Moro,
Mulla on iPhone 3GS, jossa jailbreikattu 4.0.1. Puhelin vapautettu kytkystä jo heinäkuussa, joten jailbreikkiä/unlockia en enää varsinaisesti tarvitse.
Mitä asioita pitää ottaa huomioon päivittäessä iOS5:n, ettei mitään tietoja häviä?
Kannattaako päivittää vanhan päälle vai asentaa puhtaalle pöydälle?
iPhone 3GS 4.0.1 (jailbreak) päivitys --> iOS5
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS 4.0.1 (jailbreak) päivitys --> iOS5
Viesti Kirjoittaja mätäomena? »
-
Re: iPhone 3GS 4.0.1 (jailbreak) päivitys --> iOS5
Viesti Kirjoittaja Jupex »
Eiköhän tuo mene ihan että vanhan päälle. Tainno siis uusi koneeseen + restore backupista. Itse olen vielä kahden vaiheilla koska jailbreak ja cydia on must.
-
Re: iPhone 3GS 4.0.1 (jailbreak) päivitys --> iOS5
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Varmuuskopio puhelimesta iTunesilla varmistaa omien asetusten palauttamisen puhelimeen. Jailbreakin avulla tehdyt muutokset katoavat toki ellei puhelinta Jailbreakkaa uudelleen ja sitten joko asenna niitä uudelleen tai käytä jotain JB-softien palautusta.
Päivitys vs. palautus -keskustelu menee sitten sen piikkiin että uskooko Applen päivityksen poistavan kaikki turhat tiedostot vai ei. Jailbreakin avulla luuriin on tosin voinut eksyä mitä mielikuvituksekkaimpia tiedostoja joita ei välttämättä sieltä pelkällä päivityksellä saa pois. Itse en kuitenkaan turhia stressailisi tuon suhteen - jos jokin vaivaa päivityksen jälkeen niin aina voi tehdä silti puhtaan asennuksen ja halutessaan jättää vielä varmuuskopionkin palauttamisen pois. Olettaen siis että yhteystiedot yms. ovat jossain muualla tallessa. Niitä ei varmaan halua käsin naputella puhelimeen.
Päivitys vs. palautus -keskustelu menee sitten sen piikkiin että uskooko Applen päivityksen poistavan kaikki turhat tiedostot vai ei. Jailbreakin avulla luuriin on tosin voinut eksyä mitä mielikuvituksekkaimpia tiedostoja joita ei välttämättä sieltä pelkällä päivityksellä saa pois. Itse en kuitenkaan turhia stressailisi tuon suhteen - jos jokin vaivaa päivityksen jälkeen niin aina voi tehdä silti puhtaan asennuksen ja halutessaan jättää vielä varmuuskopionkin palauttamisen pois. Olettaen siis että yhteystiedot yms. ovat jossain muualla tallessa. Niitä ei varmaan halua käsin naputella puhelimeen.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka