Moi.
Eli kyseinen peli toimii muuten hyvin, mutta pätkii pelatessa koko ajan. Ongelma on melko pieni mutta silti ärsyttävä
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä pitäisi tehdä? Missä vika? Auttakaa tyhmää
Mulla tapahtuu kanssa nykimistä/pätkimistä. Ärsyttävää.
Kaikki toimi oikein mallikkaasti iPhone 3G:llä. Kun vaihdoin iPhone4:een, niin pätkiminen alkoi. Uusin versio niin käyttiksestä kuin pelistäkin tietty.
Itselläni alkoi pätkiminen 3G:n kanssa. Päivitin luurin ensin neloseen, mutta tein downgraden ja pätkiminen jatkui myös 3.1.3:lla. Luulen, että vika on uusimmassa Angry Birdsissä.Ongelmat alkoivat kun uusi latauskuva tuli eli juuri uusimmassa verisiossa.
Odottelen tässä nelosta. 32GB tilattu 6.8. ja 16GB 13.8...
kallephone kirjoitti:Minulla myös ajoittain pätkii. Olen sammuttanut kaikki ohjelmat ja edelleen pätkii.
iLuuri: 3GS
Versio: 4.02
Pätkiminen alkoi 4.0 myötä
Tajusin just etttä mulla ei ollutkaan 4.0.x asennettuna 3G:ssä, joten mullakin pätkiminen alkoi siis iOS4:n myötä.
jukk1 kirjoitti:Itselläni alkoi pätkiminen 3G:n kanssa. Päivitin luurin ensin neloseen, mutta tein downgraden ja pätkiminen jatkui myös 3.1.3:lla. Luulen, että vika on uusimmassa Angry Birdsissä.Ongelmat alkoivat kun uusi latauskuva tuli eli juuri uusimmassa verisiossa.
Odottelen tässä nelosta. 32GB tilattu 6.8. ja 16GB 13.8...
Mulla AB:n uusin versio toimi loistavasti iPhone3G 3.1.3:lla.
Nyt siis laitteistona:
Uusin Angry Birds
iPhone4
iOS 4.0.2
...ja pätkii.
Viimeksi muokannut kusmi, 20.8.2010 klo 13.15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
3GS ja 4.0.1 ja pätkii. Intro on aina yskinyt ja nykinyt välillä, mutta nyt on kentissäkin selvää nykimistä havaittavissa. Yleensä se on alussa pahinta, vähän ajan päästä helpottaa.