Ja syy miksi ei näy on se, että iPhone näyttää yläpalkissa aina "parhaan" saatavilla olevan yhteyden. Ja Wi-Fi menee aina mobiiliverkon edelle tuossa vertailussa. Tosin jos Wi-Fin kautta ei saada yhteyttä iOS 6 osaa käsittääkseni käyttää silloin mobiilidataa automaattisesti.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 16.2.2013 klo 0.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
hmm.. iPhone5 on ( en ole teknisesti tutkinut) ehkä paras modeemi mitä olen puhelimissä viim 20v tutustunut (mul on ollut kaikki luurit) et olin täysin tyytyväinen jopa tuohon 2mb nettiin (siis iphone5)... Puhelinkäytössä se riittää i5 kans kaikkeen videostriimaukseen,yms jopa autos..(ei riitä 4 tai 4S) ja jos nettejä on mokkuloissa ja kiinteää kotona,yms WiFi tms lähistöl -en näe mitään tarvettä päivittää tuosta ylös!!
Hinnat tosin on nykyään sillä tasol et 4g-LTE ei mun mielestä maksa mitään... joten so what
ps. himas on 10x giganen kuitu - mut mä tarviin sitä
Viimeksi muokannut pulseproto, 16.2.2013 klo 1.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki applen rauta lempattu jo vuosia sit... Ok, skideillä ja äidil iphonet jatkaa elämää.. ja pari watchia
pulseproto kirjoitti:hmm.. iPhone5 on ( en ole teknisesti tutkinut) ehkä paras modeemi mitä olen puhelimissä viim 20v tutustunut (mul on ollut kaikki luurit) ]
Tää on sitä tuotekehitystä, tekniikka menee eteenpäin kokoajan?