Tosiaan latasin aamulla iPhone4:seen tuon uuden softan, vanhalla 3G:n ollessa päällä puhelut katkeilivat kaiken aikaa. Puhelut toimivat normaalisti, kun 3G oli poiskytkettynä. Uuden ohjelmiston myötä sitten laitoin 3G:n päälle ->ensimmäinen puhelu ja taas alkoi katkomaan puheluita, tosin nyt tuli näyttöön oilmoitus, että puhelin pitää palauttaa iTunesin kautta eikä puhelimella onnistu kuin hätäpuhelut. Mutta kuinkas tämä nyt onnistuu, sillä iTunes ei löydä iPhonea. iTunesin kautta tulee ilmoitus, että pitää mennä iPhonen asetusten kautta tekemään tehdasasetuksien palautus?!?!?!?
Puhelimen näytössä on siis vain ilmoitus "Yhdistä iTunesiin".
Nyt kymmenennen sammutuksen ja päälle laiton jälkeen puhelin käynnistyi, mutta ei kysynyt kuin pääsykoodin...
Pitäiskö tuo puhelin nyt palauttaa vai ei?
mulla sama ongelma. lisänä mulla ei toimi tuo sammutusnäppäin. puhelimen käynnistyessä siis ilmotus, että kytke itunesiin ja kun kytken ja itunesissa painaa että palauta ja päivitä puhelimen asetukset, niin itunes herjaa jotain virhe 36..... osaako kukaan auttaa??
Viimeksi muokannut iiiiris, 21.2.2013 klo 20.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sain kun sainkin palautuksen hoitumaan, mutta tuli ilmoitus, että puhelin on vahingoittunut tms. Puhelimen ruudulla oli tämän kaltainen (en muista sanatarkkaan) pop-up -tyylinen ilmoitus: "iphonella ei voi suorittaa tai vastaanottaa puheluita vasn puhelin on palautettava itunesin kautta). Sammutin/käynnistin puhelimen ja kas kummaa, puhelin olikin "palautunut" ja sain ajettua icloudista varmuuskopion. Nyt on on toiminut jo eilisillasta saakka.
joo ei sitten käynnisty millään tuo puhelin. tosiaan käynnistysnäppäin ei toimi nii ei onnistu tuollainen resetointi. itunesiin yhdistettäessä siis heittää lopulta tuon virhekoodi 36. harmittaa jos päivityksen takia puhelin on käyttökelvoton..
Ongelmat vaan jatkuu... Kokeilen nyt vielä uuden antennin asentamista liittyen tuohon yhteysongelmaan. iLuurin oon nyt palauttanut kolmeen kertaan, kun puhelin sitä itse on "vaatinut". Saako esim vanhoja tekstiviestejä talteen jos palautan laitteen "uutena puhelimena"?
Tuli antennikin uusittua, muttei juurikaan kuuluvuus parantunut, mutta puhelut eivät katkea enään niin herkästi. Nyt tarvii vielä selvitellä, onko Soneralla ongelmia täällä meidän nurkilla.
Tsekkaathan meidän häiriökartan ensin, et miltä sen mukaan alueesi verkon tilanne tällä hetkellä näyttää. Ja toinen konsti on että laitat Omien Sivujen kautta vikapalveluumme tuosta ihan vikailmoituksen, he palaavat sitten asiaan 1-2vrk sisällä
Otaksun, että olet testannut muilla puhelimilla (ja meidän liittymällä), ja olet tullut siihen tulokseen että kuuluvuusongelma rajoittuu nimenomaan iPhoneen?
Tein häiriöilmoituksen ja soittivatkin jo minulle; ei ole kuulemma ongelmia paikallisilla tukiasemila. Kaverin DNA-kortilla kuuluvuus oli kohdallaan.
Viimeisimmän palautuksen jälkeen (28.2.201) puhelin on tarjonnut uusia operaattoripäivityksiä, mutta en ole niitä vielä asentanut. Elättelen edelleen toiveita, ettei vika olisi puhelimessa. Jos operaattoripäivitysten jälkeen ongelmat vieläkin jatkuvat, voiko vika olla myös SIM-kortissa?
Kyllä se vika voi olla siinä kortissa (vaihdappa se uuteen Sonera Kaupassa, ihan varuilta, ei maksa sulle mitään). Voihan se olla että vika, mikä sitten onkaan, tuli samaan aikaan iOS-päivityksen kanssa, mutta se ei johdu siitä