Miten tää voi olla näin vaikeeta aina. Kävin aamulla hakee uuden iPhone 5 ja otin sen töissää käyttöön uutena ilman iTunesia. Ostin siinä sitten iTunesista yhden levyn ja kaikki oli hienosti. Kun tulin kotiin, niin palautin vanhan 4s:n backupin tuohon uuteen 5:een. Nyt ei enää tuota samalla appleID:llä ostettua albumia pysty kuuntelemaan eikä sitä näy missään muualla kuin iTunesin account-tiedoissa ostetuissa. Mistään sitä ei voi ladata koneelle yms. Hermot menee totaalisesti.
Sori sekavasta tekstistä.
Osaako kukaan neuvoa mitä pitäisi tehdä? Olen palauttanut iPhone 5 tehdasasetuksiin ja yrittänyt vaikka mitä. Ei vaan pääse tuohon osteettuun albumiin käsiksi mitenkään.
iTunes ostot
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: iTunes ostot
Viesti Kirjoittaja valohönö »
Hivenen samanlainen ongelma: Piti eilen tehdä töissä ns. feikkiostos näiden AppleID:n uusien turvallisuuskysymysten takia. Koska tein samalla oikeita töitä ja ryssin tän homman niin mulla on tää ko. albumi nyt työkoneella. No, albumi on ihan ookoo ja voisin ottaa sen sen myös kotiMacciin ja IPhone 4S:een. Ja tämähän ei ITunes storessa onnistu? Näyttää vain että albumi on ostettu eikä anna ladata sitä. Näinkö tämä oikeesti menee?
Mulla tosin on se mahdollisuus että poltan albumin CD:lle, roudaan kotiin, siirrän kotikoneelle ja sieltä synkkaan puhelimeen.
Outo ominaisuus Storessa...
Antti
Mulla tosin on se mahdollisuus että poltan albumin CD:lle, roudaan kotiin, siirrän kotikoneelle ja sieltä synkkaan puhelimeen.
Outo ominaisuus Storessa...
Antti
Viimeksi muokannut valohönö, 28.9.2012 klo 20.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Pettis »
Mullakin ipadilla, macbookilla ja iphonella katsottuna iTunesissa lukee ostetun albumin kohdalla "Purchased". Mistään ei vaan tuohon levyy pääse enää käsiksi tai ladata sitä koneelle.
-
Viesti Kirjoittaja Pettis »
Tämä ratkesi niin, että laitoin iTunesin supporttiin mailia. Laittoivat tuon levyn mulle uudelleen ja sain ladattua sen talteen. Hyvä meininki!
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka