Toinenkin uusi iPad 3 -käyttäjä kyselee
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Toinenkin uusi iPad 3 -käyttäjä kyselee
Viesti Kirjoittaja Larsjohann »
Muun muassa näille sivuille kirjattujen kokemusten perusteella taidan jättää iOS6-päivityksen väliin. Mutta miten hylkään Asetusten ehdottaman pävityksen? Yön aikana päivityspaketti ilmeisesti latautui itsekseen iPadilleni, ja se pitäisi nyt ottaa käyttöön. Samalla (siis yön aikana) hävisi lähes kaksi gigaa käytettävissä olevasta muistista. Miten hylkään iOS6:n ja saan samalla ne kaksi gigatavua takaisin?
-
Re: Toinenkin uusi iPad 3 -käyttäjä kyselee
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, iOS 6 ei kyllä ilman käyttäjän toimenpiteitä edes lataudu iPadiin. Jos se on jo asentunut, ota käyttöön. Ei siinä oikeasti ole mitään sellaista jonka takia ei kannattaisi. No, kartat vois olla paremmatkin, mutta sitten taas satelliittikuvat on paremmat kuin Googlella. Ja kartat korjaantuu kyllä ajan mittaan.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Asetukset > Yleiset > Ohjelmiston päivitys, täällä lukee iOS6 ja sen alla Ladattu. Ja tämän alla painike Asenna nyt. Mitään hylkää-painiketta ei ole.
-
Viesti Kirjoittaja willez »
Mulla on ipad3 ja päivitin pölönä ios6:seen.. takapuoli meni , airplay musiikkitoisto pätkii ja itunes store on päivänkakkaran hidas ja lagaa erittäin paljon... Appstore myöskin hidas ja kiinnosta ees käydä siellä enään...
paholainen , pitää alkaa taas käyttää pöytä pc:tä ennenkun apple nörtit saa "minor bug fixes" patchin tehtyä...huoh...
paholainen , pitää alkaa taas käyttää pöytä pc:tä ennenkun apple nörtit saa "minor bug fixes" patchin tehtyä...huoh...
*iMac ME087 *iPhone 5 *iPad Air *ATV 3 *Time Capsule
-
Viesti Kirjoittaja drTohtori »
En varmaan sitten muista tehneeni jotain mutta minullakin näkyy latautuneena vaikka vahva muistikuva on etten ole sitä ladannut koska edellisestä päivityksestä opin ettei missään nimessä pidä asentaa ennen kuin on kokemuksia lukenut esim. täältä. Ja onneksi en nyt asentanut.MacFinn kirjoitti:No, iOS 6 ei kyllä ilman käyttäjän toimenpiteitä edes lataudu iPadiin.
Mutta kysyjälle: eihän se sitä asenna ellet erikseen asenna. Ja käsittääkseni vielä yksi painallus ei riitä, ainakin vastuuvapauslauseke tulee erikseen kuitata. Onko se tila kahdesta gigasta kiinni?
-
Joo, tiedän hyvin ettei käyttöjärjestelmä asennu ellen sitä asenna. Enkä asenna. Purnaan vain siitä, ettei ole mahdollisuutta hylätä asennusta, ja kyselen tässä uutena käyttäjänä, onko sellaista. En viitsisi katsella punaista päivitystäplää tuossa Asetukset-ikonin kyljessä, ja on se kaksi gigaakin paljon tilaa minun mielestäni.
-
No, mun iPad 3 ei ladannut sitä itsekseen eikä myöskään iPhonet. Eli teillä on ollut automaattilatausasetus päällä. Jos ette aio asentaa heti, miksi se on päällä?
Mun iOS 6 toimii kiitos vaan oikein hyvin. Ei pätki eikä lagaa, nopeampi on verkossa kuin mitä oli ennen. Eli Willezillä on jotain vikaa vikaaa vikaaa.
Mun iOS 6 toimii kiitos vaan oikein hyvin. Ei pätki eikä lagaa, nopeampi on verkossa kuin mitä oli ennen. Eli Willezillä on jotain vikaa vikaaa vikaaa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
En tiedä, että minulla olisi ollut automaattilatausasetus päällä. Asetuksista en löydä mitään viitteitä tällaisesta. Mistä sen asetuksen saa käännettyä pois päältä?
-
MacFinn, onko sulla ollut mitään ongelmia kuvien kanssa? Olen lukenut kauhukertomuksia siitä, miten kuvat ovat hävinneet iOS6:n latauksen yhteydessä. Mulla on koneella satoja kuvia kansioihin järjestettyinä, ja vaikka niistä tietenkin on kopiot toisaalla, en viitsisi niiden kanssa enää ruveta alusta pitäen nyhräämään.
-
No, kun iPhone 4 käynnistyi asennuksen jälkeen ekan kerran, Kuvat-ohjelma oli tyhjä. Mutta kunhan synkkaus oli ohi, kaikki kuvat olivat tallessa ja voin sen jälkeen vaihtaa iPhonessa olevat kuvat toisiin, Aperturen kirjastosta tosin.Larsjohann kirjoitti:MacFinn, onko sulla ollut mitään ongelmia kuvien kanssa? Olen lukenut kauhukertomuksia siitä, miten kuvat ovat hävinneet iOS6:n latauksen yhteydessä. Mulla on koneella satoja kuvia kansioihin järjestettyinä, ja vaikka niistä tietenkin on kopiot toisaalla, en viitsisi niiden kanssa enää ruveta alusta pitäen nyhräämään.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka