App Store -ongelma! (iPhone 4)
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
App Store -ongelma! (iPhone 4)
Viesti Kirjoittaja Oisti »
Elikkäs tein yksi päivä rahallisia ostoksia Visa-kortilla app storen kautta ja ne onnistuivat. Myöhemmin yrittäessäni päivittää Chromen selainta puhelimessa väitti puhelin että maksutavan varmenteessa ongelmia, nyt kortin tiedot eivät kelvanneetkaan.. Ilmaisohjelmiakaan en voi tällä hetkellä ladata. Miksi kysyy ylipäätään korttitietoja ilmaismateriaalissa? Mikä avuksi?
-
Re: App Store -ongelma! (iPhone 4)
Viesti Kirjoittaja Kenraali51 »
Jos olet vahingossa kirjautunut ulos app store-tililtäsiOisti kirjoitti:Elikkäs tein yksi päivä rahallisia ostoksia Visa-kortilla app storen kautta ja ne onnistuivat. Myöhemmin yrittäessäni päivittää Chromen selainta puhelimessa väitti puhelin että maksutavan varmenteessa ongelmia, nyt kortin tiedot eivät kelvanneetkaan.. Ilmaisohjelmiakaan en voi tällä hetkellä ladata. Miksi kysyy ylipäätään korttitietoja ilmaismateriaalissa? Mikä avuksi?
Cheap, fast, and reliable. Choose two.
-
Viesti Kirjoittaja lauraerikaa »
Mulla on iPhone 4S ja ihan sama ongelma........ Ratkaisua odotellessa
iPod Touch 2nd GEN 8GB
iPhone 8 Plus 64GB
Apple Watch Series 1
MacBook Pro Retina 13.3" Late 2015
iMac 27" 5K Retina Late 2015
iPhone 8 Plus 64GB
Apple Watch Series 1
MacBook Pro Retina 13.3" Late 2015
iMac 27" 5K Retina Late 2015
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Uusi laite AppStore ostoksissa vaatii aina tuon tilin luottokortin varmistusnumeron tarkistuksen.
-
Viesti Kirjoittaja Nipsu123 »
Mulla myös suuri ongelma!!!!! App store pyytää vahvistamaan jotain tietosuojajuttuja aina vaan uudelleen eikä anna ladata mitään appeja koska sanoo että istunto on keskeytetty liian ajan takia. Olen tehnyt suojauksen monta kertaa peräkkäin nopeasti ja hitaasti ja erilaillakin mutta mikään ei auta, en voi ladata mitään...... Mulla siis iPhone4s ja ios6. Vanhat ohjelmat se antaa päivittää normaalisti mutta uusia en saa ladattua. Kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Help needed!!!!!
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Useammassa ketjussa on tätä jo puitu (hakutoiminnolla löytyy). Ratkaisuna homman hoitaminen kertaalleen iTunesin kautta, jonka jälkeen toimii taas normalisti.Nipsu123 kirjoitti:Mulla myös suuri ongelma!!!!! App store pyytää vahvistamaan jotain tietosuojajuttuja aina vaan uudelleen eikä anna ladata mitään appeja koska sanoo että istunto on keskeytetty liian ajan takia. Olen tehnyt suojauksen monta kertaa peräkkäin nopeasti ja hitaasti ja erilaillakin mutta mikään ei auta, en voi ladata mitään...... Mulla siis iPhone4s ja ios6. Vanhat ohjelmat se antaa päivittää normaalisti mutta uusia en saa ladattua. Kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Help needed!!!!!
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka