![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitä itse kerkesin nyt pelaamaan niin vaikutti erittäinkin paljon paremmalta kuin edeltäjänsä ja sekin oli jo kohtalaisen hyvä peli

Viesti Kirjoittaja Apple II »
Viesti Kirjoittaja iNHL »
Viesti Kirjoittaja delic »
Viesti Kirjoittaja Kenraali51 »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja Mummo123 »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
Viesti Kirjoittaja Kellip »
Viesti Kirjoittaja phiit »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Ei lagita, pyörii todella sulavasti, pelaan sillä kuvakulmalla missä ei näy auto. Äsken katsoin tuubista videon miten pyöri nexus 7:llä niin kyllä ainakin videoiden perusteella mun IPadilla peli paremmin pyörii koko ajan.PatrikSelin kirjoitti:Lagittaako muilla peli hieman iPad 3:lla? Jos vertaa Nexus 7:lla pelaamiseen, niin sen huomaa heti eron.
Itse pelaan oikealla tavalla, eli kuskinpaikasta. Ainakin kehittäjän sivuilla valitellaan lagisuudesta. Ehkä joillakin toimii hyvin. mutta toisilla ei.delic kirjoitti:Ei lagita, pyörii todella sulavasti, pelaan sillä kuvakulmalla missä ei näy auto. Äsken katsoin tuubista videon miten pyöri nexus 7:llä niin kyllä ainakin videoiden perusteella mun IPadilla peli paremmin pyörii koko ajan.PatrikSelin kirjoitti:Lagittaako muilla peli hieman iPad 3:lla? Jos vertaa Nexus 7:lla pelaamiseen, niin sen huomaa heti eron.
Viesti Kirjoittaja phiit »
Peleissä saisi olla asetukset, kuten PC-peleissäkin. Ja onhan iMaailmassakin jo erilaisia laitteita, joten toimivuudesta ei välttämättä ole aina takeita. Dungeon Defenders -pelissä voi muokata videoasetuksia. Pitäisi varmaan ottaa kehittäjiin yhteyttä.delic kirjoitti:Kun tuli tuo peiliasia mieleen niin katsoin tuubista ja kappas nexus 7:llähän peileistä ei näkynyt mitään vain harmaata, eli ne on jo heti jätetty pois, en tiedä onko kaikilla android laitteilla sama.
Itse olen vain tottunut tähän kuskin paikalla istumiseen autopeleissä.delic kirjoitti:Mutta suosittelen kamerakuvakulman vaihtoa, tuo sisänäkymä pyörii selkeästi heikommin kuin mikään muu kamera.
Onhan se hienompaa, mutta jos se on paska, jolloin sillä ei ole väliä. Jos sulavuuden kustannuksella tehdään jokin asia, jolloin se on ainoastaan kusemista omiin muroihin.delic kirjoitti:Onhan se hienompaa toki että niissä peileissä näkyy, tommonen harmaa mitä nexus 7 tarjoaa ei näytä kovin hääviltä.
Viesti Kirjoittaja Hiienhurtta »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”