Hei!
Olen tässä parisen päivää koittanut löytää iPadilleni hyvää appia elokuvien katseluun. Löysin MediaPlayer nimisen appin joka tukee mkv. muodossa olevia tiedostoja ja tukee myös elokuvien subeja. Appi vaikutti hyvältä siihen saakka, kunnes testatessani elokuvan katselumoodia, kuva tökki aivan järkyttävästi (myös tvseen liitettynä) ja äänikään ei ollut synkissä. Tekstit kuitenkin toimivat!
Joten kysymys kuuluu, mikä appi olisi toimiva tähän käyttötarkoitukseen? Onko edes mahdollista toistaa iPad 2:lla Full HD videota Full HD telkkarista? Tärkeää olisi myös, että appi tukisi subeja!
iPadin käyttö elokuvien katselulaitteena
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPadin käyttö elokuvien katselulaitteena
Viesti Kirjoittaja Pettewi »
iPhone 6s 64gb
MacBook Pro 13.3" Mid 2014 2.8 GHz Intel Core i5 8Gb
MacBook Pro 13.3" Mid 2014 2.8 GHz Intel Core i5 8Gb
-
Re: iPadin käyttö elokuvien katselulaitteena
Viesti Kirjoittaja muikster »
AVplayer HD pitäisi olla aika hyvä.
https://itunes.apple.com/us/app/avplaye ... 76815?mt=8
Itse olen käyttänyt iPhonessa ja työkaverilla toiminut hyvin iPadissakin. Mutta ei taida iPad2 tehot riittää 1080p mkv-tiedostojen purkuun.
https://itunes.apple.com/us/app/avplaye ... 76815?mt=8
Itse olen käyttänyt iPhonessa ja työkaverilla toiminut hyvin iPadissakin. Mutta ei taida iPad2 tehot riittää 1080p mkv-tiedostojen purkuun.
Viimeksi muokannut muikster, 7.3.2013 klo 17.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
CineXPlayer on toiminut täällä hyvin
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
AVPlayer jos ei ole jailbreikattu.
VLC jos on jailbreikattu. 8) 8)
VLC jos on jailbreikattu. 8) 8)
MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Tai jos oli aikoinaan Applea nopeampi 8)tuomaril kirjoitti:VLC jos on jailbreikattu. 8) 8)
Viimeksi muokannut mercury, 18.2.2014 klo 4.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Perus hipsteri. pelle. -mindgame
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
OPlayeriä mä oon käyttänyt. Tosin en tiedä tukeeko se subeja.
-
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Jep...onnelinen VLC omistaja ilman JB:tätómppu kirjoitti:Tai jos oli aikoinaan Applea nopeampi 8)tuomaril kirjoitti:VLC jos on jailbreikattu. 8) 8)

-give me death punk, baby-
-
Viesti Kirjoittaja Himppa »
Erilaisten videformaattien kanssa on aika hankalaa; en ole vielä löytänyt yhtää joka olisi toiminut kaikilla videofiluilla. Toinen haaste on tekstitykset (erityisesti jos pitäisi valista monen kielen seasta).
VLC löytyy arsenaalista ilman jb:tä, mutta se ei osaa uudempia kodeekkeja eikä ole iTunesista enää saatavilla.
GoodPlayer on ollut yleensä luotettava mutta ei osaa tekstityksiä kunnolla. Raskaammilla HD-filmeillä iPad3 tökkii pahasti - en tiedä miten on uusimmalla raudalla. Voi olla että minulla ei ole parasta versiota tästä käytössä kun en ole päivittänyt uudempiin versioihin (päivitykset poistavat tästä appsista AC3-äänen; lisenssijuttu).
GPlayer on uudempi haastaja joka on toiminut silloinkin kun GoodPlayer on jättänyt pulaan. Tukee useampia ääniraitoja ja tekstityksiä.
Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä on AnyPlayerHD. Mukava käyttää mutta ei osaa tekstityksiä ja kaikkia äänikodeekkeja.
Vaihtaisin mieluusti nämä 4 appsia yhteen hyvin toimivaan...!![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
VLC löytyy arsenaalista ilman jb:tä, mutta se ei osaa uudempia kodeekkeja eikä ole iTunesista enää saatavilla.
GoodPlayer on ollut yleensä luotettava mutta ei osaa tekstityksiä kunnolla. Raskaammilla HD-filmeillä iPad3 tökkii pahasti - en tiedä miten on uusimmalla raudalla. Voi olla että minulla ei ole parasta versiota tästä käytössä kun en ole päivittänyt uudempiin versioihin (päivitykset poistavat tästä appsista AC3-äänen; lisenssijuttu).
GPlayer on uudempi haastaja joka on toiminut silloinkin kun GoodPlayer on jättänyt pulaan. Tukee useampia ääniraitoja ja tekstityksiä.
Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä on AnyPlayerHD. Mukava käyttää mutta ei osaa tekstityksiä ja kaikkia äänikodeekkeja.
Vaihtaisin mieluusti nämä 4 appsia yhteen hyvin toimivaan...!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Kokeileppa tota AV Player HD:ta, käyttöliittymä hieman tönkkö, mutta pyörittää ainakin 720p matskua iPad2:lla hyvin ja tekstit toimii mainiosti.Himppa kirjoitti:Erilaisten videformaattien kanssa on aika hankalaa; en ole vielä löytänyt yhtää joka olisi toiminut kaikilla videofiluilla. Toinen haaste on tekstitykset (erityisesti jos pitäisi valista monen kielen seasta).
Vaihtaisin mieluusti nämä 4 appsia yhteen hyvin toimivaan...!
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka