Osaako kukaan neuvoa miten saan Iphoneen (4) facebookin suomen kielelle? Puhelimen omissa asetuksissa on kielenä suomi, ja löysin jostain facebookin asetuksista kielivalinnan, mutta siinä ei ollut Suomen kieltä lainkaan. Monia muita kieliä kyllä, Facebook on kyllä aiemmin ollut suomen kielellä tässä samassa puhelimessa. En muista varmasti missä vaiheessa facebook muuttui englannin kieliseksi, mutta yks mahdollisuus voisi olla kun ladattiin puhelimeen versio 6.0.1.
Onko kenellekään muulle käynyt näin, ja osaatteko neuvoa mitä pitäisi tehdä, jotta saisin facebookiin vähän enemmän ymmärrettävän kielen. Tuossa enkussa kun en ole niin kovin hyvä
Itellänikin toi on englanniksi. Itsekin kaipailisin suomenkieltä sovellukseen. En itsekkään löydä asetusta mistä voisi kieltä vaihtaa. Liekkö edes saa.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
Joudut käyttämään selaimen kautta jos suomeksi haluat. AppStoressa on varmaan muitakin facebook sovelluksia. On tässä Appsissa muutenkin vielä puutteita. Ei näytä kaikkea samaa mitä selaimen kautta jne.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
Voi suurkiitos pasihil! Laitoin tosiaan selaimeen facebook suomi, niin sieltä sain suomenkielisen version työpöydälleni. Oon käynyt applelta katsomassa, niin sieltä ei suomenkielistä versiota ole löytynyt. Kiitos vielä kerran ja Hyvää Uutta vuotta kaikille vastanneille. Täältähän kannattaa kysyä neuvoja vast'edeskin
Mistä löytyisi suomenkielinen Facebook iPadille. Löydän englanninkielisen appsin, mutta en suomenkielistä. Olen kyllä joskus nähnyt sellaisen, mutten silloin kiinnittänyt siihen huomiota. Henkilö jolle olen sitä laittamassa, haluaa ehdottomasti suomenkielisen (eläkeläinen). Olen laittanut hänelle suomenkielisen Facebookin selaimen kautta, mutta siitä puuttuu iPadissä keskusteluosio, tai minä en ainakaan löytänyt sitä.
Kysymykseni oikeastaan kuuluukin siis, mistä löytyisi Ipadiin Facebook-sovellus suomenkielisenä tai löytyykö iPadissä selaimen kautta toimivaan suomenkieliseen Facebookiin keskustelu osio.
Kastelukannu kirjoitti:Mistä löytyisi suomenkielinen Facebook iPadille...
Jos softassa ei ole valmiina suomenkieltä tai asetuksien kautta kielen vaihto ei auta, niin et saa suomenkielistä Facebookkia. iPadilla voi käyttää ihan normaalia Facebook sivustoa josta pitäisi kyllä se keskustelu -ominaisuuskin löytyä.
Viimeksi muokannut amanita, 19.7.2013 klo 18.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainausta lyhennetty