Muistutuksien paikkamuistutus
-
Muistutuksien paikkamuistutus
Viesti Kirjoittaja Aiföyn »
Mikä avuksi?
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan ku Ellun kanat.
-
Re: Muistutuksien paikkamuistutus
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
-
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Skriivaa uusi muistutusteksti ja klikkaa sitä, niin saat lisää vaihtoehtoja.sahkari kirjoitti:Mites noi muutetaan että saa paikkatietoon perustuvan päälle?
Purukumiviritys on muuten karttaohjelmalla etsiä haluttu paikka (esim. Gigantti) ja tallentaa se sieltä suoraan osoitekirjaan. Ei hyvä, mutta välttävä systeemi. Olisi hienoa, jos voisi tiputtaa suoraan nastoja muistutuskarttaan.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan ku Ellun kanat.
-
Viesti Kirjoittaja petroskaali »
Mulla päivityksen jälkeen ei myöskään löytynyt paikkaan perustuvaa muistutusta, vaimon puhelimeen sellainen tuli (molemmat 4G). Laitoin puhelimen uudestaan kiinni iTunesin, ja voila!, johan tuli paikkakin sinne. En nyt muista teinkö oikein palautuksenkin vielä, mutta tuli ominaisuus joka tapauksessa.
Kokeile josko vaikka toimisi.
pod/pad/phone/mac
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Asetukset -> Mail, yhteystiedot, kalenterit -> Muistutukset
Eli oletuslistaksi valitaan Muistutukset (ei Tehtävät).
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Kiitos mutta ei auttanut tämäkään...petroskaali kirjoitti:Heippa Aiföyn!
Mulla päivityksen jälkeen ei myöskään löytynyt paikkaan perustuvaa muistutusta, vaimon puhelimeen sellainen tuli (molemmat 4G). Laitoin puhelimen uudestaan kiinni iTunesin, ja voila!, johan tuli paikkakin sinne. En nyt muista teinkö oikein palautuksenkin vielä, mutta tuli ominaisuus joka tapauksessa.
Kokeile josko vaikka toimisi.
-
Muistutukset kohdasta löytyy ainoastaan kohta Synkronoi (1kk muistutukset, 3kk muistutukset jne) En löytänyt kohtaa mistä voisi tehdä valinnan Muistutuksien ja tehtävien väliltä??Crimson kirjoitti:Oletusasetusta voi vaihtaa kohdasta:
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mikä iPhone sulla on?Aiföyn kirjoitti:Muistutukset kohdasta löytyy ainoastaan kohta Synkronoi (1kk muistutukset, 3kk muistutukset jne) En löytänyt kohtaa mistä voisi tehdä valinnan Muistutuksien ja tehtävien väliltä??Crimson kirjoitti:Oletusasetusta voi vaihtaa kohdasta:
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
4MasBe kirjoitti: iPhone sulla on?
Syy: Lainaus kuntoon
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
"If you have an Exchange account configured, the reminders default into your "tasks" list on the server which does not seem to support location reminders. Make a new list local to your iPhone and it will then work."
Lähde: http://arstechnica.com/civis/viewtopic. ... &t=1157463
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Ja käytännössä tämä tarkoittaa että...??E-W kirjoitti:Exchange-tilien kanssa on ongelmia sijaintiin perustuvien muistutusten suhteen:
"If you have an Exchange account configured, the reminders default into your "tasks" list on the server which does not seem to support location reminders. Make a new list local to your iPhone and it will then work."
Lähde: http://arstechnica.com/civis/viewtopic. ... &t=1157463
-
Viesti Kirjoittaja kaisla »
Eli ainakaan mulla muistutus paikkaan saavuttaessa ei toimi kun näppäimet ovat lukittuna ja näyttö pimeänä (niin kuin nyt yleensä on jos luuri on vaikka taskussa). Ei tapahdu mitään. Tulen vaikka kotiin ja olen laitanut muistutuksen kotiosoitteeseen. Ei hälytä. Mutta jos sitten kotiovella seisoessani painan sitten home-nappia, niin jopa alkaa hälyttää

-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tämä on olettamus, mutta liittyisikö ongelma paikannuksen tarkkuuteen? Valmiustilassa paikannus perustunee mm. tukiasema- ja WLAN-tietoihin, kun taas puhelimen ollessa aktiivikäytössä GPS-paikannukseen.kaisla kirjoitti:Kyseli nätä jo tuolla toisessa ketjussa, mutta kokeillaas jos täältä löytyisi joku tietäjä.
Eli ainakaan mulla muistutus paikkaan saavuttaessa ei toimi kun näppäimet ovat lukittuna ja näyttö pimeänä (niin kuin nyt yleensä on jos luuri on vaikka taskussa). Ei tapahdu mitään. Tulen vaikka kotiin ja olen laitanut muistutuksen kotiosoitteeseen. Ei hälytä. Mutta jos sitten kotiovella seisoessani painan sitten home-nappia, niin jopa alkaa hälyttääOnko muilla samaa ongelmaa. Ei kai tämän näin kuulu toimia..?
Compaq Prolinea 4/33.
-
Eikös tuossa tapauksessa hälytyksen tulisi itse asiassa tapahtua jo hieman aikaisemmin, eli silloin kun saavun kotiani lähimmän tukiaseman vaikutuspiiriin..? Nythän hälytys jää tulematta kokonaan....E-W kirjoitti:mutta liittyisikö ongelma paikannuksen tarkkuuteen? Valmiustilassa paikannus perustunee mm. tukiasema- ja WLAN-tietoihin, kun taas puhelimen ollessa aktiivikäytössä GPS-paikannukseen.

-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Kyllä se mullakin toimi juuri tuolla tavalla. Muistutti kotiin saapumisesta vasta kun avasin puhelimen.E-W kirjoitti:Tämä on olettamus, mutta liittyisikö ongelma paikannuksen tarkkuuteen? Valmiustilassa paikannus perustunee mm. tukiasema- ja WLAN-tietoihin, kun taas puhelimen ollessa aktiivikäytössä GPS-paikannukseen.kaisla kirjoitti:Kyseli nätä jo tuolla toisessa ketjussa, mutta kokeillaas jos täältä löytyisi joku tietäjä.
Eli ainakaan mulla muistutus paikkaan saavuttaessa ei toimi kun näppäimet ovat lukittuna ja näyttö pimeänä (niin kuin nyt yleensä on jos luuri on vaikka taskussa). Ei tapahdu mitään. Tulen vaikka kotiin ja olen laitanut muistutuksen kotiosoitteeseen. Ei hälytä. Mutta jos sitten kotiovella seisoessani painan sitten home-nappia, niin jopa alkaa hälyttääOnko muilla samaa ongelmaa. Ei kai tämän näin kuulu toimia..?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Eli täysin turha ja käyttökelvoton ominaisuus. Ja tästä mä intoilin eniten vitosessa.Crimson kirjoitti:Kyllä se mullakin toimi juuri tuolla tavalla. Muistutti kotiin saapumisesta vasta kun avasin puhelimen.E-W kirjoitti:Tämä on olettamus, mutta liittyisikö ongelma paikannuksen tarkkuuteen? Valmiustilassa paikannus perustunee mm. tukiasema- ja WLAN-tietoihin, kun taas puhelimen ollessa aktiivikäytössä GPS-paikannukseen.kaisla kirjoitti:Kyseli nätä jo tuolla toisessa ketjussa, mutta kokeillaas jos täältä löytyisi joku tietäjä.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Kyllä mulla ainakin muistuttelee taskusta lukittunakin..kaisla kirjoitti:Eli täysin turha ja käyttökelvoton ominaisuus. Ja tästä mä intoilin eniten vitosessa.Crimson kirjoitti:Kyllä se mullakin toimi juuri tuolla tavalla. Muistutti kotiin saapumisesta vasta kun avasin puhelimen.E-W kirjoitti:Tämä on olettamus, mutta liittyisikö ongelma paikannuksen tarkkuuteen? Valmiustilassa paikannus perustunee mm. tukiasema- ja WLAN-tietoihin, kun taas puhelimen ollessa aktiivikäytössä GPS-paikannukseen.kaisla kirjoitti:Kyseli nätä jo tuolla toisessa ketjussa, mutta kokeillaas jos täältä löytyisi joku tietäjä.
Ongelmaksi tuli se, että vaimo ei voi käyttää muistutuksia ollenkaan, jos hän ei laita täppää iCloud tiliin muistutusten kohdalle. Mutta jos sen laittaa päälle, niin meidän muistutukset menee samat molempien luureihin. Toisaalta jo vaimolle tekee oman iCloud tilin, niin kuvavirta ym mieluisat ominaisuudet ei vissiin enää toimi?
-
Ja nyt menee sitten meikäläisellä yli permanentin...jt.syrja kirjoitti: Kyllä mulla ainakin muistuttelee taskusta lukittunakin..

-
Viesti Kirjoittaja iPee »
Mulla tuo meni niin, että ensin ei ollu tuo paikkamuistutus valittavissa ollenkaan, mutta kun käytin Asetukset->iCloud->Muistutukset On ja samantien Off, niin nyt näkyy myös sijainnissa-valinta muistutuksissa.jt.syrja kirjoitti: Ongelmaksi tuli se, että vaimo ei voi käyttää muistutuksia ollenkaan, jos hän ei laita täppää iCloud tiliin muistutusten kohdalle.
-
Viesti Kirjoittaja Pitsa »
Oli samoja ongelmia, joku ehdotti käyttämään asetuksista sijaintipalveluja pois päältä tai buutaamaan luurin. Tein molemmat ja nyt toimii, lähdettäessä ja saavuttaessa.kaisla kirjoitti:Ja nyt menee sitten meikäläisellä yli permanentin...jt.syrja kirjoitti: Kyllä mulla ainakin muistuttelee taskusta lukittunakin..
-
Viesti Kirjoittaja Esawesa »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka