Kiviomena kirjoitti:Mikä olisi paras ratkaisu pitää tietokoneen tiedostot joita iTunes ei hyväksy automaattisesti päivitettynä myös iPhone 4:ssä? Tarkoitan esimerkiksi teksti, word- ja excel-dokumentteja.
- ohjelmaa joka päivittäisi tiedoston välittömästi ja automaattisesti MobileMe:n iDiskille edellisen saman tiedoston päälle?
- tietokoneen apuohjelmaa joka tekisi yhdellä klikkauksella tiedostosta pdf-tiedoston ja samalla päivittäisi sen automaattisesti iBooksiin iPhonessa?
- tai jotain vielä kehittyneempää?

Et Dropboxiin ole tutustunut?
http://db.tt/0hA06yK ja on ilmainen (2Gb vakiona tilaa, mahdollista kasvattaa kavereille suosittelujen kautta 10Gb asti, kuten itse olen saanut aikaiseksi aikaa myöten).
Käyttäytyy kuin virtuaalinen muistitikku. Ohjelma luo koneellesi Dropbox-nimisen
kansion (jonne voi tietysti tehdä omia kansioita lisää niin paljon kuin sielu sietää (ja Dropbox-tila antaa myöten

). Samalle ohjelmalle löytyy ilmainen app iPhonelle, josta sitten pääsee käsiksi eri tiedostoihin loistavasti. Itse olen jopa ostetut leffaliput heittänyt kotikoneella Dropboxiin ja avannut leffateatteriin sisälle käveltäessä PDF:n iPhonesta ja henkilökunta on viivakoodinlukijallaan lukenut lipun tiedot puhelimen ruudulta - toiminut joka kerta
iCloud tulee kyllä syksyllä mutta tämä on jo olemassa, jos nyt pitää päästä tiedostoja jakamaan.