Vaihdoin iPhonen toiseen iPhoneen.. Saanko mitenkään pelastettua pelejäni mm. Restaurant Story ja muut TeamLavan pelit.. Käytössäni on Storm8 ID vanhassa puhelimessani..
iTunesissa vasemmalla palkissa iLuurin kohdalla hiiren oikealla "Varmuuskopioi" ja sitten uuden iLuurin kohdalla samasta valinnasta "Palauta varmuuskopiosta" ja anna myös synkronoida rauhassa kopion palautuksen jälkeen.
Viimeksi muokannut egoste, 29.1.2012 klo 18.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siten että en pääse pelamaan peliäni siitä tilanteesta missä se on vanhassa puhelimessa.. Luulen ainakin että pystyn pelaamaan tota kun kerran mulla on se Storm8 ID.. Ehken mutta josko joku tietäisi..
_Tintti kirjoitti:Siten että en pääse pelamaan peliäni siitä tilanteesta missä se on vanhassa puhelimessa.. Luulen ainakin että pystyn pelaamaan tota kun kerran mulla on se Storm8 ID.. Ehken mutta josko joku tietäisi..
Siirsithän myös vanhan puhelimesi varmuuskopion uuteen?
_Tintti kirjoitti:Kyllähän ne yhteystiedot ja mm. valokuvat tuli..
Missäköhän on vika? Vai eikö noiden kuulukaan siirtyä..
Nuo kyllä kuuluu siirtyä, mutta muistaakseni suurimmassa osassa peleistä hävisi tallennukset (raivostuttavaa mm. Angry Birdsissä jossa tahkonnut jo aika monesta kentästä sen 3 tähteä suurella vaivalla ja lukuisien herjojen kera). Tässä siis vain päivitettiin iOS-versioo 3->4 ja ei otettu uutena käyttöön vaan palautin varmuuskopiosta, jonka otin ennen puhelimen päivitystä. En tiedä onko parantunut pelien tallennus esim. pilvipalveluihin ja Apple-ID:n/Gamecenterin perusteella hakisi joihinkin peleihin tulokset. Koitan varmaan tässä lähiviikkoina päivittää omaa eli pianhan sen näkee miten käy.