Eli ongelma on tosiaan kuvauksen mukainen. Sain samaisen spotifyn toimimaan kertalaakista puhelimessani Nokia e75. Premium-tili on siis tehtynä, mutta kun yritän kirjautua jo tehtyyn tiliin sisään ipodilla, niin ei vaan hyväksy käyttistä/salasanaa -joita olen tarkastanut monta kertaa, ja siis Nokiassa onnistui näillä tunnuksilla heti. Voisiko olla, että Spotifyllä on jokin rajoitus, että mobiilisovellusta saa käyttää vain yhdessä laitteessa?
ipod touch 32GB 3gen ios4 jailbrake oli wifi-yhteydessä, muut nettisivut kyllä toimi, ja siis myös applestore. Mutta voisiko wlan yhteys kuitenkin jotenkin blokata tunnusten lähettämisen.
Help
Viimeksi muokannut amanita, 13.9.2010 klo 14.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eli latasit sen applestoresta? Mua vaan ihmetyttää, että miksi sieltä tulee "free"-versio, eikä Premiumia? Eihän mikään Free edes toimi mobiilina, silti se on ainoa versio, mitä sieltä lykätään ja sitten kysytään niitä tunnareita, jotka ei siis minun tapauksessa kelpaa.
Onko sinulla mobiiliclientti jossain toisessakin laitteessa, vai pelkästään ipodissa, meinaan sitä, että saako kenties vain yhteen mobiililaitteeseen tuon clientin?
Viimeksi muokannut formulastara, 13.9.2010 klo 13.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä, Applestoresta ilmainen versio imuroitu. Piti ihan testata, että toimiiko tuo vieläkin, kun iPhoneen asensin myös Spotifyn, mutta toimi kyllä. Spotify on mulla kahdella läppärillä ja töissä ja vielä iPodissa ja iPhonessa ja Nokian N97:ssa - ja kaikissa toimii Premiumina. Ihan ilman kikkailua sain nuo asennettua kaikki ja userin ja passun laiton jälkeen toimii hyvin.
Ok, eli mun ipod on ilmeisesti jotenkin sökö varmaan jailbreakin takia tai jotain. Mites saan jailbreakin poistettua ja laitteen päiviteltyä viimeisimpään versioon(jos tämä on ainoa korjausmahdollisuus)?
Ai vaikka en ole itse laitetta Jailbreikannut? Poistaako palautus kaikki asennetut pelit ja musatkin? Eli vastaako se vähän niinkuin tehdasasetusten palautusta(reset)?
formulastara kirjoitti:Ai vaikka en ole itse laitetta Jailbreikannut? Poistaako palautus kaikki asennetut pelit ja musatkin? Eli vastaako se vähän niinkuin tehdasasetusten palautusta(reset)?
Näin juuri. App Storesta hankittu sisältö palautuu kyllä iTRunesin kautta, jos olet ne sinne syncannut. Palautus palauttaa laitteen siihen tilaan, jossa se sulle tuli ostettaessa.
Viimeksi muokannut Pupa, 13.9.2010 klo 14.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
No kun laite on oikeastaan juuri ostettu, että ei siinä hirveästi palautettavaa ole. Jailbreik siis oli jo tehty ostettaessa myyjän toimesta, vaikka laite olikin uusi. eli siis poistaako palautus jailbreikin? Itseasiassa en minä hirveästi sillä jailbreikillä mitään tee, että se ei haittaisi, pääasia, että saisin spotifyn toimimaan.
formulastara kirjoitti:No kun laite on oikeastaan juuri ostettu, että ei siinä hirveästi palautettavaa ole. Jailbreik siis oli jo tehty ostettaessa myyjän toimesta, vaikka laite olikin uusi. eli siis poistaako palautus jailbreikin? Itseasiassa en minä hirveästi sillä jailbreikillä mitään tee, että se ei haittaisi, pääasia, että saisin spotifyn toimimaan.
Joo, kyllä se sen poistaa. Mutta jos et sitä tarvitse niin samahan se on kone tehdasasetuksille palauttaa.
No nyt on käynyt ilmi, että spotifyn asentumisen ongelma on se, että ipod kysyy itunesin salasanaa. yritin rekisteröityä itunesiin ilman pankkikorttia, mutta ongelmaksi muodostui maksuttoman softan löytyminen. Sellainen pitäisi kai löytää, jotta rekisteröityminen aktivoituu. Mistä löydän sellaisen, kun storessa ei ole mitään free apps -kohtaa, kuten ohjeissa mainittiin, ja jos yritän ipodilla installoida spotifyä, niin se vaan ohjaa tilin tietoihin, ja ei anna "none" vaihtoehtoa pankkikorttiosiossa, vaan pitäisi olla Visa tai joku muu kahdesta pankkikortista.
formulastara kirjoitti:No nyt on käynyt ilmi, että spotifyn asentumisen ongelma on se, että ipod kysyy itunesin salasanaa. yritin rekisteröityä itunesiin ilman pankkikorttia, mutta ongelmaksi muodostui maksuttoman softan löytyminen. Sellainen pitäisi kai löytää, jotta rekisteröityminen aktivoituu. Mistä löydän sellaisen, kun storessa ei ole mitään free apps -kohtaa, kuten ohjeissa mainittiin, ja jos yritän ipodilla installoida spotifyä, niin se vaan ohjaa tilin tietoihin, ja ei anna "none" vaihtoehtoa pankkikorttiosiossa, vaan pitäisi olla Visa tai joku muu kahdesta pankkikortista.
Miten tämä voi olla näin vaikeaa?
iTunes Storehan on täynnä ilmaisia ohjelmia ja siellähän on ihan oma kategoria "Top Free Apps", josta varmasti löytyy jotain..
Tai jos on ihan sama, minka ohjelman ottaa, niin ota vaikka tää: http://itunes.apple.com/fi/app/stick-st ... 54300?mt=8
Ei se ole vaikeeta, kun jaksaa vaan ottaa ne aivot pois narikasta
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
formulastara kirjoitti:No nyt on käynyt ilmi, että spotifyn asentumisen ongelma on se, että ipod kysyy itunesin salasanaa. yritin rekisteröityä itunesiin ilman pankkikorttia, mutta ongelmaksi muodostui maksuttoman softan löytyminen. Sellainen pitäisi kai löytää, jotta rekisteröityminen aktivoituu.
Mistä ihmeestä sä olet sen Spotifyn siihen iPodiin hommannut, jos et App Storesta?
Edit: Näin tarkemmin ajateltuna tässähän varmaan yritetään tosiaan ladata sitä Spotify-ohjelmaa App Storesta käyttäen Spotifyn omaa tunnusta ja salasanaa. Ei sen iTunes-tunnuksen luominen tosiaan kovin hankalaa pitäisi olla, Applen omat ohjeet / Google kyllä auttaa jos on tarpeen.
Viimeksi muokannut Sälli, 14.9.2010 klo 21.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.