallun vastaus asiaan oli suoraan että ei tueta.
En viitsisi turhaan lähteä kokeilemaan jos täällä jo tiedetään mikä on lopputulos.
vallu on siis poistanut IMEI -tarkistuksen omasta päästään ja samaan aikaan on tullut ToDo+Cal niminen softa AppStoreen. Lunttaamalla Valusta mobiili asetukset synkka alkaa toimia. Valitettavasti ei toimi iPhonen eikä ipodin omaan kalenterriin vaan ToDo -softan mukana tulee oma kalenteri joka on vähän "kökkö" mutta kuitenkin toimiva.
Synthesis AG on julkaissut Synthesis SyncML Pro for iOS -aplikaation, jolla onnistuu nyt synkka Vallun (http://www.valueframe.com) ja iPhonen natiivikalenterin kautta. Hintaan 9,95 eur tuon voi ladata http://itunes.apple.com/app/id379601545?mt=8. Asensin omaan iPhoneen ja synkkasin, toimii ongelmitta.
En saa omaani toimimaan. Millä asetuksilla homman hoidit? (url jne) Itse yritin tuota VF:n henkilökohtaisissa tiedoissa olevaa ohjeen mukaista URLia mutta ei toiminut. Ilmoitti Network erroria..????
Pitäskö tuo oman kalenterin tietokantakin tallentaa johonkin Synthesisin softassa?
En saa omaani toimimaan. Millä asetuksilla homman hoidit? (url jne) Itse yritin tuota VF:n henkilökohtaisissa tiedoissa olevaa ohjeen mukaista URLia mutta ei toiminut. Ilmoitti Network erroria..????
Pitäskö tuo oman kalenterin tietokantakin tallentaa johonkin Synthesisin softassa?
Kiitos jo etukäteen!
Kalenterin alla on lisää asetuksia. mm. juuri tuo kohta "server path" johon tulee se ./calendar/firma
Itellä toimii hienosti tuo syncML PRO vallun kanssa, pistä privaviestiä jos et saa toimimaan. (Vierailen täällä aika harvoin nykyään)
Pahoittelut jälleen vanhan asian avamisesta mutta päivitetään nyt tänne tilannetta. Vallun ja iPhonen synkkaus onnistuu nykyään ihan suoraan Activesyncillä eli nuo syncml-kikkulat voi unohtaa välistä. Activesyncillä tapahtumat menee suoraan puhelimen omaan kalenteriin automaattisesti ilman erillisen synkkanapin painallusta. Aiheesta tarkempaa ohjetta löytyy täältä http://docs.valueframe.com/valueframe-l ... kronointi/