Tulostus iPadista
-
Tulostus iPadista
Viesti Kirjoittaja perakk »
Syy: Otsikko kuvaavammaksi
-
Re: Tulostus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Printopia
PrintDirect
HP home&biz
jne..
Valinnanvaikeutta ja testauksen tarvetta..
Taisin itse testeissäni onnistua juuri tuolla HP:n softalla kun on nyt käytössä tuommoinen ikivanha HP:n verkkotulostin kytkettynä lanin kautta wlaniin.
Syy: täsmennys
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Mulla pöytäkone päällä ja verkossa, niin sen kautta pystyy tulostamaan printnsharella. Mikä tahansa tulostin käy tällöin..perakk kirjoitti:Mitä vaihtoehtoja on tulostaa tiedostot Ipadista? Olen tiedoton!
-
Viesti Kirjoittaja acco »
-
Viesti Kirjoittaja teemue »
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Enpä tajunnut heti lisätä, mutta ainakin tämä printnshare toimii myös 3G:n yli. Eli maailmalta voi tulostaa paperit valmiiksi -tulee käytettyä työasioissa viikottain eli toimii..jt.syrja kirjoitti:Mulla pöytäkone päällä ja verkossa, niin sen kautta pystyy tulostamaan printnsharella. Mikä tahansa tulostin käy tällöin..perakk kirjoitti:Mitä vaihtoehtoja on tulostaa tiedostot Ipadista? Olen tiedoton!
-
Viesti Kirjoittaja perakk »
-
Viesti Kirjoittaja sys64738 »
-
Re: Tulostus iPadista
Viesti Kirjoittaja jugih »
Mulla on Samsungin laseri ja WiFin yli tulostus toimii "Samsung Mobile Print" -softalla oikein hyvin.
-
Ei se printnshare mulla ainakaan näy tulostimena vaan sehän on appi, johon voit exportata tiedoston ja sitten tulostaa..sys64738 kirjoitti:Toimiiko teillä vielä printnshare ihan normaalisti? Ennen pystyi mielestäni näistä iOS natiivisoftistakin, kuten Mail ja Safari, printtaamaan mutta nykyään ei löydy printnsharea tulostimena? Rampauttiko iOS5 tämän, vai onko vaan joku oma bugi mulla kyseessä? Muista softista kyllä onnistuu tulostus
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Viesti Kirjoittaja strong »
tosi hidas, 10 min per A4, tsin printteri on jaettu mcProon kautta . HPn airprint -yhteensopiva printteri on nyt lomalla mukana mutta en ole sitä vielä testannnut.acco kirjoitti:Printopia (OSX) ja fingerprint (Osx tai win) olivat minulla testissä. Päädyin printopiaan, toimii hyvin sekä ipadista että iphonesta, airport expressiin kytkettyyn lexmarkin usb-printteriin.
-
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
-
Viesti Kirjoittaja sys64738 »
ennen se näkyi, esiintyi iOS:lle printterinä... tai ainakin Safarista sai "printattua" sivun printnshareen, ja siitä sen sitten sai kikkailtua avoimen PC:n kautta verkkoprintterille. Tosin ei sillä ole enää väliä, kun printteriini oli tullut päivitys ja nyt se toimii suoraan iPadini kanssajt.syrja kirjoitti:Ei se printnshare mulla ainakaan näy tulostimena vaan sehän on appi, johon voit exportata tiedoston ja sitten tulostaa..sys64738 kirjoitti:Toimiiko teillä vielä printnshare ihan normaalisti? Ennen pystyi mielestäni näistä iOS natiivisoftistakin, kuten Mail ja Safari, printtaamaan mutta nykyään ei löydy printnsharea tulostimena? Rampauttiko iOS5 tämän, vai onko vaan joku oma bugi mulla kyseessä? Muista softista kyllä onnistuu tulostus
-
Korjaisiko tuo Apps sitä ongelmaa että Epson SW600- monitoimiprintteriä on ollut mahdoton liittää Saunalahden Wippies- päätelaitteen ylläpitämään Wifi-verkkoon? Voisiko Appsilla ottaa yhteyden suoraan Epsonin printteriin?Mr. Hyde kirjoitti:Epsonilla on myös oma appsi jolla voi tulostaa suoraan tiettyihin Epsonin wifi tulostimiin. Tukee kai vähän vanhempiakin malleja. Testattu ja toimii iPadilla.
-
Juu ei siis ole näkynyt airprint tulostimena, vaan ohjelmana, jossa voit tiedoston avata. Sieltä printnshare ohjelmasta sitten tapahtuu itse tulostaminen..sys64738 kirjoitti:ennen se näkyi, esiintyi iOS:lle printterinä... tai ainakin Safarista sai "printattua" sivun printnshareen, ja siitä sen sitten sai kikkailtua avoimen PC:n kautta verkkoprintterille. Tosin ei sillä ole enää väliä, kun printteriini oli tullut päivitys ja nyt se toimii suoraan iPadini kanssajt.syrja kirjoitti:Ei se printnshare mulla ainakaan näy tulostimena vaan sehän on appi, johon voit exportata tiedoston ja sitten tulostaa..sys64738 kirjoitti:Toimiiko teillä vielä printnshare ihan normaalisti? Ennen pystyi mielestäni näistä iOS natiivisoftistakin, kuten Mail ja Safari, printtaamaan mutta nykyään ei löydy printnsharea tulostimena? Rampauttiko iOS5 tämän, vai onko vaan joku oma bugi mulla kyseessä? Muista softista kyllä onnistuu tulostus
-
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Toki yksi kone on päällä jos halutaan tulostaa mihin tämä on asennettu mutta konetta nyt käytetään muutenkin niin menee tuolla kätevästi.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Harmi, kun Airport Express tai TC eivät osaa suoraan jakaa tulostinta iPadille.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
HP 5510:ssa näyttää olevan myös eprint- ominaisuus jonka avulla voit tulostaa internetin kautta ko pintteriin ilman tietokone usb-yhteyttä emailin välityksellä. Wippies- adsl-päätelqitteen kautta tapahtuvaa tulostusta en ole vielä testannut, toivottavasti toimii myös Saunalahden Adsl: nkautta.jomppa kirjoitti:Itse olen käyttänyt AirPrintActivatoria, jolla saa iMacissä jaettua tulostimen iPadia varten. Toki tässä tapauksessa koneen täytyy luonnollisesti olla tulostuksen aikana päällä.
Harmi, kun Airport Express tai TC eivät osaa suoraan jakaa tulostinta iPadille.
-
Viesti Kirjoittaja TimppaA »
Tarkoituksena siis voida tulostaa sähköpostin PDF-liitetiedostot helposti suoraan laserilla. Mites iPad käyttäytyy, jos tulostamista varten on wifi, mutta sähköpostit pitäisi osata hakea 3G:llä?
Ehdotuksia?
Timppa
-
Viesti Kirjoittaja turncoat »
Osta joku AirPrint ulostin, joka tukee ad-hoc verkkoa, en tiedä tukevatko ne kaikki, mutta luultavasti. Silloin et tarvitse tukiasemaa.TimppaA kirjoitti:Miten rakennan tyhjästä alkaen edullisimmin tulostamisen mahdollistavan kokoonpanon työmaaolosuhteisiin, kun langallista nettiyhteyttä ei ole, käytössä iPad 1 wifi + 3G? Minkä lasertulostimen hankin, pitääkö olla wifi-tukiasema?
Tarkoituksena siis voida tulostaa sähköpostin PDF-liitetiedostot helposti suoraan laserilla. Mites iPad käyttäytyy, jos tulostamista varten on wifi, mutta sähköpostit pitäisi osata hakea 3G:llä?
Ehdotuksia?
Timppa
Jos iPad on ad-hoc verkossa, se menee nettiin ja hakee ne sähköpostit 3G:n kautta. Jos iPad on infrastruktuuriverkossa (tukiaseman kautta), se yrittää aina sitä kautta nettiin vaikka sieltä ei pääse, PAITSI jos se tukiasema ei anna iPadille gatewayn osoitetta ollenkaan.
-
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Kyllä tuo suoraan tulostimen kanssa taitaa jutella?strong kirjoitti:Korjaisiko tuo Apps sitä ongelmaa että Epson SW600- monitoimiprintteriä on ollut mahdoton liittää Saunalahden Wippies- päätelaitteen ylläpitämään Wifi-verkkoon? Voisiko Appsilla ottaa yhteyden suoraan Epsonin printteriin?Mr. Hyde kirjoitti:Epsonilla on myös oma appsi jolla voi tulostaa suoraan tiettyihin Epsonin wifi tulostimiin. Tukee kai vähän vanhempiakin malleja. Testattu ja toimii iPadilla.
http://itunes.apple.com/fi/app/epson-ip ... 76192?mt=8
Tuolla voi jopa skannata monitoimikoneilla, en tosin ole kokeillut miten toimii.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka