Otin iPhoneen joskus ajat sitten tuollaisen ohjelman, koska ajattelin sen olevan kätevä tapa uppia kuvat palvelimelle. Tili oli siis jo valmiina. Homma toimiikin muuten hyvin, mutta ne kuvat eivät koskaan ilmesty sinne mun käyttäjätilille Eli ohjelma väittää kyllä lähettävänsä ne ja palkkikin menee loppuun asti ongelmitta, mutta kuvat eivät vaan ilmesty.
Jätin ohjelman joksikin aikaa koska se oli hyödytön, mutta nyt kun näin sen päivittyneen päätin kokeilla. Sama homma jatkuu. Ei väliä onko 3G vai wlanissa. Onko muilla sama homma ?
Viimeksi muokannut amanita, 30.8.2012 klo 19.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon päivitys
Vklnuppi kirjoitti:Otin iPhoneen joskus ajat sitten tuollaisen ohjelman, koska ajattelin sen olevan kätevä tapa uppia kuvat palvelimelle. Tili oli siis jo valmiina. Homma toimiikin muuten hyvin, mutta ne kuvat eivät koskaan ilmesty sinne mun käyttäjätilille Eli ohjelma väittää kyllä lähettävänsä ne ja palkkikin menee loppuun asti ongelmitta, mutta kuvat eivät vaan ilmesty.
Jätin ohjelman joksikin aikaa koska se oli hyödytön, mutta nyt kun näin sen päivittyneen päätin kokeilla. Sama homma jatkuu. Ei väliä onko 3G vai wlanissa. Onko muilla sama homma ?
Miksi et laita niitä kuvia DropBoxille?
EDIT: Ei siis oo ratkaisu sun ongelmaan, mutta vaihtoehtoinen tapa saada kuvat (ja kaikki muu sälä) nettiin
Viimeksi muokannut MasBe, 30.8.2012 klo 16.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Olen molopää ja jumittunut käyttämään tuota iän ikuista imageshackia. Ellei tähän löydy ratkaisua niin kai se on sitten pakko vaihtaa. Oletan että dropboxilta saa linkattua kuvat myynti-ilmoituksiin jne ?
Vklnuppi kirjoitti:Olen molopää ja jumittunut käyttämään tuota iän ikuista imageshackia. Ellei tähän löydy ratkaisua niin kai se on sitten pakko vaihtaa. Oletan että dropboxilta saa linkattua kuvat myynti-ilmoituksiin jne ?
DropBoxilla saat leikepöydälle linkin siihen kyseiseen kuvaan. Toki linkki toimii niin kauan, kun sulla on se kuva siellä DropBoxissa.
Niin ja kuten Ama täti sanoo, homppuun voi suoraankin liittää liitetiedoston. Tosin ei taida toimia iLaitteella
EDIT: Vai sanooko, nyt ei enää viestiä näy, joka näkyi kirjoituksen aikaan
Viimeksi muokannut MasBe, 30.8.2012 klo 16.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Mutta siis onnistuuko sieltä Imageshack tyylisesti kuvien liittäminen foorumeille (ei vain hopeiseen omenaan) ? Eli imageshackistahän voi valita kuvan julkiseksi ja sitten valitsemasi linkitystapa (thumbnail,direct, jne)
Viimeksi muokannut Vklnuppi, 30.8.2012 klo 16.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on nyt sitten täysin turha ketju. Poistin ohjelman ja otin toisen, samalla huomasin että kyseistä ohjelmaa ei enää edes ollut tarjolla (oli imageshack corpin oma). Ilmeisesti olivat poistaneet vanhan kokonaan ja tehneet uuden.