Hei,
Osaisiko joku neuvoa mitä tehdä kun iPhone 4s (IOS 7.0.2) päivittää omaan kuvavirtaan vain osan kuvista? Myös näyttää vain osan kuvavirtani kuvista.
Olen wifissä, akkua on yli 80% ja kamera suljetuna.
(iPad2 (IOS7.02) näyttää kaikki kuvavirtani kuvat (987kpl) ja myös sillä otetut kuvat siirtyvät kuvavirtaan.)
Kuvavirtani toki oli turvoksissa kuvia. Olisikohan joku rajoite 1000 kuvan kohdalla?
Poistin sieltä aika paljon kuvia.
Poistin iPhonesta kuvavirran käytöstä, tein virtakatkon ja asetin takaisin.
Vain samat noin 70 kuvaa näkyy uudelleen iPhonen kuvavirrassa.
Esim tämän päivän aikana iPhonella otetuista kuvista on siirtynyt kuvavirtaan vain kolme viimeistä.
Eli, olisiko mitään neuvoja, mistä lähden ratkomaan ongelmaa?
Asia on minulle oleellinen, koska töissäkin otan usein iPhonella kuvia, joita käytän heti iPadilla Keynote-esityksiin.
iPhone 4S omakuvavirtaongelma
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4S omakuvavirtaongelma
Viesti Kirjoittaja Sarkka0666 »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 20.10.2013 klo 23.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
Mac Mini, Mac Book air
AppleWatch Sport42, iPadAir2, iPad3, iPad4, iPadAir, 3*Apple TV, Time Capsule, Airport express, 3x4S, LaCie d2 3TB, WD MyBoon 1TB
AppleWatch Sport42, iPadAir2, iPad3, iPad4, iPadAir, 3*Apple TV, Time Capsule, Airport express, 3x4S, LaCie d2 3TB, WD MyBoon 1TB
-
Re: iPhone 4S omakuvavirtaongelma
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
1000 kuvan ei pitäisi vielä rajoja rikkoa ellei semmoisia määriä kuvaile päivässä.
http://support.apple.com/kb/HT4858?viewlocale=fi_FI
http://support.apple.com/kb/HT4858?viewlocale=fi_FI
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Sarkka0666 »
Kiitos Kallekilpoinen tästä. En tätäkään ollut osannut etsiä. En oikeastaan edes tiedä mistä ongelman ytimeen etsiä ratkaisuja: iPhone4s, IOS, kuvavirta, iCloud vai mikä.
Eli ei ainakaan rajoitteet kuvavirrassa ole syynä. Voiko iPhonessa olla joku erillinen kuvavirran määrärajoite?
Vaimon iPhone4s hänen kuvavirrassaan näyttää tasan tuhat kuvaa. Kameran kuvat kansiossa on hiukan enemmän. Hänellä samalta reissulta otetut kuvat päivittyvät automaattisesti omaan kuvavirtaan kun pääsimme wifiin.
Omassa tuo ongelma ei ole edes mitenkään systemaattinen. Nyt uudet kuvat taas päivittyivät kuvavirtaan. Mutta edelleen osa aiemmista ei päivity.
Eli ei ainakaan rajoitteet kuvavirrassa ole syynä. Voiko iPhonessa olla joku erillinen kuvavirran määrärajoite?
Vaimon iPhone4s hänen kuvavirrassaan näyttää tasan tuhat kuvaa. Kameran kuvat kansiossa on hiukan enemmän. Hänellä samalta reissulta otetut kuvat päivittyvät automaattisesti omaan kuvavirtaan kun pääsimme wifiin.
Omassa tuo ongelma ei ole edes mitenkään systemaattinen. Nyt uudet kuvat taas päivittyivät kuvavirtaan. Mutta edelleen osa aiemmista ei päivity.
Mac Mini, Mac Book air
-
Viesti Kirjoittaja kumppix »
Ainakin mulla tuo liittyy jotenkin tuohon ios7 päivitykseen. Itselläni nimittäin ihan samoja ongelmia 4S:n kanssa. Vaimolla 4S vielä ios 6:ssa, ja ei mitään ongelmaa kuvavirran kanssa. iPadissä mulla iOS 7:lla kuvavirta toimii kylläkin ongelmitta.
Eilen päätin sitten ottaa kuvavirran pois käytöstä puhelimesta ja sitten kytkeä sen takaisin päälle, kun ei millään suostunut viemään eikä hakemaan kuvia. Itselläni ainakin tuo auttoi niin että uudet kuvat alkoivat tippuivat nyt pilvestä ja samalla myös uusien puhelmella otettujen kuvien vienti onnistui. Tietenkin nyt mun iPhonen kuvavirrassa ei ole kuin nuo viimeisimmät 30 päivän aikana iCloudiin viedyt kuvat, eli mun tapauksessa noin 100. Itse laitteessahan maksimi on tuo 1000 kuvaa, mutta voivat olla myös 30 päivää vanhempia.
Eilen päätin sitten ottaa kuvavirran pois käytöstä puhelimesta ja sitten kytkeä sen takaisin päälle, kun ei millään suostunut viemään eikä hakemaan kuvia. Itselläni ainakin tuo auttoi niin että uudet kuvat alkoivat tippuivat nyt pilvestä ja samalla myös uusien puhelmella otettujen kuvien vienti onnistui. Tietenkin nyt mun iPhonen kuvavirrassa ei ole kuin nuo viimeisimmät 30 päivän aikana iCloudiin viedyt kuvat, eli mun tapauksessa noin 100. Itse laitteessahan maksimi on tuo 1000 kuvaa, mutta voivat olla myös 30 päivää vanhempia.
-
Viesti Kirjoittaja kumppix »
Ja eipä näköjään auttanut sitten tuo pysyvästi. Ei taas päivitä iPhonella otettuja kuvia kuvavirtaan vaikka wifi:ssä ja akkua yli 80%. Ennen toimi aivan loistavasti, nyt ihan randomilla...ei hyvä.
-
Viesti Kirjoittaja hannusep »
Minulla on ongelma joka sivuaa vähän tätä.
Eli laitteita on 2 x iPhone 4 ja iPad 4 ja 2 x PC win 7.
Kuvavirta toimii loistavasti kaikissa muissa paitsi toisessa PC:ssä.
Kokeilin toisen PC:n (toimivan) kanssa ottaa kuvavirran pois päältä ja laittaa sen uudestaan takaisin. Tuo kone latasi 729 kuvaa kuvavirrasta ja siellä oli kaikki viimeisimmät kuvat.
Kokeilin myös ottaa uuden kuvan iPhonella ja se päivittyi tuon PC:n kuvavirtaan.
Nyt jostain syystä kun teen saman tempun toiselle PC:lle, niin se lähtee hakemaan kuvia kuvavirtaan, mutta löytää vain 450 kuva, eikä päivity uudet kuvat. Mutta jos lähettää kuvia kuvavirtaan ne kyllä sinne menee. Siis tulee näkymään muissa laitteissa, mutta ei tämän PC:n kuvavirrassa.
Jaetut kuvavirrat päivittyvät kyllä ihan ok.
Onko kenelläkään hajua mistä tämmöinen voi johtua?
Olen tosissaan yrittänyt jumpata tämän kanssa edes ja takaisin, mutta ei tunna auttavan uudelleen asennus eikä oikein mikään.
Helppiä Pleeees! Ja tämä toimimaton kone tietenkin olisi juuri se jonka toivoisi toimivan.....![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Eli laitteita on 2 x iPhone 4 ja iPad 4 ja 2 x PC win 7.
Kuvavirta toimii loistavasti kaikissa muissa paitsi toisessa PC:ssä.
Kokeilin toisen PC:n (toimivan) kanssa ottaa kuvavirran pois päältä ja laittaa sen uudestaan takaisin. Tuo kone latasi 729 kuvaa kuvavirrasta ja siellä oli kaikki viimeisimmät kuvat.
Kokeilin myös ottaa uuden kuvan iPhonella ja se päivittyi tuon PC:n kuvavirtaan.
Nyt jostain syystä kun teen saman tempun toiselle PC:lle, niin se lähtee hakemaan kuvia kuvavirtaan, mutta löytää vain 450 kuva, eikä päivity uudet kuvat. Mutta jos lähettää kuvia kuvavirtaan ne kyllä sinne menee. Siis tulee näkymään muissa laitteissa, mutta ei tämän PC:n kuvavirrassa.
Jaetut kuvavirrat päivittyvät kyllä ihan ok.
Onko kenelläkään hajua mistä tämmöinen voi johtua?
Olen tosissaan yrittänyt jumpata tämän kanssa edes ja takaisin, mutta ei tunna auttavan uudelleen asennus eikä oikein mikään.
Helppiä Pleeees! Ja tämä toimimaton kone tietenkin olisi juuri se jonka toivoisi toimivan.....
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka